1.200 calorieën op een dag - hoe blijf ik daar onder? - Pagina 2 — Dutch (Netherlands)

1.200 calorieën op een dag - hoe blijf ik daar onder?

2»

Reacties

• janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    Ik vond onze moddellen toch intressanter dan een reken model. Maar ik ben natuurlijk een man :D
  • janeckbear
    itzhanne82 schreef: »
    k wil niet flauw doen, maar zij eet alleen maar producten met langzame koolhydraten
    Opmerking 1: sinds wanneer zijn bananen, berries & appels (fruit dus) langzame koolhydraten?!
    Opmerking 2: wat wil je hiermee zeggen?

Waar haal je het vandaan dat een banaan bij de snelle koolhydraten valt?
    Een banaan heeft een G.I van 50 en valt dus net onder de langzame . Bovendien is het echt niet erg om enkele producten met een hoge G.I. te eten , maar beperk het zo veel mogelijk.

• itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    September 2015 aangepast
    Fruit is in veel gevallen snelle koolhydraten (of bevatten het overgrote deel snelle suikers), omdat dit enkelvoudige suikers zijn. Een banaan heeft zowel snelle als trage suikers. Dat iets een lage GI heeft betekent niet dat dit geen snelle suiker kunnen zijn. De GL speelt hier ook mee.
  • janeckbear
    k ga geen tijd en energie meer aan jou besteden. Jij weet toch alles beter
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    ave1969 schreef: »
    Gustaaf85 schreef: »
    Over wat soort modellen heb je het?
    Zeker die NExt Top Model vrouwen

Echt weer iets voor een man om bij "modellen" aan een vrouw te denken ;)

IK heb het over reken-modellen.

Nee hoor niet alleen vrouwen, maar aangezien je vrouwen met vrouwen vergelijkt leek me dat handiger :wink:
    Rekenmodel werk ik al de hele dag mee, dus beetje afleiding in zin van vrouwelijke modellen is nooit weg