Klaar om mijn leven terug te krijgen — Dutch (Netherlands)

Klaar om mijn leven terug te krijgen

Opties
Gertrue
Gertrue Berichten: 11 Member
Hallo, Ik ben een gediplomeerde complementaire gezondheidsadviseur, niet praktizerend, hou nieuwe kennis bij en merk toch dat mijn gezondheidsklachten verergerd zijn. Op de rand van Diabetes II, dus Prediabetes, Insomnia, Chronische stress, maken dat afvallen ondanks gezond eten niet lukt. Zit wel veel te veel. Gelukkig moet ik er wel uit om mijn 2 honden uit te laten, wat als ik mijn rondjes wat langer maak toch wel meer dan 10.000 stappen per dag oplevert. Mijn moeder had extreme RA en ook ik begin nu met extreme aanhoudende pijnklachten, vooral 's nachts. Ook problemen met mijn voeten, ws Neuropathie, maar kan ook jicht zijn, waardoor ik maanden niet kon lopen. Dure wandelschoenen zorgen ervoor dat ik dat nu beter kan. Ooit ziekte van Lyme gehad, wat aan de basis van mijn gezondheidsklachten kan liggen. Nieuwe wetenschap heeft ontdekt dat de spirocheten in weefsel overleven. Ik woon alleen en zelfstandig en zie geen optie meer voor mezelf als ik dat niet meer zou kunnen, Laatst een uur gedaan over aankleden, heeft me ernstig doen schrikken.

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hi Gertrue, welkom en succes! Dat klinkt nogal als veel klachten en gedoe, hopelijk kan je er verbetering in halen. Wat zijn je doelen voor je voeding? Als je vragen hebt, stel ze gerust.