even voorstellen — Dutch (Netherlands)

even voorstellen

Opties
AnkeV84
AnkeV84 Berichten: 15 Member
Hallo allemaal

Vorige week de app op mijn telefoon gezet en eigenlijk vind ik hem wel heel erg fijn.

Ik ben vorig jaar moeder geworden van mijn tweede kindje en door beide zwangerschappen ruim 20 kilo aangekomen. Hier ben ik nu klaar mee en deze moeten eraf! ik ben met fases altijd heel gezond aan het eten en af aan het vallen en dan na een paar weken raak ik weer op het verkeerde pad en kom ik de kilo's weer aan. Hopelijk krijg ik nu met de app wat meer inzicht over wat ik allemaal naar binnen prop ;)

Ik vind het ook heel leuk om anderen hun agenda te lezen, dus mocht je me toe willen voegen als vriend dan zou ik dit alleen maar leuk vinden.

Reacties

  • aischari40
    aischari40 Berichten: 64 Member
    Opties
    Heel veel succes!
  • sonjaadriaanse
    sonjaadriaanse Berichten: 9 Member
    Opties
    Goedemorgen Anke,

    Zelf moeder van een vier jarig zoontje en met behulp van o.a. MFP inmiddels 25 van de 40,6 kilo kwijt. Mijn zoontje is voor mij een hele grote motivatie om het na een heel leven met zware obesitas gezond en fit te worden. Heel veel succes!
  • riekjeb
    riekjeb Berichten: 16
    Opties
    Ik ben ook nieuw hier! Veel succes.
  • wolvinnetje
    wolvinnetje Berichten: 53 Member
    Opties
    Hoi Anke welkom en succes !
  • carineantheunis
    carineantheunis Berichten: 19 Member
    Opties
    Dag Anke,veel succes in het bereiken van uw doel.En geniet van je kleintjes,want ze worden toch zo snel groot.
  • AnkeV84
    AnkeV84 Berichten: 15 Member
    Opties
    Dankjulliewel allemaal!

    sonjaadriaanse. wauw 25 kilo! wat ontzettend goed zeg! hoop dat ik over een tijd hetzelfde kan zeggen ;)
  • sonjaadriaanse
    sonjaadriaanse Berichten: 9 Member
    januari 2015 aangepast
    Opties
    Thanks Anke :)
  • Rientje1975
    Rientje1975 Berichten: 58 Member
    Opties
    Welkom!
    Het dagelijks loggen helpt mij iig om veel beter op het goede pad te blijven. Zo ben je veel bewuster van je voeding.
    Succes!
  • dcav0304
    dcav0304 Berichten: 230 Member
    Opties
    Welkom en succes.