Afvallen 10 kg; wie doet er mee! - Pagina 2 — Dutch (Netherlands)

Afvallen 10 kg; wie doet er mee!

Opties
2

Reacties

  • daisyceuppens
    daisyceuppens Berichten: 5 Member
    Opties
    > @mamavansophie zei:
    > Ik doe mee wil 12 kilo kwijt!!

    Super...! Samen sterk... !
  • mbon874
    mbon874 Berichten: 3 Member
    Opties
    Ja ik doe met jullie mee
  • mbon874
    mbon874 Berichten: 3 Member
    Opties
    Doel is van 76——> 72 kg
  • mbon874
    mbon874 Berichten: 3 Member
    Opties
    Maar als de 10kg gehaald kan worden doe ik mee!!
  • FrootieSmoothie
    FrootieSmoothie Berichten: 4 Member
    Opties
    Ik zoek nog wat vrienden dus jullie mogen me. toevoegen :smiley:
  • anoukheins
    anoukheins Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik doe met jullie mee ! In 1.5 maand 3.5 kilo kwijt, maar helaas na een week vakantie het niet meer kunnen oppakken en in 2 weken tijd weer 2 kilo eraan. Tijd om nu echt het roer om te gooien en die 15 kilo eraf te krijgen!
  • alkebulania
    alkebulania Berichten: 1 Member
    Opties
    I want!!
  • Hanae3
    Hanae3 Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik doe ook mee! Ik ben vandaag gestart en wil graag 13 kilo eraf hebben. Ben ooit eerder begonnen en heb het maar 4 dagen weten vol te houden. Ik hoop dit keer veel langer door te kunnen gaan!
  • ilseverhees
    ilseverhees Berichten: 39 Member
    Opties
    Hallo, kan ik ook nog mee doen? Hoor graag tips en ervaringen van jullie! Ik ben net begonnen en heb er nog 18 te gaan
  • zjangvanham
    zjangvanham Berichten: 2 Member
    Opties
    Doe ook mee!
  • paulalantink
    paulalantink Berichten: 12 Member
    Opties
    Marjolini schreef: »
    Ik doe ook mee. Vind het alleen lastig wat nou werkt. De een zegt high carb, low fat, de anders high fat, low carb.

    Hay,Het gaat erom dat je een calorie tekort creëert. Dus stel in je dagelijks leven heb je 1500kcal nodig om gewoon je ding te doen. (dus niet met sport enzo) dan zou je om af te vallen zo'n 200-300 onder die1500kcal moeten zitten.
    heb je de Myfitnesspall app?
    daar kan je alles invoeren; leeftijd, lengte, gewicht, je doel en in welk tijdsbestek. Dan rekent de app uit hoeveel kcal je moet innemen. En kan je per dag precies bijhouden hoeveel erin komt.
    Mij heeft het erg geholpen, met afvallen maar ook om mij bewust te worden van wat er inkomt. soms schrik je echt van de hoeveelheid kcal van een product, waarvan je eigenlijk dacht dat het wel mee viel.
    heel veel succes.
    en als je nog iets wilt weten, let me know!
  • paulalantink
    paulalantink Berichten: 12 Member
    Opties
    daisyceuppens schreef: »
    Ik wil ook meedoen.. gisteren gestart.. ik zou graag 10 kg afvallen.
    Heb de motivatie gevonden. En hoop het ook te behouden. Want dat is het probleem altijd bij mij..
    Ik hoop dat we via deze weg elkaar kunnen steunen..
    Alvast.. heel veel succes allemaal.. we kunnen het..

    Je kan het echt! Geloof in jezelf. anders word het een no-go.
    Ik heb ook jarenlang gesukkeld, maar eigenlijk is het een kwestie van doen.
    Voor ogen houden wat je doel is. En als je weer met die reep chocola in je hand staat bij jezelf denken: Helpt dit om mijn doel te behalen? Ga ik me hier beter door voelen? (voor 2 minuten ja) maar je doel behalen zal je elke dag een goed gevoel geven.
    Wat voor mij erg helpt is, om mezelf niet alles te verbieden. Soms kun je dingen bijvoorbeeld vervangen door een betere keus. Dan eet je wel het gerecht waar je zou van houd, maar op een gezondere/minder kcal manier.
    Verbieden zorgt alleen maar voor het nog meer willen :D
    Succes!
  • moonlights97
    moonlights97 Berichten: 2 Member
    Opties
    Hey kan ik nog mee doen
    Ik zou graag nog 5 tot 8 kilo afvallen
  • vivyte
    vivyte Berichten: 3 Member
    Opties
    Ik doe ook mee..nog 12 kg te gaan. Bezig van 27/2 en 2.2 kg af.
  • vivyte
    vivyte Berichten: 3 Member
    Opties
    Jullie mogen mij toevoegen want ik weet nog niet goed hoe dat moet.
  • priscill83
    priscill83 Berichten: 1 Member
    Opties
    Hoi! Zouden jullie mij toe willen voegen? THNX!
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ik doe ook mee. Vind het alleen lastig wat nou werkt. De een zegt high carb, low fat, de anders high fat, low carb.
    Dit is zo persoonsgebonden. Het een is niet beter dan het ander en hoe je je verhoudingen indeelt of samenstelt hangt af van je doel, je mate van beweging, je soort beweging, je lichaamssamenstelling etc. Iemand die 5x per week aan hoog niveau wielrennen doet, zal niets hebben aan low carb. Iemand die weinig traint en de hele dag achter zijn bureau zit hoeft geen high carb te doen. Daarnaast speelt ook nog mee hoe iemand reageert op koolhydraten, de ene is wat toleranter dan de ander. Er is dus geen eenduidig antwoord te geven helaas.
  • malikavanhamme
    malikavanhamme Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik wil ook wel mee doen
  • debbykruit
    debbykruit Berichten: 1 Member
    Opties
    Hoi, ik doe ook graag mee. Vorig jaar had ik een heel fijn gewicht van 64 kilo en ik ben ontzettend suf geweest en ben in 1 jaar tijd 10 kilo aangekomen. Alle smoezen zijn de deur uit, het wordt weer tijd voor een fit en gezond lijf. Ik doe nu twee x pw krachttraining met een personal training en krijg voedingsadvies op maat. Maar een beetje steun van elkaar in een community spreekt me wel aan. Het lastige vind ik dat ik ook vaak voor mijn werk uiteten moet en lunchafspraken heb. Ook de combinatie met een druk gezin is de tijd nemen voor een gezonde maaltijd waar iedereen tevreden mee is een uitdaging. Hoe pakken jullie het afvallen aan? Ik ben ook zoek naar een blijvende Lifestyle! Groetjes Debby
  • Katte1964
    Katte1964 Berichten: 6 Member
    Opties
    :) ik doe ook mee weeg 72 kg en 10 kg zou ideaal zijn. Ben in oktober gestopt met roken.
  • Lysette_batta_plantijn
    Lysette_batta_plantijn Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik doe graag mee...
    Ik ben Lysette 49 jaar ...heeft al 35 kg of meer af maar ik strogle met de laatste 7 kilo
    Ik sport 3 X in de week en ik ben nu 82 kg
    Ik ben nog steeds te zwaar .
  • demarteaujuliette
    demarteaujuliette Berichten: 1 Member
    Opties
    Hoii!

    Bij moet er ook weer 10 kg af! Ik ga morgen beginnen, dus vandaag alle boodschappen doen.

    Het is me een aantal jaar geleden gelukt 15kg af te vallen door met name koolhydraat beperkt te eten. Uiteindelijk lastig om dit vol te houden.

    Ik let heel erg op mijn voeding doordeweeks, maar compenseer dit in het weekend
  • bernieh2018
    bernieh2018 Berichten: 1 Member
    Opties
    Hoi!

    Ik wil ook graag mee doen!
    Ben 1.64 met een gewicht van 75 kg.
    Om op weg te komen drink ik doordeweeks nu shakes van Body&fit als ontbijt en lunch. Als tussendoor een bar van hun. Daarnaast groente en fruit. Avondeten zo normaal mogelijk. Wanneer ik de volgende ochtend ga hardlopen neem ik wat meer koolhydraten in de avond, anders voornamelijk groente/vlees/vis/ei.
    In de weekenden eet ik ‘normaal’
    Ik hoop de shakes nog 3 weken vol te houden en daarbij een goede start gemaakt te hebben.
    Ik vind het erg moeilijk om mijn calorie inname Goed te berekenen, en daarbij ook de macro’s. veel dingen spreken elkaar tegen.
    Maar langzaam aan vergaar ik meer informatie dus we komen er wel!
  • anneliekedejong
    anneliekedejong Berichten: 1 Member
    Opties
    Im in! 13 kilo to go :)
  • KIF2901
    KIF2901 Berichten: 7 Member
    maart 2018 aangepast
    Opties
    Ik doe/lees graag mee! De app helpt goed om inzicht te krijgen in voedingswaarden en hoeveelheden maar ik hoop het toch ooit wel weer zonder te kunnen doen. Hoor en leer dus graag van anderen.
    Jammer dat het niet mogelijk is om een groep aan te maken. Zou handig zijn rondom bepaalde thema's!
    So don't mind me als je uitnodig?!
    Groet Kirsten