Doelen behalen met NW Fitness — Dutch (Netherlands)

Doelen behalen met NW Fitness

Opties
Nickerddd
Nickerddd Berichten: 19 Member
Hallo allemaal,

Voor degenen die advies willen hebben op het gebied van fitness en voedsel kunnen gerust een kijkje nemen op mijn YouTube fitness kanaal: NW Fitness

Laat gerust weten wat je ervan vind en of het je geholpen heeft.

Nick Wolters - NW Fitness

Reacties

  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Hey Nick. Heb even een kijkje genomen op je channel en super dat je zo'n kanaal hebt opgezet. Als ik enkele video's kijk valt me mij je vorm en uitvoering van bepaalde oefeningen op. Ik weet niet precies of je al klanten hebt die je begeleid, maar probeer je vorm te verbeteren. Je squat op je tenen? En ook je lunges zijn verre van juist qua uitvoering. Mag ik vragen wie je dit heeft geleerd?
  • Anver77
    Anver77 Berichten: 46 Member
    Opties
    Hey Nick, goed dat je zoiets begint en anderen wilt inspireren om hun lichaam te trainen maar ik heb wel een advies. Kijk je filmpjes terug en verbeter je houding als je de oefeningen doet ;)
  • Nickerddd
    Nickerddd Berichten: 19 Member
    Opties
    Bedankt voor de adviezen, het is denk ik een verschil in doelen en opvattingen.
  • Michael_Visser
    Michael_Visser Berichten: 74 Member
    Opties
    Neem eens een kijkje op de volgende pagina's
    Scott Herman:
    https://www.youtube.com/channel/UCEtMRF1ywKMc4sf3EXYyDzw

    ATHLEAN-X:
    https://www.youtube.com/channel/UCe0TLA0EsQbE-MjuHXevj2A

    Fit.nl
    https://www.fit.nl/fitnessoefeningen

    Ik ben ook van mening dat je houding zo slecht is dat het zelf risico's tot blessures kan geven.
    ten alle tijden gaat vorm boven gewicht.

  • DeManKookt
    DeManKookt Berichten: 84 Member
    Opties
    Sinds wanneer is dit een forum om reclame te maken?
  • Michael_Visser
    Michael_Visser Berichten: 74 Member
    Opties
    Nickerddd schreef: »
    Bedankt voor de adviezen, het is denk ik een verschil in doelen en opvattingen.

    Leg is uit dan.....
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    november 2017 aangepast
    Opties
    Uitvoering van oefeningen en doelen zijn 2 verschillende dingen. Met iemand een doel bespreken is 1, iemand de totaal verkeerde houding en vorm aanleren is 2. De wijze waarop je squat en lunges maakt vraagt idd om blessures. Vandaar ook mijn vraag wie je dat geleerd heeft.

    Ter aanvulling van de genoemde YouTube channels, raad ik je ook het kanaal van Alan Thrall aan.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Beetje jammer dat je je video's hebt afgeschermd. Ik vind het persoonlijk erg kwalijk dat je je voordoet als coach, maar volstrekt verkeerd beweegt en dit waarschijnlijk ook mensen aanleert. Mijn oprechte interesse in je welke opleidingen en/ of certificaten je hebt behaald, want mensen willen helpen met een fitter leven is een nobel streven. Alleen zou ik er wel voor pleiten dat dit op een juiste en correcte manier gebeurd, omdat je anders blessures in de handen werkt.
  • Nickerddd
    Nickerddd Berichten: 19 Member
    Opties
    Voor duidelijkheid te scheppen; allereerst mijn video's zijn niet afgeschermd ze zijn verwijderd. Waarom? Omdat ik een punt achter mijn YouTube avontuur heb gezet, de reden daarvan is mijn studie.
    En voor duidelijkheid te scheppen over het "online fitness coach - drama" Dat rondom dit forum speelt; ik ben geen online fitness coach, ik weet dat ik dit wel luidkeels heb verkondigd en dat was fout, hiervoor mijn welgemeende excuses. Heb het bericht proberen te verwijderen, maar dat is niet mogelijk op MFP.

    Dus, mijn welgemeende excuses voor mijn ondoordachte uitspraak, en hopelijk is hiermee de zaak afgedaan.

    Met vriendelijke groet,
    Nick Wolters
  • LucP1987
    LucP1987 Berichten: 113 Member
    Opties
    Wat ik erg jammer vind is dat je op 3 verschillende topics roept dat je mensen wilt helpen als "online coach" maar zodra er naar certificering gevraagd word geef je aan dat je geen online coach bent.. en de mensen die je helpt dan? Zeg je tegen hen hetzelfde? Heb je een eigen bedrijf waarin je dit verkondigd? Ik vind het een kwalijke zaak. Als het in 1 topic voor zou komen, maar in 3 topics??! Wat is je doel geweest om je als "online coach" voor te doen? Mensen helpen kun je hier genoeg doen op andere manieren..
  • Anver77
    Anver77 Berichten: 46 Member
    Opties
    > @LucP1987 zei:
    > Wat ik erg jammer vind is dat je op 3 verschillende topics roept dat je mensen wilt helpen als "online coach" maar zodra er naar certificering gevraagd word geef je aan dat je geen online coach bent.. en de mensen die je helpt dan? Zeg je tegen hen hetzelfde? Heb je een eigen bedrijf waarin je dit verkondigd? Ik vind het een kwalijke zaak. Als het in 1 topic voor zou komen, maar in 3 topics??! Wat is je doel geweest om je als "online coach" voor te doen? Mensen helpen kun je hier genoeg doen op andere manieren..

    Hij heeft z'n excuses aangeboden! Wat moet hij nog meer doen volgens jou?
  • LucP1987
    LucP1987 Berichten: 113 Member
    Opties
    Niet 3x een topic openen met daarin verwoord dat hij obline coach is. Als je dat 1x doet dan is een excuus genoeg masr niet 3x en daarnaast nog eens oefeningen verkeerd doen op YouTube. Ik ben van mening dat dit gewoonweg niet kan en vraag me af waarom iemand zonder certificering zich online coach durft te noemen..
  • Nickerddd
    Nickerddd Berichten: 19 Member
    Opties
    Voor de duidelijkheid; ik heb een fout gemaakt, heb hiervoor ook mijn welgemeende excuses aangeboden. Ik wil dan ook de mensen die deze excuses aanvaarden hartelijk bedanken voor hun begrip.
    En voor diegenen die het nodig vinden om deze soap door te zetten wil ik zeggen dat ik mij vereerd voel dat jullie zó gefascineerd van mij zijn dat jullie maar niet op kunnen houden over deze situatie.

    Dus, jullie hebben jullie punt gemaakt, ik zat fout en hiervoor nogmaals mijn welgemeende excuses. En voor diegenen die dit niet accepteren, helaas, meer kan ik niet doen.
    En als deze personen zo nodig nog meer kritiek willen geven op mij, dan mag dat natuurlijk, maar dan is mijn respect en beleefdheid voor die personen op.

    Veroordelen doen we in de rechtbank, niet op MyFitnessPal.

    Met vriendelijke groet,
    Nick Wolters
  • LucP1987
    LucP1987 Berichten: 113 Member
    Opties
    Succes met je doelen...



  • tillyvanzuidland
    tillyvanzuidland Berichten: 69 Member
    Opties
    Dankje wel voor je excuses .hoop dat je er mee geleerd heeft succes met je behalen van je doelen