Mijn app doet raarrrr — Dutch (Netherlands)

Mijn app doet raarrrr

Opties
Wie kan me helpen?? Ik gebruik voor mfp mijn iPhone 6s ... nu is het net alsof hij teveel foto's heeft en daardoor niet meer werkt... hij (de app) probeert oude foto's te laden en nieuwe kan ik sporadisch uploaden ....
jammer want zo kan ik niks meer delen met m'n mfp vrienden

Reacties

  • Ingrid27772
    Ingrid27772 Berichten: 59 Member
    Opties
    Vreemd
  • Ingrid27772
    Ingrid27772 Berichten: 59 Member
    Opties
    Ik heb ook al op de computer ingelogd maar vind daar de oude foto's niet terug, en ook de app verwijderd en weer terug gezet maar dan houd ik dit probleem
  • wimdroid
    wimdroid Berichten: 61 Member
    Opties
    Geen iphone expert (android gebruiker)
    Maar dit ruikt heel erg naar een geheugen/cache issue.

    dit kan op niveau van de app, maar ook op niveau van de telefoon zelf.
    ik hoop dat dit je helpt:
    https://community.myfitnesspal.com/en/discussion/10499952/myfitnesspal-notifications-using-up-all-my-phone-storage
    http://www.makeuseof.com/answers/how-to-clear-cache-of-apps-in-ios/
  • Ingrid27772
    Ingrid27772 Berichten: 59 Member
    Opties
    Dankje! Dit vermoede ik ook al... toch maar eens mijn mobiel aan de pc knopen en alle foto's er af halen
  • Ingrid27772
    Ingrid27772 Berichten: 59 Member
    Opties
    Foto's gewist en nu 4.5 Gb ruimte maar nog steeds werkt het niet
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Ik raad je aan de app opnieuw te verwijderen -> telefoon opnieuw opstarten en daarna weer installeren.
    Wellicht dat er te weinig (werk)geheugen op je telefoon is? Wat geeft Instellingen aan als je kijkt naar de opslagruimte?
  • Ingrid27772
    Ingrid27772 Berichten: 59 Member
    Opties
    Ik heb de app er af gegooid, daarna een harde reset gedaan en er weer op gezet.... ik heb een iPhone 6s en heb op dit moment nog 4.45 Gb geheugen vrij... ik heb alle foto's al verwijderd om dit probleem op te kunnen lossen.

    De app blijf proberen de foto's te laden en nieuwe kan ik niet uploaden
  • Ingrid27772
    Ingrid27772 Berichten: 59 Member
    juli 2017 aangepast
    Opties
    Zie foto
  • Ingrid27772
    Ingrid27772 Berichten: 59 Member
    Opties
    Pfff lukt ook niet
  • Ingrid27772
    Ingrid27772 Berichten: 59 Member
    Opties
    Beetje hulp zou fijn zijn
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Ik zie niet echt een manier waarop ik je kan helpen om meer geheugen vrij te krijgen, dat moet je zelf doen. Maar 4,45 is ruim genoeg voor MyFitnessPal, of staat het zo vol bij jou? Welke foto's bedoel je eigenlijk?
  • Ingrid27772
    Ingrid27772 Berichten: 59 Member
    Opties
    Hahahah de foto's die je kunt plaatsen in je status op de app, iemand anders heeft voor me ingelogd op een Samsung telefoon, het blijkt dat daar geen probleem is en dat het dus ligt aan dat de mfp app voor iPhone niet naar behoren werkt

    Afwachten tot dit opgepikt word dus...