MFP blijft mijn macro's automatisch veranderen? — Dutch (Netherlands)

MFP blijft mijn macro's automatisch veranderen?

Opties
Hey,

Ik heb mn macro's op Geavanceerd ingesteld staan maar MFP blijft ze toch automatisch verhogen of verlagen.

Enig idee waarom dit is en hoe ik het uit kan zetten?

Reacties

  • Commot
    Commot Berichten: 168 Member
    Opties
    Bij mij veranderd het als ik training log en daardoor hoger kcal budget krijg. Maar op dagen dat ik geen activiteiten log niet gemerkt.

    Gebruik zelf MyFitnessPal Macro Fix. Maar nu MyFitnessPal een betaalde optie heeft gemaakt van geavanceerde macro's is het de vraag hoe lang die scripts nog blijven werken.
  • nt199419
    nt199419 Berichten: 40 Member
    Opties
    Commot schreef: »
    Bij mij veranderd het als ik training log en daardoor hoger kcal budget krijg. Maar op dagen dat ik geen activiteiten log niet gemerkt.

    Gebruik zelf MyFitnessPal Macro Fix. Maar nu MyFitnessPal een betaalde optie heeft gemaakt van geavanceerde macro's is het de vraag hoe lang die scripts nog blijven werken.

    Ik log helemaal geen training, verwerk dit op een andere manier.

    En is geavanceerde macro's betaald? Dit heb ik nog niet gezien?
  • Commot
    Commot Berichten: 168 Member
    Opties
    Ja, sinds kort denk ik. In de mobiele app kreeg ik daar laatst reclame voor: "Set macronutrient goals by gram or percentage, upgrade to premium".

    Ook discussie hier: http://community.myfitnesspal.com/en/discussion/10147731/mfp-premium
  • nt199419
    nt199419 Berichten: 40 Member
    Opties
    Hmm heb ik via MFP website geen last van, nog niet eerder gezien ook. Maar dat zou ook niet verklaren waarom hij automatisch dingen aanpast toch?
  • nt199419
    nt199419 Berichten: 40 Member
    Opties
    Iemand die weet waarom hij van custom naar guided blijft springen?
  • Nikkirent
    Nikkirent Berichten: 68 Member
    Opties
    Ik had het laatst wel toen ik bepaalde doelen ging veranderen. Maar verder niet gezien.
  • nt199419
    nt199419 Berichten: 40 Member
    Opties
    Nikkirent schreef: »
    Ik had het laatst wel toen ik bepaalde doelen ging veranderen. Maar verder niet gezien.

    Hmm apart. Ik verander geen doelen. Word gewoon sochtends wakker en zie dat ik ineens veel meer, of minder mag eten. Volgens MFP dan.

    Kan dit zijn omdat hij na dat ik mijn gewicht invoer hij automatisch dingen aanpast? Dit zou gek zijn aangezien ik het op advanced heb staan en niet op guided.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Dat zou kunnen. Als je inderdaad je doelen aanpast kan het zijn dat je minder mag eten t.o.v. je gewicht of aangepast doel. Ik pas mijn doelen ook altijd handmatig aan en het aantal kcal blijven elke dag hetzelfde en veranderen niet met de dag.
  • nt199419
    nt199419 Berichten: 40 Member
    Opties
    itzhanne82 schreef: »
    Dat zou kunnen. Als je inderdaad je doelen aanpast kan het zijn dat je minder mag eten t.o.v. je gewicht of aangepast doel. Ik pas mijn doelen ook altijd handmatig aan en het aantal kcal blijven elke dag hetzelfde en veranderen niet met de dag.

    Ik pas alleen geen doelen aan, enkel gewicht. Apart :\