Overige hobby's - Pagina 3 — Dutch (Netherlands)

Overige hobby's

Opties
13»

Reacties

  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    @LaurensE1

    Wel fijn dat je je eigen snacks mag meenemen naar die kantine, dat scheelt iig al weer.
    Ik ken dat met bowlen, frituur en bier. Nu ben ik 5 jaar geleden gestopt met drinken van alcohol, dus dat is al een probleem minder (drink op jaarbasis misschien half kratje bier)
    En ik neem ook vaak een eigen gemaakte koolhydratenreep mee.
    In begin werd ik erop aangesproken, maar heb ze ook gezegd dat ik bezig ben met andere leefstijl en hun etenskaart daar niet op aan sluit.

    Na een jaar kwam eigenaar naar me toe met de vraag wat ik dan graag op de kaart zou zien.
    Dus ik, nou gewoon bruin brood met gekookt ei, of bruin brood met mager vlees.
    Nu staat er dus wel mooi broodje ei en broodje rosbief op de kaart :smile:

    Wat betreft gamen, LoL heb ik ook (belachelijk) veel gespeeld, had elke hero tot aan een jaar of 2 geleden, daarna ben ik minder gaan gamen, gewoon andere prio's gemaakt voor mezelf. Ik speel het heel casual nu, maar in begin deed ik ook mee met die wedstrijden die je dan kon streamen. Nu kijk ik er liever naar haha
    De "jonkies" zijn nu een stuk beter geworden namelijk
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Omdat ik sinds deze week weer echt serieus begin met proberen af te vallen heb ik mij dit weekend maar niet laten gaan aan de alcohol, maar gewoon drinken totdat ik aan m'n calorieën zit. Pffoe, wat een moeite. En dat als student... Laat ik zeggen dat ik niet de gezelligste was maar toch blij dat ik volgehouden heb. Nu alleen vanavond nog met twee feestjes, man oh man.

    @Gustaaf85 Een kennisje van mij zit in het Amsterdamse LoL team ofzo. Hij is echt goed. Zelf ben ik maar een noobie. Gold gehaald in season 3 en 4 dankzij anderen :wink:
  • ireentje67
    ireentje67 Berichten: 15 Member
    Opties
    Yoga is mijn hobby en werk. Verder hou ik van lezen, koken, hardlopen, zwemmen en vakantie. En natuurlijk lekker eten en drinken.
  • mariskakokstaps
    mariskakokstaps Berichten: 116 Member
    Opties
    Lezen doe ik heel erg graag.
  • Lenteliedjes
    Lenteliedjes Berichten: 58 Member
    Opties
    Hey wat leuk dat dit topic weer een beetje tot leven komt! Leuk om es te zien wat iedereen zoal bezig houdt naast caloriën tellen ;) Ook leuk om te zien dat je leven lang niet zo saai is als je dacht hahaha!

    Mijn hobby's naast het reguliere fitness zijn:
    - kajakken (trapkano en 'gewoon' tourkajakken)
    - fietsen (geen racefiets meer, maar wel zonder elektrische hulp)
    - hardlopen (weer heeeel voorzichtig aan het oppakken ivm zwakke rug)
    - Het konijn (hij is zó grappig, houd erg van kammen/ knuffelen, spelletjes doen, en ik ben zijn levend klimrek...)
    - koken (van een omelet tot 5 gangen menu, voor ons twee of met de hele family)
    - uit eten (ik hou meer van de mooie smaken, of leuke combinaties dan van de all you can eat...)
    - lezen (Pascal Mercier, Marina Lewycka, Umberto Eco, John le Carre, en de rest van mn boekenkast)
    - 'filmhuis' films (vooral met begrijpelijk gemaakte wereldproblematiek in een notendop)
    - Netflix (jemig wat is dat verslavend, voor je 't weet heb je weer een seizoen House of Cards afgekeken!)
    - kamperen (geef me een tent en een veldje, en ik ben zo blij als Hiawatta)
    - schrijven (van een gedichtje tot een verhaal, ik doe het vooral voor mn lol)
    - schilderen en tekenen (creatief, maar sta ook regelmatig deurposten bij iemand te schilderen hahaha)
    - weekeindjes weg (al dan niet met de tent, en meestal in de Benelux, kan niet zo lang zitten in de auto...)
    - tuinieren (groente, wat fruitboompjes, en heel veel sierplanten en kruiden)
    - schoonmaken ( Snap er ook niks van, maar ik wordt altijd zo vrolijk als het hele huis naar groene zeep en Biotex
    ruikt...)

    Als ik dan andere hobby's voorbij zie komen van geocachen en boogschieten enzo... nou, dan denk ik wel meteen: Ohhhh dat lijkt me ook zo leuk! Heel veel plezier en vergeet er vooral niet van te genieten :)
  • GerbenDol
    GerbenDol Berichten: 1 Member
    augustus 2017 aangepast
    Opties
    Interessant om zo eens te lezen wat iedereen doet!

    Mijn hobby's, naast het fitnessen, zijn:
    • Websites bouwen
    • Boogschieten
    • Zo nu en dan wat gamen met vrienden
    • Films en series kijken
    • Wandelen
    • Lezen (maar alleen in de trein... thuis val ik meestal in slaap als ik lees)

    En met zo'n bescheiden lijstje vliegen mijn dagen al voorbij!
  • mblaasse32
    mblaasse32 Berichten: 208 Member
    Opties
    Ik doe naast fitness moutainbiken
  • Nephiathan
    Nephiathan Berichten: 3 Member
    Opties
    Gamen, series/films kijken, Funko Pops verzamelen (heb er inmiddels 98 met een waarde van $1300.) Documentaires kijken, mensen op internet over dieren/mensenrechten educaten, puzzelen, en ik ga soms naar Comic cons. Ben nogal een saaie tiener.
  • Francien1972pff
    Francien1972pff Berichten: 2 Member
    augustus 2017 aangepast
    Opties
    Hier mijn hobby's
    Wandelen meestal met ons meervoudig beperkt zoontje met en zonder
  • Rene_Sport
    Rene_Sport Berichten: 19 Member
    Opties
    Leuk om te lezen wat je doet als vrijetijdsbesteding.

    Wat mij naast mijn werk bezig houdt is een tweede baan als fotograaf. Dit heel leuk om te doen.

    In de sportschool doe ik voornamelijk groepslessen zoals, RPM (spinning), Grit, body balance en daarnaast wat krachttraining.

    Buiten fiets ik op de racefiets en loop hard.

    In de winter ga ik elk jaar toerlanglauftochten maken in Noorwegen. Door de ongerepte natuur. Dat is prachtig. De week is te kort om alles te doen.

    De sportschool staat vast en voor de rest zit er geen vast ritme in. Het is maar net hoe het uitkomt met de tijd.
  • igniscordis
    igniscordis Berichten: 18 Member
    Opties
    Mijn hobby´s naast hardlopen en naar de sportschool gaan zijn: Series/films kijken (bijv Arrow, Supernatural, The Walking Dead), foto's maken, mijn katten knuffelen (catmom and proud!), muziek luisteren (van alles wat, voornamelijk pop rock en metal!) en eh.. met vrienden leuke dingen doen, zoals dagje uit gaan vind ik ook erg leuk.
  • tillyvanzuidland
    tillyvanzuidland Berichten: 69 Member
    Opties
    Wat gezellig allemaal die hobby's hihi mijn hobby's zijn.zwemmen lange afstanden fietsen samen met man lief . wandelen in de bossen tv kijken diamant painting heel rust gevend.me kleinkinderen.en lezen maar dat doe ik meestal op vakantie.thuis gun ik mij daar meestal geen tijd voor succes allemaal
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    > @igniscordis zei:
    > Mijn hobby´s naast hardlopen en naar de sportschool gaan zijn: Series/films kijken (bijv Arrow, Supernatural, The Walking Dead), foto's maken, mijn katten knuffelen (catmom and proud!), muziek luisteren (van alles wat, voornamelijk pop rock en metal!) en eh.. met vrienden leuke dingen doen, zoals dagje uit gaan vind ik ook erg leuk.


    Nog even en The Walking dead begint weer, wij kunnen niet wachten!

    Hier ook series kijken als een van de hobby's, maar ook zwemmen, lezen, wandelen, spelletjes doen, filmpje pakken, uit eten. En motor rijden, die hoort eigenlijk als eerste. Meerijden in mijn geval, maar dat is zo genieten. We sparen voor de route 66