Nieuw dieet gevonden waar ik het komende jaar op kan strollen. IIFYM — Dutch (Netherlands)

Nieuw dieet gevonden waar ik het komende jaar op kan strollen. IIFYM

Opties

Reacties

  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    IIFYM is geen dieet in mijn optiek, maar een methode om wat "luchtiger" om te gaan met een kcal-restrictie of calorieinname. Een dieet vind ik echt meer een voedingspatroon waarin je je dingen ontzegt, of waarbij je je dient te houden aan een bepaalde voorwaarden (zoals bijv. low carb, eiwitdieet, atkins etc.)

    Zelf gebruik ik IIFYM al iets van 2 jaar. Prima te doen :smile: Dus succes!!
  • carola4011
    carola4011 Berichten: 28 Member
    Opties
    ben en jerrys?
  • nt199419
    nt199419 Berichten: 40 Member
    Opties
    itzhanne82 schreef: »
    IIFYM is geen dieet in mijn optiek, maar een methode om wat "luchtiger" om te gaan met een kcal-restrictie of calorieinname. Een dieet vind ik echt meer een voedingspatroon waarin je je dingen ontzegt, of waarbij je je dient te houden aan een bepaalde voorwaarden (zoals bijv. low carb, eiwitdieet, atkins etc.)

    Zelf gebruik ik IIFYM al iets van 2 jaar. Prima te doen :smile: Dus succes!!

    IIFYM is een manier om je dieet (voedingspatroon) in te vullen waarbij je alleen rekening houdt met je macro's en niet hoe je bij die macro's moet komen.

    Dagje wat weinig gegeten, laat opgestaan, schouders en traps gepakt en er toen achter gekomen dat ik nog een tubje benj mn kaan in kon duwen. Prima.
  • nt199419
    nt199419 Berichten: 40 Member
    Opties
    carola4011 schreef: »
    ben en jerrys?

    <3<3<3
  • mrs_hekate
    mrs_hekate Berichten: 234 Member
    Opties
    Ik heb ookal wat mensen gehad die vroegen of ik een dieet volgde. Maar ik vind mfp ook geen dieet omdat die niet zegt je mag dat niet of dat niet. IIFYM zal net zoiets zijn
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    @mrs_hekate MFP is ook geen dieet, simpelweg een app voor voedsel-registratie... Je kunt het gebruiken om je kcal-inname te tracken incl je macro verhouding.
    IIFYM is een manier om je dieet (voedingspatroon) in te vullen waarbij je alleen rekening houdt met je macro's en niet hoe je bij die macro's moet komen.
    Ik weet wat IIFYM inhoud, ik doe het zelf al langer dan een jaar... :wink:

    Ik moest wel lachen om je registratie @nt199419; een hele bak B&J als avondeten... :open_mouth:
  • nt199419
    nt199419 Berichten: 40 Member
    Opties
    mrs_hekate schreef: »
    Ik heb ookal wat mensen gehad die vroegen of ik een dieet volgde. Maar ik vind mfp ook geen dieet omdat die niet zegt je mag dat niet of dat niet. IIFYM zal net zoiets zijn

    ''Je dieeet'' is simpelweg je voeding. Wat je tot je neemt, een dieet volgen of dieeten is het bewust zijn/volgen van een vaste inname van voeding.
    itzhanne82 schreef: »
    @mrs_hekate MFP is ook geen dieet, simpelweg een app voor voedsel-registratie... Je kunt het gebruiken om je kcal-inname te tracken incl je macro verhouding.
    IIFYM is een manier om je dieet (voedingspatroon) in te vullen waarbij je alleen rekening houdt met je macro's en niet hoe je bij die macro's moet komen.
    Ik weet wat IIFYM inhoud, ik doe het zelf al langer dan een jaar... :wink:

    Ik moest wel lachen om je registratie @nt199419; een hele bak B&J als avondeten... :open_mouth:

    Haha ja genieten, zaten mn maco's perfect. Had alleen wel lichte honger aan het eind van de avond.