voorstelrondje - Pagina 5 — Dutch (Netherlands)

voorstelrondje

Opties
1235711

Reacties

  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    HAha ja dat vroeg ik mij ook af!
    Maar wel nog iemand in de groep die wat met Delft heeft!!
    *kuch* zus *kuch*

    Haha nu voel ik me stom! Ohhhhhhhh :D
    Ik had wel een beetje verwacht dat je de link zou leggen aan de hand van onze username :P
  • FotoRoel
    FotoRoel Berichten: 51
    Opties
    Bedankt! Gaat helemaal goed komen, de wil is er in ieder geval!
  • Frienie
    Frienie Berichten: 5
    Opties
    Hoi allemaal,

    Wat leuk om te zien dat dit zo'n levendig topic is :-)
    Ik heb eerst alle berichten gelezen en ben er nu klaar voor om mezelf voor te stellen ;-)

    Ik ben Ineke, 26 jaar en woon in Brabant.
    Ik ben vorig jaar getrouwd en werk als secretaresse.
    Ik ben al eens eerder 16 kilo afgevallen (96-80), maar helaas zijn die kilo's er door te weinig bewegen en emo-eten weer aangekomen. Nu ben ik er echt klaar mee!

    Daarom heb ik het 2e boek van Mieke Kosters aangeschaft en heb ik sinds 12 januari mijn eetpatroon aangepast en de MFP app aangeschaft. Ik mag eten wat ik wil en wanneer ik wil. De vraag is alleen; wil ik het wel eten? Deze methode helpt me heel goed. Ik ben bewuster gaan eten over de dag en neem alleen nog lekkere dingen die van mij een 8,9 of 10 krijgen. Ook bepaal ik van te voren hoeveel ik er van wil eten en eet ik niet meer dan dat.

    Ik ben heel erg tevreden over MFP. Het is fijn dat het zoveel producten kent en het is verhelderend om te zien hoeveel calorieën overal inzitten. Ik ben niet van plan MFP voor de rest van mijn leven te gebruiken, maar zolang ik wil afvallen in elk geval wel.

    Ik ga nu eerst voor -13 kilo (93-80). Als het me daarna lukt om op gewicht te blijven wil ik daarna nog 10 kilo kwijt (80-70). Dan zou ik echt tevreden zijn en blij met mijn lichaam. Door het emo-eten heb ik eigenlijk altijd te zwaar gewogen. Ik ben in elk geval al goed bezig, want ik ben in 3 weken 2,5 kilo kwijt. (en dat terwijl ik voor 0,5 kilo per week ga).
    Sinds dat ik begonnen ben met afvallen zwem ik 2 keer in de week en loop ik 2 keer in de week hard.

    Het zou leuk zijn als jullie me willen toevoegen, want ik ben altijd op zoek naar nieuwe ideeën voor het eten en ik kan zeker wel wat aanmoediging gebruiken (en geven).
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Welkom Ineke!
  • Nepq
    Nepq Berichten: 261 MFP Moderator
    Opties
    HAha ja dat vroeg ik mij ook af!
    Maar wel nog iemand in de groep die wat met Delft heeft!!
    *kuch* zus *kuch*

    Haha nu voel ik me stom! Ohhhhhhhh :D
    Ik had wel een beetje verwacht dat je de link zou leggen aan de hand van onze username :P

    Haha ik zag het eerst ook niet hoor ;) Maar nu je het zegt :P

    OOoo ik loop zo ver achter, welkom aan iedereen!! haha
  • Frienie
    Frienie Berichten: 5
    Opties
    Bedankt allen voor het warme welkom en het accepteren van mijn vriendverzoek of het sturen van een vriendverzoek aan mij!
    Goed begin van het komende weekend. Drukke dagen vol verleiding voor de boeg.
    Maar ik heb er alle vertrouwen in dat ik nu redelijk gewend ben aan mijn nieuwe eetpatroon en me dus wel red dit weekend!
  • miekelientje
    miekelientje Berichten: 12 Member
    Opties
    Hallo allemaal!

    Leuk om te zien dat het hier toch wel levendig is!
    Ik ben Mieke, 27 jaar oud en woonachtig in het mooie Twente. In het dagelijks leven verpest ik het leven van pubers door ze natuurkunde en scheikunde in te stampen.

    Al sinds ik klein ben ben ik te zwaar, ik heb altijd al teveel gegeten. Rond mijn 18e ben ik in een half jaar tijd 15 kg afgevallen, maar door een emotionele tijd twee jaar later is dat er gewoon weer aan. In de tussentijd heb ik zoveel geprobeerd dat ik inmiddels behoorlijk veel weet over voeding en diëten, het ontbreekt mij alleen vaak nog aan de discipline om het vol te houden.
    Uiteindelijk kwam ik afgelopen zomer uit bij het boek van Mieke Kosters, net zoals twee andere dames hier. Dat boek past voor mij het best bij mijn persoonlijke ideeën over afvallen en heeft me geholpen met een stuk bewustwording.

    Door drukte op het werk en privé heb ik de laatste maanden mijn eetpatroon toch weer wat laten gaan, dat mag nu wel eens afgelopen zijn. MFP helpt me om bewust te zijn van wat ik eet, het voelt als een soort verantwoording af moeten leggen, maar dat heb ik ook nodig om geen rare dingen te doen.
    Naast gezond en minder eten ben ik ook meer gaan sporten. Ik heb het hardlopen (ongeveer 2 keer per week) weer opgepakt en ben ook sinds de zomer weer fanatiek aan het paardrijden (2-3 keer per week)
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    Gelukkig maar @Nepq ;)

    @mieke " In het dagelijks leven verpest ik het leven van pubers door ze natuurkunde en scheikunde in te stampen." Haha heerlijk ... Succes met alles!

    Ik hoop dat je een manier vind om het je allemaal eigen te maken en te zorgen dat het een atuomatisme voor je wordt en nieuwe levensstijl :) Het is altijd het lastigste op lange termijn, dat je bewust aan het worden bent is denk ik zelf echt een hele belangrijke stap!

    Ook welkom dus en blijf lekker hangen op het forum om het levendig te houden!!
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    In het dagelijks leven verpest ik het leven van pubers door ze natuurkunde en scheikunde in te stampen.
    Oh nee.....niet nog zo'n strenge juf he :o

    Succes en welkom ;)
  • miekelientje
    miekelientje Berichten: 12 Member
    Opties
    Bedankt!
    Heel streng ben ik gelukkig niet, ik spreek regelmatig oud-leerlingen die mijn lessen toch wel missen ;)
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Bedankt!
    Heel streng ben ik gelukkig niet,
    Dat zeggen alle juffen :(

    ;)
  • AdamBarakat
    AdamBarakat Berichten: 3
    Opties
    Hoi ik zal me ook maar even voorstellen,

    Ik ben Adam, 25 jaar en maak gebruik van myfitnesspal om mijn calorieen gemakkelijk te tracken. Ben sinds 2 weken begonnen met cutten na paar maanden op een dirty bulk te hebben gezeten. Heb aardig wat massa in die tijd kunnen winnen (115 kg op mijn max), helaas ook vetmassa. Maargoed, Rome was ook niet in 1 dag gebouwd. Ben nu bezig om te cutten.

    Mijn doel is om te eindigen rond de 10-8% lichaamsvet over 3-4 maanden. Oja, ik train sinds 2006 en kan me geen dag voorstellen zonder mijn bodybuilding lifestyle.
  • insulinjunk
    insulinjunk Berichten: 17 Member
    Opties
    Tof phyisque, succes met je cut man!
  • __fightforit91
    Opties
    Hallo!

    Ik zal mezelf ook even voorstellen. Ik ben 22 jaar en probeer nu via mfp opnieuw gewicht te verliezen. Er moet toch 18 kg af. Ik heb al verschillende pogingen ondernomen om af te vallen, maar helaas.. Hopelijk lukt het nu wel!

    Groetjes
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Hallo!

    Ik zal mezelf ook even voorstellen. Ik ben 22 jaar en probeer nu via mfp opnieuw gewicht te verliezen. Er moet toch 18 kg af. Ik heb al verschillende pogingen ondernomen om af te vallen, maar helaas.. Hopelijk lukt het nu wel!

    Groetjes
    Welkom! En succes. Het lukt heel veel mensen hier volgens mij dus je hebt alle kans ;)
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    Welkom!

    Succes ook met die 18 kg meis! Je bewust zijn van wat je een helpt, en stap voor stap geleidelijk aanpassen aan een nieuwe gezondere 'levensstijl' Werkt vaak het beste op lange termijn denk ik!
  • miekelientje
    miekelientje Berichten: 12 Member
    Opties
    Welkom beiden en heel erg veel succes!
  • __fightforit91
    Opties
    Bedankt allemaal! Voeg me gerust toe :)!
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    Welkom allemaal! En succes!
  • louisette1988
    louisette1988 Berichten: 215 Member
    Opties
    Welkom!! En succes met het behalen van jullie doelen!
  • Frienie
    Frienie Berichten: 5
    Opties
    Welkom nieuwe leden. Wat een mooie doelen weer. Dat gaat vast goed komen. Hier kun je je verhaal kwijt en krijg je steun.
  • Frienie
    Frienie Berichten: 5
    Opties
    Hey allemaal,

    Via facebook heb ik een leuke link gevonden.
    Als je naar Modelmydiet.com gaat kun je je huidige lengte, gewicht en lichaamsvorm invullen.
    Vervolgens vul je jouw doel in en dan krijg je 2 plaatjes te zien. Hoe je er nu (ongeveer) uitziet en hoe je er uit zal zien als je je doel behaald hebt.
    Ik vond het best wel confronterend, maar ook heel verhelderend :-)
    Een goede motivatie om door te gaan!

    Dus nog een keer:
    Modelmydiet.com
  • FotoRoel
    FotoRoel Berichten: 51
    Opties
    Edit:

    (Foutje, sorry Roel).
  • FotoRoel
    FotoRoel Berichten: 51
    Opties
    Edit:

    (Foutje, sorry Roel).

    Haha, foutje kan gebeuren.
    Mijn bericht was iets in de trant van:


    Leuk concept, mis er alleen een mannelijk model in.
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    Toen ik het op google intikte kwam ik ook een mannelijke versie tegen :)