Real life MFP meeting
louzziej
Hallo mensen!:flowerforyou:
Omdat ik ondertussen al best wat mensen hier beter heb leren kennen, het gezellig vind en we het er al vaker over gehad hebben een keer met z'n allen wat te eten/wandelen/fitnessen wilde ik eens een topic starten om een date te plannen met de mensen die erbij willen zijn.
Wat we al onderhad een beetje her en daar over gepraat hadden zeg ik hier wel even neer, niets is definitief natuurlijk!
- Delft was voor velen het dichtsbij, redelijkcentraal en voor iedereen goed te doen
- Allemaal een lekker receptje meenemen (trace-baar via MFP natuurlijk )
- We gaan ook wat actiefs doen! (goede wandeling is voor iedereen te doen?)
- We moeten een datum hebben! Is er een dag waarop niemand ooit kan? Ik dacht zelf aan een zondag!
Laat maar weten of je erbij wilt zijn!
Omdat ik ondertussen al best wat mensen hier beter heb leren kennen, het gezellig vind en we het er al vaker over gehad hebben een keer met z'n allen wat te eten/wandelen/fitnessen wilde ik eens een topic starten om een date te plannen met de mensen die erbij willen zijn.
Wat we al onderhad een beetje her en daar over gepraat hadden zeg ik hier wel even neer, niets is definitief natuurlijk!
- Delft was voor velen het dichtsbij, redelijkcentraal en voor iedereen goed te doen
- Allemaal een lekker receptje meenemen (trace-baar via MFP natuurlijk )
- We gaan ook wat actiefs doen! (goede wandeling is voor iedereen te doen?)
- We moeten een datum hebben! Is er een dag waarop niemand ooit kan? Ik dacht zelf aan een zondag!
Laat maar weten of je erbij wilt zijn!
0
Reacties
-
Ik doe mee 8-) Ik kan bijna elke zondag wel.0
-
I am in.ik kan ook bijna elke zondag.0
-
Klinkt als een goed plan!
De meeste zondagen kan ik ook wel0 -
Heyyy leuk, dat begint al goed!
Gastenlijstje opstellen om het even bij te houden
- @louisette
- @Pdehoog
- @Nepq
- @Akoorn1982
- @renewondergem
- @louzziej
Voorlopige locatie ntb (Delft? )
Datum: zo 9 maart
Edit ik m wel af en toe!0 -
Zet hem in de OP en prik een datum. Dan is er een doel. Dat reageert voor iedereen makkelijker.
Voorstel: 15 maart
Lokatie: Delft? Eventueel Utrecht?
De hapjes kunnen eventueel bij mij genuttigd worden, maar:
- ik heb twee katten ( Muffin en Brownie :P, raad eens hoe die vernoemd zijn :') )
- ik kan maximaal 8-10 man kwijt op stoelen en bank0 -
15maart is een zaterdag....0
-
15maart is een zaterdag....0
-
Kan gebeuren.
Bij mij kan het eventueel ook: den haag met park en strand om de hoek. Ik kan 8-11 mensen kwijt op bank/ stoelen. Ik heb 1kat0 -
Ik doe mee!
Ik heb maar plek voor 6-8.. Maar bij mij kan evt ook .. Woon wel vlakbij station delft
Is het trouwens een idee om de wandeling bij een trimbaan te doen met pullup-bars ed in de omgeving? Zodat de posers zoals louz en ik ook nog een ei kwijt kunnen? .. weet niet of dat bij de delftse hout is ofzo? .. Als t niet gaat dan niet hoor0 -
Ik wil er ook bij zijn!! En kan meestal ook wel op de zondag0
-
Ik doe mee!
Ik heb maar plek voor 6-8.. Maar bij mij kan evt ook .. Woon wel vlakbij station delft
Is het trouwens een idee om de wandeling bij een trimbaan te doen met pullup-bars ed in de omgeving? Zodat de posers zoals louz en ik ook nog een ei kwijt kunnen? .. weet niet of dat bij de delftse hout is ofzo? .. Als t niet gaat dan niet hoor0 -
T was dan ook een vraag
Ach. Alleen wandelen is wel best. Ga ik sochtends wel eerst serieus sporten ;-P0 -
Ik doe mee!
Is het trouwens een idee om de wandeling bij een trimbaan te doen met pullup-bars ed in de omgeving? Zodat de posers zoals louz en ik ook nog een ei kwijt kunnen? .. weet niet of dat bij de delftse hout is ofzo? .. Als t niet gaat dan niet hoor
Ik vind het eiglk wel heel gaaf idee rene!! *EMERGENCY PUSH UP!!* HAha, ja naja ik ben nogal van het dollen en wandelen an sich doe ik best mee hoor. Is er iets in delft waar je van dat soort tracs hebt? anders zal ik ff googlen!
En leuk dat je erbij bent Louisette!! heb je op de lijst gezet0 -
Lijkt me leuk, heb helaas weinig tijd en moet veel werken.0
-
Mensen! Doordat ik uitging van zondag 15 maart, wat een zaterdag bleek te zijn, merk ik nu gelukkig ruim van tevoren dat ik de 16é Dus die zondag) op wintersport ga.
Wat denken jullie van een weekje eerder/later?
Dus: 9 maart of 23 maart of zelfs 30 maart Wie van jullie kan welke dag?
Zoals het er nu naar uit ziet kan het bij Rene of bij Peter, mits de groep niet de groot wordt!0 -
Alle data mogelijk hier
Zoals het er nu naar uit ziet kan het bij Rene of bij Peter, mits de groep niet de groot wordt!0 -
al die data zijn voor mij ok. en bij mij is 6 personen nog ok, 8 personen is wel erg krap hoor0
-
Ah naja dan wordt het inderdaad al snel krap, maar we kijken wel even. als er meer mensen komen dan bij Anita of Peter! Het kan uiteraard ook bij mij daar kan ik best wat man kwijt, is alphen aan den rijn.0
-
Ah naja dan wordt het inderdaad al snel krap, maar we kijken wel even. als er meer mensen komen dan bij Anita of Peter! Het kan uiteraard ook bij mij daar kan ik best wat man kwijt, is alphen aan den rijn.
Voor mij is Alphen aan den Rijn beter te doen Dus zou ik niet erg vinden haha0 -
30 maart kan ik niet, dan zit ik in Engeland met mn mentorklas0
-
Dus: 9 maart of 23 maart of zelfs 30 maart Wie van jullie kan welke dag?
Ik kan alle dagen haha0 -
Zullen we dan 9 maart aanhouden?0
-
Ik kan ook alle dagen, dus maakt mij niet uit!0
-
Peter is goed met data prikken... en besluiten haha IS goed 9 maart houden we aan!0
-
Peter is goed met data prikken... en besluiten haha IS goed 9 maart houden we aan!0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 473 MyFitnessPal-Fora