Vraag sporthorloge — Dutch (Netherlands)

Vraag sporthorloge

Opties
yholties
yholties Berichten: 63 Member
Hoi ik ben nieuw hier ,52 jr wil graag 10 kilo kwijt en begonnen met cardio fitness en beetje krachttraining om af te vallen en strakker te worden. Wil graag sporthorloge met hartslagmeter maar welke is nou geschikt zoveel keuze zie door de bomen het bos niet meer. Hoor graag jullie ervaringen groetjes Yvon

Reacties

  • Nouche007
    Nouche007 Berichten: 3 Member
    Opties
    Ik heb een Fitbit charge 2, registreert hartslag, sporten, slapen...enz. gekoppeld aan MFP
  • yholties
    yholties Berichten: 63 Member
    Opties
    Oké dank je daar had ik ook naar gekeken en zag ook nog een Garmin vivomove die had iets groter display
  • MartinSadhinoch1976
    MartinSadhinoch1976 Berichten: 2 Member
    Opties
    Hoi Yholties,

    Als je je exacte hartslag wil weten tijdens cadio fitness en een beetje fitness, kan je beter een Garmin horloge of activity tracker nemen, waar je je Garmin hartslagband aan kunt koppelen. De meeste activity trackers met hartslagmeter zijn niet geschikt of niet nauwkeurig genoeg voor fitness of een cardio workhout. Mits je een constanste hartslag hebt die niet heel snel fluctueert tijdens de cardio workout.

    De vraag is wat je precies wilt? Een nauwkeurige meeting om te weten hoeveel kcal je kan eten of een indicatie.

    Succes!

    Martin
  • yholties
    yholties Berichten: 63 Member
    Opties
    Oké bedankt Martin dan ga ik vd Garmin 👍🏻
  • andrestempher8931
    andrestempher8931 Berichten: 4 Member
    Opties
    Ik heb Sinds een week een Garmin bevalt supergoed is ook leuk speelgoed en het motiveert je ook nog😉
  • yholties
    yholties Berichten: 63 Member
    Opties
    Heb ook Garmin besteld dus ben heel benieuwd 😊
  • andrestempher8931
    andrestempher8931 Berichten: 4 Member
    Opties
    > @yholties zei:
    > Heb ook Garmin besteld dus ben heel benieuwd 😊

    Ga je vast veel plezier aan beleven! En ook nog mooi om te zien.
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Ik heb al bijna 2 jaar een garmin.
    Super apparaatje!!!!