Calorieën — Dutch (Netherlands)

Calorieën

Opties
Hallo, ik heb me overal hier een beetje lopen inlezen over bmr etc. Nu ben ik er dus achter gekomen dat als ik wil afvallen, wat ik ook wil, dat ik eigenlijk meer moet eten qua callorieën dan dat ik nu eet ? En dat ik vaker moet eten, ik eet namelijk nu 2x per dag ontbijt en avondeten. Alleen dit komt voor mij heel raar over? Kan iemand mij hier meer over vertellen?

Reacties

  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Twee punten;
    Als je alleen 2 eetmomenten hebt, lijkt dit erop dat je heel weinig eet & nee, je hoeft niet meerdere keren op een dag te eten. Het komt er aan het einde van de dag op neer dat je in een tekort moet zitten. Of je dit over 6 momenten verdeeld of over 2 maakt niet uit. Is puur persoonlijke voorkeur.
  • Mieremet1968
    Mieremet1968 Berichten: 7 Member
    Opties
    Ehhmnn...intermittend vasten.....kan heel goed werken. Hierbij eet je binnen een bepaalde tijd duur en dan niet meer. Dit kan periode van 6 uur zijn dat je mag eten, 8 of 12 uur en dan niet meer. Maar ik denk dat je tekort eet. Hiervan val je niet sneller of snel af
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    IF kan persoonlijke voorkeur zijn, maar het zorgt er niet voor dat je beter afvalt... Tenminste ik weet niet precies of je dat met je post bedoelde?