oo zoek naar gezellige mensen
Melanieconf
Hoi hoi!,
Ik zal me even voorstellen,
Ik ben Melanie, bijna 20 jaar en kom uit Brabant. Sinds kort gezond bezig maar de inspiratie voor eten is af en toe ver te zoeken daarom op zoek naar mensen die recepten willen delen! Voeg me maar toe als vriend!
Ik zal me even voorstellen,
Ik ben Melanie, bijna 20 jaar en kom uit Brabant. Sinds kort gezond bezig maar de inspiratie voor eten is af en toe ver te zoeken daarom op zoek naar mensen die recepten willen delen! Voeg me maar toe als vriend!
4
Reacties
-
Hoi Melanie,
Welkom! Veel succes en ik heb je toegevoegd! Wat voor leuke recepten zoek/heb je?0 -
Hoi! Succes Melanie! Ik stuur je een verzoek0
-
Asian food is wel echt super om te doen, 1/3e proteine (vlees), 1/3e groente en 1/3e noodles of iets dergelijks en klaar in een handomdraai:) Wat simpele sausjes zoals hoisin, licht en donkere sojasaus kopen in een groothandel kom je al erg ver mee.2
-
Dag Melanie,
Ik blijf ook altijd zoeken naar nieuwe inspiratie voor recepten, dus zoek graag met je mee.
Vraag is wel hoeveel calorieen je natuurlijk ongeveer rekent per maaltijd en wat je lekker vind.
Ik deel de tip van xewys, ik ben ook weer terug aan het roerbakken min. 1x per week. Lekker en makkelijk!
Ik zal je een verzoek sturen en neus gerust in mijn dagboek naar dingen die je aanspreken.0 -
Tegenwoordig maak ik pannenkoeken met bananensmaak (natuurlijke smaakstof), echt heerlijk!1
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 473 MyFitnessPal-Fora