Carnivoor
timojugger
Norgal extreem, dat was het eerste wat in mij opkwam.
Alleen vlees?? Hoe dan??
Ik ben altijd nieuwsgierig naar nieuwe ideen over voeding en verdiepte mij in deze trend. Al gauw kwam ik op een mooi filmpje waarin dit dieet keurig word uitgelegd (met studies, argumenten en voorbeelden) Ook is het overzichtelijk weggezet in een pdf op de site van de makers. Ik ben het nu aan het proberen en zit in dag 5. Ik eet niet de extreme vorm (dus ALLEEN vlees), maar ook eieren, vis, kip en kaas.
Voel mij prima, inmiddels in ketose, geen tot weinig honger met twee eetmomenten per dag. (vast dagelijks tussen 1800-1200)
Iemand ervaring met deze manier van eten???
Alleen vlees?? Hoe dan??
Ik ben altijd nieuwsgierig naar nieuwe ideen over voeding en verdiepte mij in deze trend. Al gauw kwam ik op een mooi filmpje waarin dit dieet keurig word uitgelegd (met studies, argumenten en voorbeelden) Ook is het overzichtelijk weggezet in een pdf op de site van de makers. Ik ben het nu aan het proberen en zit in dag 5. Ik eet niet de extreme vorm (dus ALLEEN vlees), maar ook eieren, vis, kip en kaas.
Voel mij prima, inmiddels in ketose, geen tot weinig honger met twee eetmomenten per dag. (vast dagelijks tussen 1800-1200)
Iemand ervaring met deze manier van eten???
1
Reacties
-
Voor de film: www.youtube.com/watch?v=isIw2AN_-XU&t=30s
Voor de pdf: www.patreon.com/posts/21051373
Ook nog een verslag van iemand die dit 90- dagen deed: https://medium.com/@andylindquist/90-days-on-a-carnivore-diet-results-and-insights-8d07692869fe
0 -
0
-
Januari wordt officieel carnivoor maand. Voor meer info zoek Dr Shawn baker op Twitter maar eens op. Dag is ongeveer het opperhoofd der Carnivoren... het is trouwens "aan de andere kant" Vegunarie.. ofzo.. Maar ja als je je lichaam lief hebt zou ik niet die kant op gaan...0
-
https://resisttheherd.com/
Hier is een gratis guide te downloaden met HEEL veel informatie. Echt top!0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun