App kan geen recepten opslaan — Dutch (Netherlands)

App kan geen recepten opslaan

Ik heb nu tot 3x toe een recept proberen op te slaan of te wijzigen. Dan geeft de app aan kan niet opslaan. Heel vaak geprobeerd eindelijk gelukt dacht ik is nu het hele recept uit mijn lijst. Zucht wordt hier zo flauw van. Tis elke keer weer een werk alle ingrediënten toe te voegen of te scannen en dan lukt het ook nog niet eens. Wat is er aan de hand?

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,472 MFP Moderator
    Hoi Tineke. Welke smartphone en versie van de app heb je?
    Installeer deze opnieuw zodat je de laatste versie hebt.
  • Piranja1
    Piranja1 Berichten: 12 Member
    ik kan ook geen maaltijden opslaan , of bestaande maaltijd vervangen .... ik gebruik mfp via mijn laptop ...hoe update ik die naar de laatste versie? Ik kan dat op zowel mn laptop als op mn telefoon niet vinden???
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,472 MFP Moderator
    Op de computer is MFP altijd de laatste versie, want het is een website en geen losse applicatie.
    Op je telefoon kan je updaten via de App Store of Google Play Store.

    Je kunt maaltijden aanmaken via Maaltijden bij Voedingsmiddelen.
  • Piranja1
    Piranja1 Berichten: 12 Member
    LaurensE1 schreef: »
    Op de computer is MFP altijd de laatste versie, want het is een website en geen losse applicatie.
    Op je telefoon kan je updaten via de App Store of Google Play Store.

    Je kunt maaltijden aanmaken via Maaltijden bij Voedingsmiddelen.

    nou , dan is er een grote storing , of zo...op de engelse site hebben ook heel veel mensen problemen met maaltijden opslaan , of dat wat je al opgeslagen hebt weg is... word het nog opgelost , anders ga ik een andere app zoeken
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,472 MFP Moderator
    Lukt het inmiddels wel? Hier geen problemen ondervonden.
  • Piranja1
    Piranja1 Berichten: 12 Member
    LaurensE1 schreef: »
    Lukt het inmiddels wel? Hier geen problemen ondervonden.

    het is idd inmiddels opgelost , gelukkig maar .... het zou ook fijn zijn als we zelf de titels zouden kunnen wijzigen , vooral bij al het losse eten wat je opslaat , daar is geen touw aan vast te knopen vaak , en je moet heel lang zoeken voor je het juiste hebt...of steeds alles opnieuw ingeven...
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,472 MFP Moderator
    Ik ga eens kijken of die feature op de lijst staat... Zou erg handig zijn. Bedankt voor de suggestie!
  • Piranja1
    Piranja1 Berichten: 12 Member
    zou zeker een meerwaarde hebben , ook dat we iets kunen deleten , ik heb nu in mn lijst dingen staan die ik nooit meer gebruik...en wat het zoeken extra vermoeilijkt... die zou ik eruit willen gooien
  • Piranja1
    Piranja1 Berichten: 12 Member
    bah bah bah , dacht ik het gevonden te hebben , en heb heel mn lijst met html aangepast , gedeleet wat weg mocht enz...megaveel werk... ververs ik later de pagina alles weg...staat er deze pagina staat geen html veranderingen toe... :s konden ze dat niet gelijk zeggen grrrrrrrrrr , maar t zag er even heel netjes en opgeruimd uit...precies zols ik wou....dus ik hoop dat we het snel kunnen aanpassen zelf...
  • Piranja1
    Piranja1 Berichten: 12 Member
    januari 2020 aangepast
    Nou het is nog steeds gedoe hoor , je kunt niks veranderen als je bv bij recept iets per ongeluk verkeerd hebt ingevoerd... als je een maaltijd op wil slaan zegt ie dat die al bestaat , maar nergens in mn maaltijdlijst te bekennen ...ik geef t op...
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,472 MFP Moderator
    Ik geloof dat je ze (nog) niet aan kunt passen maar wel nieuwe kunt maken.
  • Piranja1
    Piranja1 Berichten: 12 Member
    januari 2020 aangepast
    ik ben er al achter dat je op je telefoon meer kunt dan op de webversie . jammer want ik zie slecht en dan is zo'n groter scherm handiger , maar we moeten t er maar mee doen... daar kan ik wel dingen verwijderen , en recepten en maaltijden opslaan ...maar helaas de losse voedingsmiddelen niet renamen , en dat zou zo handig zijn...ik heb nu een heel onoverzichtelijke lijst waar ik lang moet zoeken steeds , recepten kan ik daar wel renamen , das al heel fijn
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,472 MFP Moderator
    januari 2020 aangepast
    Je kunt bij de meeste telefoons via het besturingssysteem tegenwoordig je lettertype groter/kleiner maken. Hopelijk helpt dit voor jou.

    Voedingsmiddelen is iets aparts, niet hetzelfde als recepten. Dus daarom kan je die daar niet bewerken, dat is ook niet iets wat gepland is. Je kunt als je voedingsmiddelen zoekt, met woorden zoeken. Recepten kun je idd bij recepten hernoemen.
  • Piranja1
    Piranja1 Berichten: 12 Member
    ik bedoel je eigen opgeslagen voedingsmiddelenlijst , daar kun je volgens mij niet op enkele woorden zoeken , die zou je toch eigenlijk zelf moeten kunnen veranderen zoals jij het het makkelijkst vind , ziet niemand anders dan jij...
  • maximec2017
    maximec2017 Berichten: 1 Member
    Ik heb nu tot 3x toe een recept proberen op te slaan of te wijzigen. Dan geeft de app aan kan niet opslaan. Heel vaak geprobeerd eindelijk gelukt dacht ik is nu het hele recept uit mijn lijst. Zucht wordt hier zo flauw van. Tis elke keer weer een werk alle ingrediënten toe te voegen of te scannen en dan lukt het ook nog niet eens. Wat is er aan de hand?

    helaas heb ik hetzelfde probleem.. hoe heeft u het opgelost?
  • 62bzm89fqt
    62bzm89fqt Berichten: 3 Member
    Heeft iemand van jullie ook het probleem dat de stappen van de Apple Watch niet meer onder activiteit worden getoond. Tot zaterdag ging dat altijd goed. Ook het syncen lukt niet meer goed, laatste sync is van 3 dagen terug.