Hallo allemaal
nicky74nl
Hallo,
Ik ben Nicole en ik ben actief bezig met afvallen, samen met mijn personal trainer Klaas van Profit (p-fit.nl). Ik ben vanaf 25-7 bezig en ben nu ruim 5 kilo kwijt. Ik had de eerste weken deze app nog niet, nu pas 4 weken ongeveer. Het gaat goed, ben zo blij met de combinatie van trainer en letten op wat je eet. Mijn doel is in totaal 30 kg af te vallen. Ik heb mezelf daarvoor een jaar gegeven. Ik ben benieuwd!
Groetjes Nicole
Ik ben Nicole en ik ben actief bezig met afvallen, samen met mijn personal trainer Klaas van Profit (p-fit.nl). Ik ben vanaf 25-7 bezig en ben nu ruim 5 kilo kwijt. Ik had de eerste weken deze app nog niet, nu pas 4 weken ongeveer. Het gaat goed, ben zo blij met de combinatie van trainer en letten op wat je eet. Mijn doel is in totaal 30 kg af te vallen. Ik heb mezelf daarvoor een jaar gegeven. Ik ben benieuwd!
Groetjes Nicole
1
Reacties
-
Hi Nicole, welkom en je bent al aardig onderweg! Ga zo door.1
-
Ha Nicole, goed bezig !
Ik train ook met een PT en sinds begin augustus houd ik mijn eetgewoonten in de gaten met deze app. Inmiddels ruim 4 kilo lichter. Mijn ideale gewicht is nog wel 30 kilo weg, maar als ik er 20 af krijg en houd, dan ben helemaal tevreden :-)
Heel veel succes. Het gaat ons lukken!
Groeten Natascha1 -
Goed bezig Natascha!0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun