Hallo — Dutch (Netherlands)

Hallo

Opties
Veertje2017
Veertje2017 Berichten: 4 Member
Hallo allemaal,

Ik ben Elvera,moeder van een zoon en na jaren de strijd maar weer eens aangegaan tegen de kilo's.
Ik woog 117 kg maar door het gebruik van deze app,dagelijks minimaal 10000 stappen te maken met de stappenteller, 4 tot 5x per week cardio-en krachttraining en door op mijn voeding te letten ben ik inmiddels 13,2 kg afgevallen. Ik vind het niet gemakkelijk maar de knop is denk ik bij mij wel omgegaan.
Toch zoek ik nog steun in deze strijd maar ook voedingsadviezen.
Vroeger ontbeet ik nooit omdat ik geen hap door mijn keel kreeg.Nu ontbijt ik wel maar dan met vifit goedemorgen drinkontbijt.Weet niet of ik hier goed aan doe maar ben al blij dat ik überhaupt ontbijt.
Verder let ik op dat ik niet teveel koolhydraten binnenkrijg.Maar heb ook andere aanpassingen gedaan zoals bv ipv witte pasta's de volkoren variant te gebruiken. Nasi maak ik tegenwoordig ipv met rijst met bloemkoolrijst.Ook een echte aanrader!
Maar ik merk nu dat het afvallen steeds moeilijker gaat,sta al een paar weken echt stil...kom niet bij maar val ook niet af....iemand nog tips??

Reacties

  • Anver77
    Anver77 Berichten: 46 Member
    Opties
    Hoi Elvera je zou smoothies kunnen proberen en wraps met zongedroogde tomaatjes, rucola,avocado en kip(beleg) vind ik erg lekker.
    Koolhydraten heb je wel nodig he.
    Veel succes ;)
  • Barbara5037
    Barbara5037 Berichten: 38 Member
    Opties
    veel water en thee minder light frisdrank Veel succes en proficiat met het reeds behaalde resultaat
  • Veertje2017
    Veertje2017 Berichten: 4 Member
    november 2017 aangepast
    Opties
    Ik drink al meer dan een jaar geen frisdranken meer...en geloof me er ging heel wat cola en red bull doorheen. Nu hou ik me aan water 2 liter per dag in combinatie met groene thee. Heel af en toe drink ik eens een klein glaasje calorie arme sprite maar thats it!
    Koolhydraten eet ik zeer zeker nog maar probeer dan de complexe koolhydraten te nemen ipv de snelle.
  • Veertje2017
    Veertje2017 Berichten: 4 Member
    Opties
    > @Anver77 zei:
    > Hoi Elvera je zou smoothies kunnen proberen en wraps met zongedroogde tomaatjes, rucola,avocado en kip(beleg) vind ik erg lekker.
    > Koolhydraten heb je wel nodig he.
    > Veel succes ;)

    > @Anver77 zei:
    > Hoi Elvera je zou smoothies kunnen proberen en wraps met zongedroogde tomaatjes, rucola,avocado en kip(beleg) vind ik erg lekker.
    > Koolhydraten heb je wel nodig he.
    > Veel succes ;)

    Hoi Anver,

    Smoothies als ontbijt bedoel je? En wat doe je er dan zoal in?

    Koolhydraten eet ik zeer zeker want die heb je idd nodig maar ik probeer dan wel de complexe koolhydraten te nemen ipv de snelle.
  • Michael_Visser
    Michael_Visser Berichten: 74 Member
    Opties
    Veertje2017 schreef: »
    > @Anver77 zei:
    > Hoi Elvera je zou smoothies kunnen proberen en wraps met zongedroogde tomaatjes, rucola,avocado en kip(beleg) vind ik erg lekker.
    > Koolhydraten heb je wel nodig he.
    > Veel succes ;)

    > @Anver77 zei:
    > Hoi Elvera je zou smoothies kunnen proberen en wraps met zongedroogde tomaatjes, rucola,avocado en kip(beleg) vind ik erg lekker.
    > Koolhydraten heb je wel nodig he.
    > Veel succes ;)

    Hoi Anver,

    Smoothies als ontbijt bedoel je? En wat doe je er dan zoal in?

    Koolhydraten eet ik zeer zeker want die heb je idd nodig maar ik probeer dan wel de complexe koolhydraten te nemen ipv de snelle.

    zelf maak ik ze met 300ml mag. yoghurt, 30 gram havervlokken, 1 banaan en 80 gram fruit (momenteel diepvries fruit, zomers liever vers)