Zou ik BULKEN O F CUTTEN ?! — Dutch (Netherlands)

Zou ik BULKEN O F CUTTEN ?!

Opties
Ik ben bang om mijn gezondheid nog te verergeren.
ik ben redelijk droog qua bovenlichaam en benen ,maar heb veel visceraal vet!
alle afbeeldingen zijn van dezelfde dag, eerste is volledig alles hangen preworkout , rest is postworkout geflexed. help me aub!!


bedankt voor alle reacties alvast!

ik weeg 62 kg ochtendgewicht en ik ben 1 meter 80 centimeter. 
supermager dus, maar ook 10% hoger lichaamsvet dan ik als kind was, ik ben nu 29 jaar oud. 

hoop dat deze informatie helpt:

normaal gesproken eet ik de laatste 2 maanden ongeveer 1600-1800 calorieën op dagen dat ik werk (8 uur wandelen en soms wat kleine dozen verplaatsen) ,
op dagen thuis eet ik ongeveer 1200-1400 calorieën, ik heb de afgelopen 3 weken intermittend fasting gedaan volgens 16/8, om makkelijker een ​​calorietekort te creëren.

ik heb enkel de afgelopen 1,5 week hard getraind, nadat ik de afgelopen 3 maanden een pauze had gehad van de sportschool.. wat kan ik doen om mijn gezondheid en lichaam te verbeteren?

1 moet ik in een zwaar calorietekort blijven en if & hard trainen elke dag 30 minuten tussen 5-10 reps?

2 eet ik mijn normale onderhoudscalorien ? dus +- 2000 calorien per dag en elke dag 30 minuten hard blijven trainen in het bereik van 5-10 reps?

3 bulken en mijn visceraal vet nog meer verhogen tot nog ongezondere niveaus???

4 een beter voorstel???

alle hulp is massas gewaardeerd, ik wil van deze lichaamscompositie af!
thanks! all the love!
uz3t9e6bqmaj.png
mar67yydspei.png
rtm63qqnumo8.png

Reacties

  • jofatwork1
    jofatwork1 Berichten: 3 Member
    Opties
    Kan er iemand antwoorden aub?? :)
  • mariskakokstaps
    mariskakokstaps Berichten: 116 Member
    Opties
    Navragen bij een diëtist die thuis is in de sportvoeding.
    Wat is er met je gezondheid?
    Voeding met voldoende eiwitten?
    Algemene richtlijn volgens het Nederlands voedingscentrum is 0,8 gram per kg lichaamsgewicht.
    Bij het voedingscentrum zie je ook de aanbevolen hoeveelheden vitamines en mineralen.
    Jouw vraag ligt op medisch gebied en kan je beter bespreken met deskundigen .
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Kan er iemand antwoorden aub?? :smile:
    Zo zo... kalm aan hè, als er even iemand een dag niet antwoord :wink:

    Je geeft aan dat je teveel visceraal vet hebt, maar wie heeft dat bepaald of vastgesteld en wat is "teveel"? Het lijkt me namelijk erg onwaarschijnlijk gezien je gewicht. Daarnaast je vraag aangaande training; 5-10 reps... Waarom die range? Wat is je doel daarmee? Omdat je vraag deels medisch is, zou ik dit met een professional bespreken, zoals Mariska ook al aangeeft.
  • jofatwork1
    jofatwork1 Berichten: 3 Member
    Opties
    Denken jullie dat ik de goede weg op ga? Fotos zijn van 30 minuten geleden na mijn workout
    ah3dccd84dxj.png
    l5vxwqzllbnj.png
    vd0kj6v61qaz.png
    e4u3laj3k91t.png
  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Opties
    Kan ik niks over zeggen. Geen idee wat je doel is. Hoe je traint en wat je dieet is. Ik denk niet dat dit de juiste plek is om deze vraag te stellen. Veel mensen hier zijn bezig met afvallen en gewicht. Weinig die hier actief reageren, buiten itzhanne82, hebben ervaring in krachttraining en alles daar omheen op een niveau waar je wat mee kan qua tips.
    😁 Ik heb een klein beetje ervaring maar wordt nu ook begeleid door een powerlifter op gebied van dieet en training.
    Misschien is dat de beste tip.....vraag het een professional.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Denken jullie dat ik de goede weg op ga?

    Zoals Manga al aangeeft is er niets (zinnigs) over te zeggen. Er is niets bekend van waar je naartoe wil, wat je dieet is, wat je belastbaarheid is, hoe je traint en alles daar omheen. Dus; welke weg bedoel je? En heb je gekeken naar mijn vorige vragen?
  • ThaLoneWolf
    ThaLoneWolf Berichten: 1 Member
    Opties
    Gewoon leanbulken 62kg voor 180cm is echt nie veel.en probeer te cutten in de lente zodat je abs zichtbaar zijn in de zomer.
    Als dit je doel is.

    Ik zou 300 kcal boven je onderhoud eten.
    En probeer ook wat Langer te trainen min 1uur .
    Als je echt wilt cutten zul je ook aan cardio moeten doen . Op je eten letten is niet genoeg.