Doei buikje! - Pagina 2 — Dutch (Netherlands)

Doei buikje!

2»

Reacties

• janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    Het gaat er maar om wat JIJ wil. Ben je tevrede zo? prima toch, of wil je een sixpack? dan zal er toch nog wat kilotjes af moeten.
  • evapfneisel
    evapfneisel Berichten: 95 Member
    Nee, ik ben dus niet 100% tevreden. Anders zou ik hier niet zitten :)
    En een sixpack hoef ik ook niet. Ik wil alleen een strakkere buik.
  • janeckbear
    Dan moet je af gaan vallen , en oeffeningen doen om je buikspieren sterker te maken (squat, en dead lift)
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Lievig1986 schreef: »

Zelfs als ik mijn doelen behaald ben zal ik MFP gebruiken, omdat ik gewoon calorieën zal moeten blijven tellen mijn leven lang. Dit hoort nu bij mijn leefstijl, doe ik dit niet, ga ik ongemerkt toch weer meer eten als dat ik wil.

En als iedereen en sixpack zou hebben zou het ook maar saai zijn, toch.

Ik zou het alleen willen bereiken als een dikke middelvinger naar iedereen uit mijn verleden.
    Maar zodra ik dat bereikt zou hebben dan wil ik er gewoon normaal uit zien
  • evapfneisel
    janeckbear schreef: »
    Dan moet je af gaan vallen , en oeffeningen doen om je buikspieren sterker te maken (squat, en dead lift)

Waarom lijkt het net alsof je helemaal niet leest wat ik telkens zeg en je random opmerkingen aan het maken bent?
    Ik ben toch bewust bezig met afvallen en oefeningen doen...? Apart dit...

Gustaaf85 schreef: »
    Lievig1986 schreef: »

Zelfs als ik mijn doelen behaald ben zal ik MFP gebruiken, omdat ik gewoon calorieën zal moeten blijven tellen mijn leven lang. Dit hoort nu bij mijn leefstijl, doe ik dit niet, ga ik ongemerkt toch weer meer eten als dat ik wil.

En als iedereen en sixpack zou hebben zou het ook maar saai zijn, toch.

Ik zou het alleen willen bereiken als een dikke middelvinger naar iedereen uit mijn verleden.
    Maar zodra ik dat bereikt zou hebben dan wil ik er gewoon normaal uit zien

Mja, ik denk dat ik het ook wel zal blijven gebruiken. Ik merk er wel de voordelen van, inderdaad vooral het stukje inzicht in wat je nu eigenlijk naar binnen werkt. Ik vind een sixpack heel mooi, bij een man. Ik vind het bij een vrouw persoonlijk niks. Maar ook kwa sixpack heb je natuurlijk wel verschillende gradaties. Bij mij ga je denk ik wel de contouren van een sixpack zien, omdat bij mij het bovenste rijtje al wat zichtbaar wordt. Maar echt een duidelijke sixpack is niet mijn ding :)

Vroeger nare ervaringen met andere mensen wat betreft je gewicht? Dan snap ik je middelvinger zeker wel.
    Zolang je het uiteindelijk maar wel voor jezelf doet ;) De middelvinger is een bonus!

• janeckbear
    Ik zit op mn streefgewicht met een BMI van 20 en vet persentage van 9 % en ik blijf mn voedseldagboek bij houden omdat ik niet wil jojoën.
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Ja erg nare ervaringen, zal er verder niet op in gaan, maar je kan denk ik wel indenken hoe en wat
    En middelvinger is zeker een bonus hoor. Uiteindelijk doe ik dit omdat ik me er lekker bij voel

Wel grappig dat ik 2,5 jaar geleden, eigenlijk net voor ik mijn vriendin leerde kennen keertje in cafe was met vrienden, en een meid die ik jaren ervoor wel leuk vond en beter wilde leren kennen, me afwees, ook puur op mijn uiterlijk (woog toen dus ergens tussen de 125 en 135 in.

Toen ik haar dus 2,5 jaar geleden tegen kwam en ik dus ergens rond de 95 kg zat en ik als ik me goed kleedde er normaal uit zag, op mij af kwam. Ze zei toen ook dat ik er goed uit zag en om wat af te spreken.

Toen kon ik het toch echt niet laten om te zeggen.
    Ik ben nog steeds dezelfde persoon, qua innerlijk, en nu ben ik ineens wel goed voor je, bekijk het ff. Omgedraaid terug naar vriendengroep en verder staan kletsen met hun. Dat voelde toen echt wel goed.

Als ik iets verschrikkelijk vind is het iemand oordelen op zijn uiterlijk.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    september 2015 aangepast
    janeckbear schreef: »Dan moet je af gaan vallen , en oeffeningen doen om je buikspieren sterker te maken (squat, en dead lift)

Waarom lijkt het net alsof je helemaal niet leest wat ik telkens zeg en je random opmerkingen aan het maken bent?
    Hmmm, grappig dit... ik ben kennelijk niet de enige... :smirk:
  • evapfneisel
    Gustaaf85 schreef: »
    Ja erg nare ervaringen, zal er verder niet op in gaan, maar je kan denk ik wel indenken hoe en wat
    En middelvinger is zeker een bonus hoor. Uiteindelijk doe ik dit omdat ik me er lekker bij voel

Wel grappig dat ik 2,5 jaar geleden, eigenlijk net voor ik mijn vriendin leerde kennen keertje in cafe was met vrienden, en een meid die ik jaren ervoor wel leuk vond en beter wilde leren kennen, me afwees, ook puur op mijn uiterlijk (woog toen dus ergens tussen de 125 en 135 in.

Toen ik haar dus 2,5 jaar geleden tegen kwam en ik dus ergens rond de 95 kg zat en ik als ik me goed kleedde er normaal uit zag, op mij af kwam. Ze zei toen ook dat ik er goed uit zag en om wat af te spreken.

Toen kon ik het toch echt niet laten om te zeggen.
    Ik ben nog steeds dezelfde persoon, qua innerlijk, en nu ben ik ineens wel goed voor je, bekijk het ff. Omgedraaid terug naar vriendengroep en verder staan kletsen met hun. Dat voelde toen echt wel goed.

Als ik iets verschrikkelijk vind is het iemand oordelen op zijn uiterlijk.

Je hoeft zeker niet in detail te treden hoor :) Ik heb zelf ook wat minder leuke ervaringen van vroeger.
    Je goed voelen in je eigen lichaam en steeds meer tevreden zijn over jezelf helpt ontzettend om dat meer los te laten.

Terechte opmerking naar haar! Ik snap best dat veel mensen allereerst naar uiterlijk kijken, dat is het toch het eerste wat je ziet. Maar mensen meteen al niet de kans geven om te laten zien wie ze zijn... zo jammer.

itzhanne82 schreef: »
    janeckbear schreef: »Dan moet je af gaan vallen , en oeffeningen doen om je buikspieren sterker te maken (squat, en dead lift)

Hmmm, grappig dit... ik ben kennelijk niet de enige... :smirk:

Nope :)