Terug begonnen
sweatandsteak
Hier zijn we weer... terug begonnen... after corona.... die terug zorgde voor ongezondere eetgewoonten, minder beweging, minder sociaal contact en een burnout 😔
Vandaag de dag ben ik terug actief in de fitness, probeer ik zo positief mogelijk in het leven te staan en ook die positiviteit wat te delen, dit zorgt voor motivatie 😃
Dus wie me wil toevoegen of wat wil delen, doe gerust, ik babbel tegen iedereen en body positivity vind ik heel belangrijk.
Ik ga op mijn feed proberen af en toe wat positiviteit te delen en wie weet ook wel eens een voortgangfoto (als ik durf 😂)
Dus keep moving en vooral keep smiling!
Vandaag de dag ben ik terug actief in de fitness, probeer ik zo positief mogelijk in het leven te staan en ook die positiviteit wat te delen, dit zorgt voor motivatie 😃
Dus wie me wil toevoegen of wat wil delen, doe gerust, ik babbel tegen iedereen en body positivity vind ik heel belangrijk.
Ik ga op mijn feed proberen af en toe wat positiviteit te delen en wie weet ook wel eens een voortgangfoto (als ik durf 😂)
Dus keep moving en vooral keep smiling!
4
Reacties
-
Leuk, ja ik wil je zeker toevoegen...fijn om elkaar te motiveren...1
-
Welkom terug en veel succes!0
-
0
-
Dat is the spirit waar ik van hou... ik ben alvast fan van de positiviteit...0
-
> @serifa1982 zei:
> Dat is the spirit waar ik van hou... ik ben alvast fan van de positiviteit...
Bedankt voor het volgen topper! Laat ons samen wat lachen, dat is de beste manier om je doel te bereiken 👍0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 857 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 474 MyFitnessPal-Fora