voorstelrondje - Pagina 6 — Dutch (Netherlands)

voorstelrondje

Opties
13468911

Reacties

  • FotoRoel
    FotoRoel Berichten: 51
    Opties
    Toen ik het op google intikte kwam ik ook een mannelijke versie tegen :)

    Daar was ik te lui voor :-#

    Heb hem inmiddels gevonden! http://www.modelmydiet.com/men.html
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    HAha nice, en is het wat?
  • Saskia1973
    Saskia1973 Berichten: 5
    Opties
    Hallo, ik kom me ook maar eens voorstellen. Ik ben Saskia, 40 jaar en te dik. Verder ben ik nog een heleboel andere dingen, maar dat is allemaal niet zo relevant voor MFP. Ik ben een kei in afvallen! Paar jaar geleden bijna 40 kilo afgevallen en vorig jaar 25 kilo. Ik heb ook een fijne manier voor mezelf gevonden ('gewoon' gezond eten in combinatie met bodybuilding en veel wandelen) en dus ben ik inmiddels reuze slank en strak...

    Was het maar zo'n feest. Regelmatig heb ik er allemaal gewoon geen zin meer in: het op mijn eten letten, het steeds weer gaan sporten en elke dag weer zoveel bezig zijn met gezond gezond gezond. En dan gooi ik mijn net slanker geworden kont tegen de spreekwoordelijke krib en doe niets meer. Geen sportschool, niets meer bijhouden, eten waar ik zin in heb. En ja, dan komen al die verloren kilo's gewoon weer terug, zo werkt dat nou eenmaal. Vast geen onbekend verhaal voor veel mensen hier. Helaas. Het wordt dus weer eens tijd dat ik uit mijn winterslaap kruip voor alle verloren kilo's van vorig jaar terug zijn; het is namelijk nog niet te laat. Ik hoop motivatie te vinden in jullie berichtjes en misschien lukt het me dan ooit om niet te jojo'en.

    De Gouden Tip om gemotiveerd te blijven is dan ook heel erg welkom ;)
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Hallo, ik kom me ook maar eens voorstellen. Ik ben Saskia, 40 jaar en te dik. Verder ben ik nog een heleboel andere dingen, maar dat is allemaal niet zo relevant voor MFP. Ik ben een kei in afvallen! Paar jaar geleden bijna 40 kilo afgevallen en vorig jaar 25 kilo. Ik heb ook een fijne manier voor mezelf gevonden ('gewoon' gezond eten in combinatie met bodybuilding en veel wandelen) en dus ben ik inmiddels reuze slank en strak...

    Was het maar zo'n feest. Regelmatig heb ik er allemaal gewoon geen zin meer in: het op mijn eten letten, het steeds weer gaan sporten en elke dag weer zoveel bezig zijn met gezond gezond gezond. En dan gooi ik mijn net slanker geworden kont tegen de spreekwoordelijke krib en doe niets meer. Geen sportschool, niets meer bijhouden, eten waar ik zin in heb. En ja, dan komen al die verloren kilo's gewoon weer terug, zo werkt dat nou eenmaal. Vast geen onbekend verhaal voor veel mensen hier. Helaas. Het wordt dus weer eens tijd dat ik uit mijn winterslaap kruip voor alle verloren kilo's van vorig jaar terug zijn; het is namelijk nog niet te laat. Ik hoop motivatie te vinden in jullie berichtjes en misschien lukt het me dan ooit om niet te jojo'en.

    De Gouden Tip om gemotiveerd te blijven is dan ook heel erg welkom ;)
    Gaat je lukken, Sas!
  • akoorn1982
    akoorn1982 Berichten: 61 Member
    Opties
    Welkom allemaal!
  • elkevn
    elkevn Berichten: 58 Member
    Opties
    welkom, Saskia! Hoop dat je hier inderdaad de steun zult vinden die je nodig hebt. Heel veel succes!!!
  • FotoRoel
    FotoRoel Berichten: 51
    Opties
    Welkom!
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    Hallo, ik kom me ook maar eens voorstellen. Ik ben Saskia, 40 jaar en te dik. Verder ben ik nog een heleboel andere dingen, maar dat is allemaal niet zo relevant voor MFP. Ik ben een kei in afvallen! Paar jaar geleden bijna 40 kilo afgevallen en vorig jaar 25 kilo. Ik heb ook een fijne manier voor mezelf gevonden ('gewoon' gezond eten in combinatie met bodybuilding en veel wandelen) en dus ben ik inmiddels reuze slank en strak...

    Was het maar zo'n feest. Regelmatig heb ik er allemaal gewoon geen zin meer in: het op mijn eten letten, het steeds weer gaan sporten en elke dag weer zoveel bezig zijn met gezond gezond gezond. En dan gooi ik mijn net slanker geworden kont tegen de spreekwoordelijke krib en doe niets meer. Geen sportschool, niets meer bijhouden, eten waar ik zin in heb. En ja, dan komen al die verloren kilo's gewoon weer terug, zo werkt dat nou eenmaal. Vast geen onbekend verhaal voor veel mensen hier. Helaas. Het wordt dus weer eens tijd dat ik uit mijn winterslaap kruip voor alle verloren kilo's van vorig jaar terug zijn; het is namelijk nog niet te laat. Ik hoop motivatie te vinden in jullie berichtjes en misschien lukt het me dan ooit om niet te jojo'en.

    De Gouden Tip om gemotiveerd te blijven is dan ook heel erg welkom ;)


    Welkom!

    ik weet niet of het een gouden tip is... maar ik heb in bodybuilding een nieuwe hobby gevonden. probeer een sport te vinden die je gaat missen als je het een tijdje niet doet.. of dat nou badminton, waterpolo of ijshockey is... er is voor iedereen wel iets dat ze leuk vinden (denk ik)... :)

    en tsja. EIGENLIJK zou je het alleen met gezond eten af moeten kunnen, maar ook hier is dat makkelijker gezegd dan gedaan :)
  • ienie63
    ienie63 Berichten: 24 Member
    Opties
    Leuk, weer wat activiteit op dit forum. Welkom iedereen en veel succes!
  • Saskia1973
    Saskia1973 Berichten: 5
    Opties
    Bedankt allemaal! En ik begrijp wat je bedoelt, Rene, maar ik dacht dat juist in bodybuilding gevonden te hebben. Ik was zelfs zo enthousiast (super snel geweldig resultaat!) dat diverse mensen lid zijn geworden van de sportschool door mij. Maar goed, toen begon ik weer met World of Warcraft en een sportschool kost ook tijd en plots had ik geen tijd meer. En dan ga je je wat schamen (kende inmiddels best veel mensen in het gedeelte van de krachttraining) et voila: helemaal niet meer gegaan sinds november. En die mooie buikspieren die ik kon zien en die strakkere kont? Verdwenen. Moet dus de moed weer vinden om terug te gaan en er weer vol enthousiasme tegen aan te gaan. Want een andere sport, daar heb ik denk ik niet zo'n zin in. Alhoewel ik ook met enorm veel plezier heb hard gelopen, maar was nogal blessuregevoelig bij mijn heupen en knieën.
  • knkmfp
    knkmfp Berichten: 2 Member
    Opties
    Hallo allemaal. Ik ben Karen, niet Nederlandse (zal je wel merken) maar wel woonachtig in Nederland, in de buurt van Nijmegen.

    Ik gebruik MFP al jaren - morgen 3 jaar om precies te zijn - en ben 36.5kg kwijt. Voor de kerst was dat 39kg, maar sinds de kerst ben ik mijn motivatie enigszins kwijt. Nu ga ik er weer voor, en wil voor de meivakantie op minus 40kg zitten. Volgens mijn BMI is dat nog 6kg boven mijn optimaal gewicht, maar ik ben er tevreden mee.

    Ik sport al jaren, ook toen ik boven de 100kg woog, en sinds september doe ik aan een hardlooptraining mee.
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Welkom! En succes :D Je hebt al een aardige hoeveelheid verloren :D
  • linda_v33
    linda_v33 Berichten: 104 Member
    Opties
    Welkom allemaal en succes!
  • lsje29
    lsje29 Berichten: 35 Member
    Opties
    Hallo!

    Ik heb me niet zo lang geleden aangemeld en deze week pas echt ontdekt wat MFP allemaal in huis heeft. Ik heb al vaker naar handige apps en sites gezocht, maar dat viel allemaal tegen. Van MFP heb ik inmiddels heel hoge verwachtingen (al ligt de discipline natuurlijk 100% bij mezelf). Ik heb er zin in!

    Ik moet heel wat kilo's kwijt, dus ik ben hier (hopelijk) nog wel eventjes... Mijn streven is op dit moment nog niet eens een gezond gewicht, maar ik wil onder een bepaald getal komen. Als ik dat heb bereikt, ben ik al heeeeel erg blij. Ik kan mijn doel altijd nog bijstellen. Maar ik wil wel reëel blijven naar mezelf... Zoals velen van jullie heb ik al vele diëten geprobeerd, met en zonder professionele hulp. Ik ben ook wel vaker tot zelfs 30 KG kwijt geraakt, maar die kilo's zaten er ook binnen no-time weer aan helaas. Plus wat extra's, zoals iemand hier al eerder schreef ;-)

    NO MORE! Het is tijd om definitief te veranderen, om alles te kunnen doen wat ik al zo lang wil kunnen doen. Het patroon van zelfmedelijden doorbreken en ACTIE ONDERNEMEN!

    Alle hulp en motivatie is welkom :-) Andersom vind ik het ook leuk om anderen te ondersteunen, waar mogelijk. Voeg me gerust toe!

    GOOD LUCK TO YOU ALL! :flowerforyou:
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Welkom! En succes..... :D
  • linda_v33
    linda_v33 Berichten: 104 Member
    Opties
    Heel veel succes, bij deze nieuwe ronde!
  • lsje29
    lsje29 Berichten: 35 Member
    Opties
    Bedankt :-D
  • Jottem
    Jottem Berichten: 31 Member
    Opties
    Succes!
  • happyD14
    happyD14 Berichten: 22
    Opties
    hallo allemaal,

    nogal nieuw hier en zie dat er een boel actieve mensen zijn. Leuk :-). Ik ben eerder al flink afgevallen (van 109,7 naar 86). Nu wil ik het graag doorpakken naar een echt gezond gewicht. Bij mijn laatste weging was ik 82,9 kg (dus toch een paar kilo minder dan een paar maanden geleden :-)) en ik wil graag nog zo'n 17 kilo kwijt. Ik gebruik de fitbit one, waar ik echt ontzettend blij mee ben, en heb er alle vertrouwen in dat het me gaat lukken.

    Hoop hier wat steun en motivatie te kunnen vinden en zou het leuk vinden als mensen me toevoegen als 'vriend' :-).
  • linda_v33
    linda_v33 Berichten: 104 Member
    Opties
    Goed van je dat in de tussentijd op gewicht bent gebleven. Hoe lang zat er tussen je eerste afvalsessie en deze? Veel succes in iedergeval.
  • happyD14
    happyD14 Berichten: 22
    Opties
    Goed van je dat in de tussentijd op gewicht bent gebleven. Hoe lang zat er tussen je eerste afvalsessie en deze? Veel succes in iedergeval.

    Dank je wel! Ik heb nu ongeveer een half jaar 'rust' genomen om eens te zien of ik stabiel zou blijven. Ben nu niet van plan om heel laag in mijn kcal te gaan zitten, maar wil wel graag dus nog meer afvallen.
  • fonzarella63
    fonzarella63 Berichten: 6 Member
    Opties
    Hallo,

    Ik ben Monique, 50 jaar en ruim 15/20 kg te zwaar na het stoppen met roken, 10 jaar geleden,.
    Ik woon met mijn gezin in Italie, ....ja het land waar je natuurlijk bijna niet kùnt dieeten.. het is allemaal even lekker hier, maar eigenlijk ook wel gezond!
    Ben net lid van deze app dus ik heb hoop dat het me gaat lukken, met 'bewuster' te eten, in samenwerking met wat fitness wat ik probeer 2 à 3 keer per week te doen.

    Ciao a tutti,
    Monique
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Welkom Monique. Succes! En in Italie wonen.....lekker :D
  • akoorn1982
    akoorn1982 Berichten: 61 Member
    Opties
    Ik heb opeens een idee voor de volgende meeting.... bij Monique :p

    Welkom allemaal :D
  • Adehoog
    Adehoog Berichten: 32 Member
    Opties
    Welkom en succes!