Maatjes gezocht voor steun en motivatie!! En om 20 tot 30 kilo kwijt te raken. — Dutch (Netherlands)

Maatjes gezocht voor steun en motivatie!! En om 20 tot 30 kilo kwijt te raken.

Opties
Debbel69
Debbel69 Berichten: 21 Member
mei 2018 aangepast in Stel jezelf voor
Hey allemaal, mijn naam is Debbie. 37 jaar en 113 kilo schoon aan de haak. Inmiddels al 13 kilo kwijt en still counting. Mijn doel is om nu nog 35kg kwijt te raken. Ik merk dat ik wel moeite heb en zoek dan ook via deze weg steun en motivatie. Wie wil mag mij toevoegen als vriend. Misschien kunnen we een groep opzetten en hier met zijn allen vragen, opmerkingen en/of motivatie in plaatsen.

Ik lees graag jullie reacties en hoop dat we elkaar kunnen helpen!! ❤
«1

Reacties

  • annebrouwer00
    annebrouwer00 Berichten: 6 Member
    Opties
    Ik wil zelf graag nog 1 kilo kwijt en dan op gewicht blijven, maar je mag me toevoegen! Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?
  • ymkevdburgtx
    ymkevdburgtx Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik voeg je toe! Wil zelf 0,5 per week “afvallen” om
    Droger te worden voor de zomer :)
  • Jaggmar
    Jaggmar Berichten: 20 Member
    mei 2018 aangepast
    Opties
    je mag me gerust toevoegen iedereen welkom
  • sarahslimpie
    sarahslimpie Berichten: 5 Member
    Opties
    Ik heb je een verzoekje gestuurd!
  • JenneP77
    JenneP77 Berichten: 18 Member
    Opties
    Hoi.
    Ruim 5 jaar geleden gestopt met roken en dat heeft me 25kg gekost en daar wil ik heel graag vanaf.. al meerdere keren gestart met deze app maar hou het niet vol.. Dus voeg mij maar toe. Hoop dat het helpt. Ik heb alleen geen idee hoe dit werkt haha
    Groetjes Jenneke
  • liesdepauw
    liesdepauw Berichten: 9 Member
    Opties
    Je mag mij altijd toevoegen eerst 4 eraf. Ik werk met kleine tussen doeltjes nu ga ik voor volg 3. Daarna nog eens 5. Klinkt minder onbereikbaar
  • arnojongeneel
    arnojongeneel Berichten: 7 Member
    Opties
    Hoi voeg mij maar toe hoor
  • fonzarella63
    fonzarella63 Berichten: 6 Member
    Opties
    Ik wil ook weer opstarten , wil graag meedoen. Misschien ook tips etc.
  • Debbel69
    Debbel69 Berichten: 21 Member
    mei 2018 aangepast
    Opties
    Welkom allemaal
  • ClaudiaB86
    ClaudiaB86 Berichten: 51 MFP Moderator
    Opties
    Goed bezig Debbie! Je mag me altijd toevoegen, dan kunnen we elkaar helpen en motiveren
  • carlijnws
    carlijnws Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik wil ook graag meedoen.
    34 jaar, 118 kg en eerste doel is onder de 100 komen
  • Jefloseweight_
    Jefloseweight_ Berichten: 26 Member
    Opties
    Ik doe ook mee, 19 jaar, zat tegen de 107 aan. Nu 12 kilo kwijt maar blijf vasthangen terwijl ik veel sport. Motivatie is soms ver te zoeken omdat de weegschaal niet meezit hahaha. Heb je toegevoegd en andere feel free to add me
  • k4vanderspikken
    k4vanderspikken Berichten: 1 Member
    Opties
    Hallo allemaal ik ben een man met plan :D ik ben nu 120 kg en mijn streefgewicht is 95kg ik ben 1m82 ik heb vroeger competitie zwemmen gedaan en heb een zware enkelblessure bij het joggen opgelopen door het stoppen met sporten + slecht (ongezond )te eten vlogen de kilo's er bij ik heb een drukke job in de zorgsector dus ja ik heb niet altijd zin of goesting om te sporten maar ik ben nu toch regelmatig in de fitness te vinden vooral doe ik cardio oef koken doe ik graag als ik tijd heb dus ik ga veel recepten proberen !tips en steun zijn altijd welkom
    groetjes
    k
  • Mieremet1968
    Mieremet1968 Berichten: 7 Member
    Opties
    Hou allemaal. Ik ben 50 jaar en kom van de 127kg af. Inmiddels weeg ik 80! Dus al 47kg kwijt! Kijk eens op de facebooj groep Healthy Carb Club!!!
  • sybrichje
    sybrichje Berichten: 5 Member
    juni 2018 aangepast
    Opties
    Ik doe graag mee. Ben zoekend in de juiste manier van eten en afvallen
    Mijn doel is kleiner dan jullie respect hiervoor maar toch krijg ik ze er niet af .
    Hier is doel 6 kilo a 7 kilo eraf
    Omdat ik maar wat aan modder.
    Hoop met elkaar de juiste weg te vinden
  • Jefloseweight_
    Jefloseweight_ Berichten: 26 Member
    Opties
    Volgends mij heb ik hier al een keer op gereageerd maar ik zit nu op de 13,5 kg kwijt. En er moet nog minimaal 10 extra af. Voor de gene die willen voeg me gerust toe!
  • avatorice92
    avatorice92 Berichten: 1 Member
    Opties
    Het beste is koolhydraten te mijden en 3uur per week te sporten. Resultaat verzekerd!
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Het beste is koolhydraten te mijden en 3uur per week te sporten. Resultaat verzekerd!
    Gaan we weer; het is een onjuiste bewering dat men koolhydraten dient te vermijden voor resultaat. Daarnaast ben ik benieuwd waar de bewering van 3 uur sporten op is gebaseerd. Zonder context zegt dit helemaal niets namelijk.
  • claudia_laarhoven
    claudia_laarhoven Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik ben net nieuw hier! Wil graag afvallen en alle tips zijn welkom!
  • wilmaverhoeven68
    wilmaverhoeven68 Berichten: 2 Member
    Opties
    Eergisteren weer begonnen. Ik wil 7 kg kwijt, 10 zou helemaal mooi zijn. Ook ik kan wel wat steun gebruiken, dus tievoegen mag.
  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Opties
    Ik ben zelf op gewicht en bezig met spieropbouw maar je mag me toevoegen.
  • annelies_dv
    annelies_dv Berichten: 2 Member
    Opties
    > @Debbel69 zei:
    > Hey allemaal, mijn naam is Debbie. 37 jaar en 113 kilo schoon aan de haak. Inmiddels al 13 kilo kwijt en still counting. Mijn doel is om nu nog 35kg kwijt te raken. Ik merk dat ik wel moeite heb en zoek dan ook via deze weg steun en motivatie. Wie wil mag mij toevoegen als vriend. Misschien kunnen we een groep opzetten en hier met zijn allen vragen, opmerkingen en/of motivatie in plaatsen.
    >
    > Ik lees graag jullie reacties en hoop dat we elkaar kunnen helpen!! ❤
  • annelies_dv
    annelies_dv Berichten: 2 Member
    Opties
    Dag Debbie ,, als je wil mag je mij toevoegen .ik ben 41jaar en zelfde probleem als jij...