Save werkt niet meer? — Dutch (Netherlands)

Save werkt niet meer?

Zojuist ondervonden dat het niet mogelijk is om een bestaand recept te saven wanneer ik die heb aangepast. Online en in de app. In de app zie ik wel een foutcode...
5v5jwdrlt6sk.jpeg

Reacties

  • jerreldenharder
    jerreldenharder Berichten: 1 Member
    Hoi, ik heb helaas hetzelfde probleem. Nieuw recept opvoeren lukt ook niet. Geprobeerd om opnieuw in te loggen maar dat hiel helaas ook niet.
  • rvbilsen
    rvbilsen Berichten: 13 Member
    Is er een mogelijkheid om dit ergens snel te melden?
  • rvbilsen
    rvbilsen Berichten: 13 Member
    Op het Engelse forum ook al een paar berichten, dus hopelijk snel reactie van het support team. :)
  • rvbilsen
    rvbilsen Berichten: 13 Member
    Hier een bericht van MFP. Link stond in de Engelstalige community:
    https://support.myfitnesspal.com/hc/en-us/articles/5716717249933
  • carlavelzeboer
    carlavelzeboer Berichten: 1 Member
    Hebben jullie er nog steeds last van? Ik probeerde net een recept in te voeren en krijg ook die melding
  • rvbilsen
    rvbilsen Berichten: 13 Member
    Nu ook sync problemen, ingevoerd in de app zijn op de webversie niet zichtbaar.
  • marijtjehiltje
    marijtjehiltje Berichten: 4 Member
    Kan nieuw recept en dagboek niet opslaan. Probleem met server wordt er gemeld
  • elsesseling
    elsesseling Berichten: 6 Member
    april 2022 aangepast
    Oh ik ben gelukkig niet de enige. In de app worden inderdaad ook recepten niet opgeslagen. Héél irritant🙄
    Ik heb het via de klantenservice nu gemeld.
  • 62bzm89fqt
    62bzm89fqt Berichten: 3 Member
    Sync werkt niet goed. De stappen worden niet meer overgehaald van de Apple Watch. Serverstoring? De homepage (tijdlijn) wordt ook niet meer ge-update
  • elsesseling
    elsesseling Berichten: 6 Member
    Het is nog steeds niet opgelost... zouden ze op het HQ nieuwe mensen hebben aangekomen die de boel hebben omgegooid 🤪🤣🙈
    Ik dacht ik verwijder De app en installeer opnieuw, maar nu ben ik al mn recepten kwijt! Mn doelen, gewichten staan er nog wel in. Weird!
  • rvbilsen
    rvbilsen Berichten: 13 Member
    Volg de link die ik hierboven heb gezet. Deze wordt af en toe door MFP geupdate.
  • elsesseling
    elsesseling Berichten: 6 Member
    Thanks! Helemaal overheen gelezen!
    Maar in de update zeggen ze dat het meeste opgelost zou moeten zijn. Ik kan nog steeds geen recept opslaan. Ik leun echt teveel op deze app haha