We gaan ervoor! — Dutch (Netherlands)

We gaan ervoor!

Opties
Hoi allemaal, ik stel me graag aan iedereen voor. Ik ben Eelke en ik maak gebruik van MFP om af te vallen. Op een gezonde manier om precies te zijn, dus n.a.v. de discussies hier gelezen heb ik mijn calorieëndoel inmiddels naar mijn BMR aangepast :)
Ik heb een druk leven en daarom zeer onregelmatig tijd om te sporten, laat staan regelmatig te eten. Maar we doen met z'n allen wat we kunnen, toch?

Mijn doel is een eetpatroon voor mezelf te ontwikkelen waar ik me goed bij voel en op gewicht blijf (in de toekomst). Wanneer heb ik echt trek, wanneer is het verveling etc., en vooral bewust zijn van de momenten waarop mijn slechte eetgewoontes toeslaan (slecht geslapen bijv.).

Ik zou het leuk vinden om meer vrienden te maken hier, ik vind het erg inspirerend om in andermans eetdagboeken te kijken en ook grappig om te zien hoe die van Nederlandse gebruikers verschillen van mijn Amerikaanse MFP-vrienden!

Voeg me dus gerust toe en laten we er iets moois van maken :)

Reacties

  • Yuxel1978
    Yuxel1978 Berichten: 66 Member
    Opties
    Hoi Eelke, welkom hier.

    Ik heb dankzij MFP veel "vrienden" over de hele wereld en het is erg interessant om te zien hoe iemands dagboek eruit ziet.

    Je kunt me ook toevoegen als je wilt. Ik reageer vaak op status-updates
  • Mauddie6
    Mauddie6 Berichten: 28 Member
    Opties
    Veel succes! Ik heb je toegevoegd
  • Ingrid27772
    Ingrid27772 Berichten: 59 Member
    Opties
    Succes ! Ik heb je uitgenodigd ....
  • lellebel79
    lellebel79 Berichten: 10 Member
    Opties
    Hoi ik wil je best toevoegen hoor! Bmr? Dat moet ik nog allemaal uitzoeken ooit. Nu ben ik vooral bezig om onder mn calorien te zitten en daarbij wat cardio en krachttraining combineren.
  • Sandraklneng
    Sandraklneng Berichten: 19 Member
    Opties
    Succes!