Non Scale Victory - Pagina 2 — Dutch (Netherlands)

Non Scale Victory

Opties
2456789

Reacties

  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    Ik hoop dat ik hier binnen kort ook kan typen
    Dat ik nieuwe kleren ga kopen :p wie gaat mee :-)

    zei iemand shoppen? I'm in!!
  • AdamBarakat
    AdamBarakat Berichten: 3
    Opties
    Nog een succesverhaal: Ik heb eindelijk een broek kunnen vinden omdat ze bij de Zara en H&M blijkbaar alleen kindermaten hebben.-_-'

    Pall Mall Jeans voor mij.
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    Nog een succesverhaal: Ik heb eindelijk een broek kunnen vinden omdat ze bij de Zara en H&M blijkbaar alleen kindermaten hebben.-_-'

    Pall Mall Jeans voor mij.

    Ik moet mijn riem steeds strakker doen omdat ik een boel vet kwijt ben, maar als ik kleinere broeken koop zitten ze weer te strak bij mn bovenbenen :') dus toch maar deze houden...
  • Nepq
    Nepq Berichten: 261 MFP Moderator
    Opties
    Ik moet mijn riem steeds strakker doen omdat ik een boel vet kwijt ben, maar als ik kleinere broeken koop zitten ze weer te strak bij mn bovenbenen :') dus toch maar deze houden...

    Haha ik heb precies hetzelfde ;)
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    HAha lol! #fitproblems ;)

    Mn vet% zit nog redelijk gelijk ondanks dat ik echt het dubbele aan het eten ben. Merk het wel aan spier, Ik heb dat ik mn broeken bij mn benen strakker worden.. Oh en de butt, daar vooral ... heel leuk tijdens het squatten gister mn broek daar gescheurt zoals die bobsleeer op tv... (minder drastisch maar AHH!!!)
  • miekelientje
    miekelientje Berichten: 12 Member
    Opties
    Ik heb mijn eerste doel voor dit jaar gehaald! Vroeger was ik een dramatische sporter, geen kracht en geen conditie. Vandaag heb ik de halve race van de Tough Ten Miles gelopen, 8km hardlopen door de modder met onderweg 13 hindernissen (muurtjes, touwbruggen, netten enz). Vooraf was ik bang voor de hindernissen en dacht ik dat t lopen wel makkelijk zou gaan, uiteindelijk bleek dat precies andersom te zijn. Maar ik heb t maar mooi geflikt!

    Louzziej: je ziet zeker je resultaat dus! Maar of je dat op deze manier wil is iets anders ;)
  • elkevn
    elkevn Berichten: 58 Member
    Opties
    Deze week zie ik ineens dat de botjes in mijn handen zichtbaar zijn geworden. En als ik op mijn zij in bed lig, dan is mijn lichaam gewoon 'strak' i.p.v. dat mijn huid 'omlaag zakt' (wat klinkt dit vreselijk :-(). En zittend op een stoel of bank, zie ik ineens geen rollen meer. Zo gaaf allemaal :-D!!!
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    Ik heb mijn eerste doel voor dit jaar gehaald! Vroeger was ik een dramatische sporter, geen kracht en geen conditie. Vandaag heb ik de halve race van de Tough Ten Miles gelopen, 8km hardlopen door de modder met onderweg 13 hindernissen (muurtjes, touwbruggen, netten enz). Vooraf was ik bang voor de hindernissen en dacht ik dat t lopen wel makkelijk zou gaan, uiteindelijk bleek dat precies andersom te zijn. Maar ik heb t maar mooi geflikt!

    Louzziej: je ziet zeker je resultaat dus! Maar of je dat op deze manier wil is iets anders ;)
    Wat goed zeg, echt netjes dat je dit soort doelen hebt gesteld en ze kan halen, dan merk je toch resultaat en houd je de motivatie erin als het allemaal even wat minder snel gaat. de eerste stappen zijn altijd het makkelijkst; volhouden is waar doorzetting komt kijken maar wel wat je echt gaat helpen op lange termijn.

    Zodra de moeilijkste dingen gewoonte's worden ga je ze nog leuk vinden ook ;)

    @elkevn: Haha netjes zeg je hebt ook echt heel wat kg verloren ondertussen!! knap :)
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Nadeel van veel gewichtsverlies voor mij is alle nieuwe kleding die ik moet aanschaffen.
    Nu vind ik winkelen totaal geen straf (sterker nog vind het gewoon leuk) alleen mijn portemonee is niet oneindig gevuld :tongue:

    Aan de andere kant, ik kan wel in goedkopere winkels terecht waar ik me voorheen niet hoefde te vertonen. Dus de keuze is meer geworden, dat is dus wel fijn.

    Ben van XXXL naar XL en van sommige kleding zelfs L gegaan.

    Voor mijn volledige verhaal, lees mijn blog welke ik recent gemaakt heb:

    http://www.myfitnesspal.com/blog/Gustaaf85/view/the-road-so-far-still-long-way-to-go-628701
  • sny72
    sny72 Berichten: 9
    Opties
    Leuk om te lezen allemaal !

    Waar ik erg blij van werd de afgelopen weken:
    - dat de kuiltjes in mijn wangen als ik lach terug zijn gekomen
    - dat er een complete schakel van 1 cm uit mijn armband gehaald kon worden
    - dat mijn ring kon verhuizen van ringvinger naar middelvinger
    - dat van mijn riem ruim 10cm afgehaald kon worden (en dat ik uberhaupt weer riemen nodig heb!)
    - dat ik nieuwe jas nodig omdat de andere zo groot was dat ik me er beetje eenzaam in gingen voelen :)
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    Nadeel van veel gewichtsverlies voor mij is alle nieuwe kleding die ik moet aanschaffen.
    Nu vind ik winkelen totaal geen straf (sterker nog vind het gewoon leuk) alleen mijn portemonee is niet oneindig gevuld :tongue:

    Aan de andere kant, ik kan wel in goedkopere winkels terecht waar ik me voorheen niet hoefde te vertonen. Dus de keuze is meer geworden, dat is dus wel fijn.

    Ben van XXXL naar XL en van sommige kleding zelfs L gegaan.

    Voor mijn volledige verhaal, lees mijn blog welke ik recent gemaakt heb:

    http://www.myfitnesspal.com/blog/Gustaaf85/view/the-road-so-far-still-long-way-to-go-628701

    van 't weekend ook even geshopped..

    ik ben van maat 38 naar 34 spijkerbroek gegaan, hoewel ik nu een 36 heb gekocht want mijn bovenbenen zijn simpelweg te dik.. :')

    maar 34 past makkelijk en heb ik net wel/net niet een riem voor nodig (in de winkel, dus na uitlopen zal ik daar zelfs een riem voor nodig hebben!)

    van overhemd ben ik van boordmaat 45 met extra ruimte op de buik naar boordmaat 43 slim fit gegaan... en de grap is dan dat mijn armen en schouders goed zitten, maar dat ik bij mijn buik nog een vrij ruim overhemd heb.....

    ik val nog maar weinig af, maar ik krimp nog steeds :P
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    van 't weekend ook even geshopped..

    ik ben van maat 38 naar 34 spijkerbroek gegaan, hoewel ik nu een 36 heb gekocht want mijn bovenbenen zijn simpelweg te dik.. :')

    Squats... you are doing it right :smile:
  • silkeschellekens
    silkeschellekens Berichten: 35 Member
    Opties
    Ik had me eigenlijk voorgenomen om geen kleren te kopen ( of iig zo min mogelijk) totdat het grootste gedeelte eraf is.
    Maar mijn zwarte broek ging kapot en dus een reden om een nieuwe te kopen :D
    En ik paste gewoon in 32/32 :D:D
    voorderest moet ik maar eens gaatjes in mijn riem bij gaan maken want hij heeft niet meer de functie die een riem moet hebben
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    van 't weekend ook even geshopped..

    ik ben van maat 38 naar 34 spijkerbroek gegaan, hoewel ik nu een 36 heb gekocht want mijn bovenbenen zijn simpelweg te dik.. :')

    Squats... you are doing it right :smile:

    mja, beenomvang is een ruime cm toegenomen de laatste maand... als dat zo doorgaat moet ik over een jaar weer nieuwe broeken kopen :P
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Qua broeken ben ik best snel van maat 40 naar nu zelfs 34 gegaan, en na deze tijdje al te hebben ook een riem hiervoor nodig.
    Lengte is alleen 36, en vaak is die maat er niet helaas.

    Waar ik meer blij mee ben is mijn overhemden maat die van 42 naar 38 is gegaan
  • _Sem_78
    _Sem_78 Berichten: 32 Member
    Opties
    Nou ik ben nog voor geen meter afgevallen en dat komt waarschijnlijk door het stressfactor, maarrrrr .....toch heb ik ook Non Scale Victories ja ja...
    mijn conditie is behoorlijk vooruit gegaan,
    het feit dat ik na inspanning snel herstel in mn ademhaling,
    dat ik steeds ietsje sterker word,
    ik drink minstens ander half liter water per dag en probeer naar de twee liter te gaan, had ik een jaar geleden niet kunnen denken,
    en zo nog meer wat van die dingetjes waardoor ik toch doorga en niet opgeef.

    Maar ik kan niet wachten tot die kilo's ook er af zullen gaan, want wat lijkt me dat een heerlijk gevoel om te merken bij het passen van kleding dat je één twee maatjes kleiner aan kan!!
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Heel goed anouk, en die kilo's komen vanzelf, je bent iig al goed bezig
  • lienzeke
    lienzeke Berichten: 14 Member
    Opties
    Mijn ex en mijn begeleider bij fitness zeiden beiden dat ze konden zien dat ik was afgevallen. Altijd leuk om te horen!
    Zal toch eens foto's gaan maken en op gaan meten, misschien ga ik het dan zelf ook zien.
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Mijn ex en mijn begeleider bij fitness zeiden beiden dat ze konden zien dat ik was afgevallen. Altijd leuk om te horen!
    Zal toch eens foto's gaan maken en op gaan meten, misschien ga ik het dan zelf ook zien.

    Heeft voor mij heel erg geholpen. Doordat ik ging meten kon ik zien op papier dat ik aan het afvallen was, ik zag het namelijk niet in de spiegel, en iedereen hier op MFP in mijn FL liet ik de voor en na foto's zien en die zagen wel verchil, en ik maar niet

    Lees anders ook mijn blog over my road so far mbt mijn afvalperiode, hierin leg ik het ook nog enigszins uit
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    Mijn ex en mijn begeleider bij fitness zeiden beiden dat ze konden zien dat ik was afgevallen. Altijd leuk om te horen!
    Zal toch eens foto's gaan maken en op gaan meten, misschien ga ik het dan zelf ook zien.

    Heeft voor mij heel erg geholpen. Doordat ik ging meten kon ik zien op papier dat ik aan het afvallen was, ik zag het namelijk niet in de spiegel, en iedereen hier op MFP in mijn FL liet ik de voor en na foto's zien en die zagen wel verchil, en ik maar niet

    Lees anders ook mijn blog over my road so far mbt mijn afvalperiode, hierin leg ik het ook nog enigszins uit

    ik ben ook begonnen met voortgangsfoto's maken en beenomtrek, armomtrek, buikomtrek en borstomtrek te gaan meten.

    als het goed is moet buikomtrek minder worden, de rest moet toenemen :P
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Klopt, buikomvang moet afnemen, voor de mannen dan, en de rest toenemen als je krachttraining doet.
    Mijn benen en armen moesten in eerste instantie afneme, maar dat was toen ik cardio deed, zat gewoon veel te veel vet omheen, zelfde gelde voor mijn borst.

    Mijn buikomvang heb ik doen afnemen van 112 cm naar 97 cm (laatste meting op 28-02-2014)
    Volgende meting voor mij is nu volgende week vrijdag .
    Wil voornamelijk dat mijn vet% afneemt, zat op 25% dus hopelijk nu minder
  • linda_v33
    linda_v33 Berichten: 104 Member
    Opties
    Een leuke Non Scale Victory is dat ik in mijn eigen kledingkast kan shoppen. Net als veel vrouwen heb ik kleding in diverse maten in de kast liggen of shirtjes in de aanbieding gekocht, die nét wat te krap waren. En nu passen die kleinere maten wel.
  • Friemmely
    Friemmely Berichten: 5 Member
    Opties
    Dat klinkt heerlijk! Kan niet wachten tot ik ook zo ver ben.
  • Lyla_
    Lyla_ Berichten: 41
    Opties
    Dat ik vandaag ein-de-lijk mijn XS jurk aan kon. Paar jaar terug op Marktplaats gekocht, liefde op het eerste gezicht... maar nooit kunnen dragen omdat ie te strak was. Vandaag mijn kast uitgeruimd en de jurk weer gepast, perfect! Heerlijk gevoel :)
  • zwartezwaan
    zwartezwaan Berichten: 20 Member
    Opties
    Mijn benen schuren niet meer tegen elkaar, Jeehhhh!