Heeft MyFitnessPal een storing mbt logboek en synchronisatie? — Dutch (Netherlands)

Heeft MyFitnessPal een storing mbt logboek en synchronisatie?

Sinds gisteren heb ik een storing met MyFitnessPal voedingslogboek en het syncen met Garmin.

Heeft MyFitnessPal een storing mbt logboek en synchronisatie? 15 stemmen

Ik heb ook een storing
93%
xhelgaxKecia_Heremansmimdbssonne057lindav33Leki1979RVallent62bzm89fqtjeanmarc6322Milez2000NickGreivingjolandasnikkenburg854jfd4y6226nGradje75 14 stemmen
Ik heb nergens last van
6%
nathalieforerunner220 1 vote

Reacties

  • lindav33
    lindav33 Berichten: 5 Member
    Ik heb ook een storing
    Vanuit de MFP app (iPhone) staat er "koop" wanneer je de app aan Garmin probeert te koppelen. Was dat altijd al zo? Probeer je vanaf de MFP website te koppelen, dan zie jee button 'haal" en kom je in Garmin Connect op je dagelijks overzicht uit. Wellicht een voorbode dat de koppeling MFP -> Garmin naar een premium account verhuist?
  • 62bzm89fqt
    62bzm89fqt Berichten: 3 Member
    Ik heb ook een storing
    Ik heb hetzelfde met Apple Watch….Sync werkt niet goed. De stappen worden niet meer overgehaald van de Apple Watch. Serverstoring? De homepage (tijdlijn) wordt ook niet meer ge-update
  • NickGreiving
    NickGreiving Berichten: 2 Member
    Ik heb ook een storing
    hier precies hetzelfde, hij wil het logboek ook niet voltooien... wat kan hepen??
  • sonne057
    sonne057 Berichten: 1 Member
    Ik heb ook een storing
    Bij mij ook geen synchronisatie sport en geen nieuwe maaltijden op te slaan.

    Bij mijn vrouw werkt de app wel naar behoren.

    Vreemd
  • RVallent
    RVallent Berichten: 1 Member
    Ik heb ook een storing
    Bij mij werkt de sync ook niet meer sinds gisteren (iPhone / Garmin) en ook niet van de iPhone naar de website...
  • elsesseling
    elsesseling Berichten: 6 Member
    Het is een wereldwijde storing. Mfp is er sinds vrijdag mee bezig.hier is er een artikel met de updates van de app. Ze hopen a.s. vrijdag de meeste problemen te hebben opgelost.

    https://support.myfitnesspal.com/hc/en-us/articles/5716717249933-Unable-to-Create-New-or-Edit-Existing-Foods-Meals-Recipes-Quick-Add-Sync-and-or-Login