Hallo allemaal — Dutch (Netherlands)

Hallo allemaal

Syllieee92
Syllieee92 Berichten: 1 Member
Hallo. Ik ben Sylvia. 29 jaar. Ben een gelukkig mens maar zit wel al een hele tijd elke dag in mijn hoofd dat ik wil afvallen. Ik voel me daar niet niet prettig over. Ik hou enorm van eten maar geef niks om sporten. Toch hoop ik iets van beweging te vinden wat ik wel leuk vind. Ik heb vaker geprobeerd af te vallen maar dat gaat dan een weekje goed en daarna hoeft het maar 1x mis te gaan en het is weer klaar. Eerlijk gezegd weet ik helemaal niet wat deze site inhoud maar ik las net iets over je eten bijhouden. Dat heb ik nog nooit gedaan. We gaan het zien. Veel succes iedereen. Ik denk aan jullie. Want het is echt moeilijk.

Reacties

  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 721 Member
    Het begint met.... weten wat je eet.
    En hoeveel je per dag aan energie verbruikt en hoeveel je dus mag eten aan calorieën.

    Tdee uitrekenen. Zie Google.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,472 MFP Moderator
    Hey Sylvia, welkom en succes! Gezond eten is 80% van de inzet :)
  • tanja_beijleveld
    tanja_beijleveld Berichten: 77 Member
    Succes Sylvia! Met deze app kun je idd goed je eten bij houden. Zoals corneaarts zegt kun je het beste eerst even uitrekenen hoeveel calorieën je nodig hebt.

    En wat bewegen betreft, ja het helpt wel, maar voeding is het belangrijkste. Maar als je wilt gaan bewegen is misschien beginnen met wandelen of fietsen iets? Ik vind het zelf heerlijk om kilometers te wandelen.

    Mocht je het leuk vinden kun je me toevoegen als vriend
  • Alrikdew
    Alrikdew Berichten: 1 Member
    Het belangrijkste is na die cheat dag gelijk weer door te pakken. Het wordt steeds makkelijker om het niet te doen.