Real life MFP meeting - Pagina 3 — Dutch (Netherlands)

Real life MFP meeting

Opties
135

Reacties

  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    Haha dit wordt echt een eet-feest.. Maar dat is voor mij dan wel 'n feestje :p. Ik ga voor de... uh... poeh! Hm.... wat vonden jullie van m'n protein ball's? :) JAmmer trouwens @Silkeschellek. Maar als het een succes is doen we het nog eens over :)
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    Ik zit te twijfelen tussen twee dingen die ik kan maken. Want ik kan pecan yoghurt cakejes maken, maar die zijn erg vet en weet niet of iedereen die wel zou willen eten? En de andere optie is zelfgemaakte chocolade fudge eitwit reep! Hoor het graag :)

    wordt voor mij een cheat day dus leef je uit, ik ga 's ochtends gewoon loeihard trainen :P
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    Pre-cheatday Sportcity date?
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Als je dan toch zo'n dag hebt, maak er een feestje van en let niet te veel op wat je eet, iig niet letten of je binnen je doel eet.
    Dat zou ik dan iig niet doen.

    Mocht er weer zo'n dag komen en ik kan erbij zijn, maak ik voor iedereen een protein pancake en ga ik mijn kaneelkoekjes maken (3 stuks is maar 59 kcal :P)
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    Pre-cheatday Sportcity date?

    I don't see why not :)
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    Cool! en als mensen willen aanhaken.. Ik neem ook een dagpasje dus misschien leuk meerdere te gaan als mensen zin hebben :)
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    Cool! en als mensen willen aanhaken.. Ik neem ook een dagpasje dus misschien leuk meerdere te gaan als mensen zin hebben :)

    ik was van plan om bij megafitness te gaan kijken in delft, daar hebben ze tenminste een serieuze ijzerhandel :P

    maargoed, als meer mensen aanhaken snap ik dat sportcity aantrekkelijker is :)
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Nog een weekje mensen :) Ben er nog niet uit over wat ik ga maken :) Iemand al een idee voor de wandeling?
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    Nog een weekje mensen :) Ben er nog niet uit over wat ik ga maken :) Iemand al een idee voor de wandeling?

    Als we 't bij mij doen, dan kunnen we mooi naar de Delftse hout, eventueel nog wat verder lopen, en dan terug.. heb je mooi een km of 8 a 10 te pakken :)
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Als we 't bij mij doen, dan kunnen we mooi naar de Delftse hout, eventueel nog wat verder lopen, en dan terug.. heb je mooi een km of 8 a 10 te pakken :)
    Heb ik geen moeite mee, maar ik weet niet hoe het met de rest staat?
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    Als we 't bij mij doen, dan kunnen we mooi naar de Delftse hout, eventueel nog wat verder lopen, en dan terug.. heb je mooi een km of 8 a 10 te pakken :)
    Heb ik geen moeite mee, maar ik weet niet hoe het met de rest staat?

    dat zullen we vanzelf horen :) 't is mij ook om 't even natuurlijk :)

    delftse hout en omgeving is op zich wel leuk wandelen :)
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    ZO! beste allen :) Aanstaande zondag, 11 uur in Delft!
    Rene en ik gaan van tevoren nog ff naar de sportschool, wilde hier nog iemand bij aanhaken?

    En Peter, kan het nog bij jou, volgends mij heb jij wel 'n mooie crib en we zijn niet met heel veel. Zou je dat leuk vinden? :) Misschien handig als ik/jij t adres even via iedereen deelt per personal message ofzo?

    Is de lijst nog compleet?: graag even laten weten dan!

    Dus, ben je er nog bij, stuur dan even een pm voor het opvragen van het adres naar mij, dan laat ik weten bij wie het is en stuur ik je de gegevens door zodra dat vast staat. (als peter dus accoord gaat, zijn adres ;))

    - @louisette
    - @Pdehoog
    - @Nepq
    - @Akoorn1982
    - @renewondergem
    - @louzziej

    (dit is't oude lijstje maar heb even geen tijd alle post na te lezen, stuur dus een pm ;))
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    ZO! beste allen :) Aanstaande zondag, 11 uur in Delft!
    Rene en ik gaan van tevoren nog ff naar de sportschool, wilde hier nog iemand bij aanhaken?

    En Peter, kan het nog bij jou, volgends mij heb jij wel 'n mooie crib en we zijn niet met heel veel. Zou je dat leuk vinden? :) Misschien handig als ik/jij t adres even via iedereen deelt per personal message ofzo?

    Is de lijst nog compleet?: graag even laten weten dan!

    Dus, ben je er nog bij, stuur dan even een pm voor het opvragen van het adres naar mij, dan laat ik weten bij wie het is en stuur ik je de gegevens door zodra dat vast staat. (als peter dus accoord gaat, zijn adres ;))

    - @louisette
    - @Pdehoog
    - @Nepq
    - @Akoorn1982
    - @renewondergem
    - @louzziej

    (dit is't oude lijstje maar heb even geen tijd alle post na te lezen, stuur dus een pm ;))

    ik ben er dus bij :D
  • louisette1988
    louisette1988 Berichten: 215 Member
    Opties
    Ik ben er ook bij! Ze voorspellen mooi weer, wat een geluk hebben wij :D

    8 tot 10 km is helemaal goed. Ik trek dan wel lekker me lelijke wandelschoenen aan naar de meeting hihi
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    En Peter, kan het nog bij jou, volgends mij heb jij wel 'n mooie crib en we zijn niet met heel veel. Zou je dat leuk vinden? :) Misschien handig als ik/jij t adres even via iedereen deelt per personal message ofzo?
    Oeps.......dan moet ik hard gaan opruimen dus :o En alle slechte dingen gaan verbergen zodat jullie mijn snoeperijen niet zien O-) :+

    Geen probleem verder. Er lopen wel twee leuke katers rond :P

    560418_374385412598651_882398258_n.jpg

    Vinden jullie een soepje lekker? Niet al te zwaar verder. Zit mogelijk wel een subtiel, niet al te erg, kickje in.
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Er is overigens een blender beschikbaar, alsmede een oven. twee tosti-ijzers en een frituurpan. Helaas GEEN magnetron :)
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    Er is overigens een blender beschikbaar, alsmede een oven. twee tosti-ijzers en een frituurpan. Helaas GEEN magnetron :)

    die frituurpan neem ik wel mee.. die heb je niet meer nodig ;-)

    zonder dollen, k heb die van mij weggegooid jaren geleden, dat was echt een nagel aan mn doodskist, dat ding :')
  • akoorn1982
    akoorn1982 Berichten: 61 Member
    Opties
    ik ben er bij!

    is het de bedoeling dat we eerst naar Peter komen? Het lijkt mij geen goed idee om allemaal met hapjes in een rugzak rond te marcheren :P

    Rene, een frituurpan heb ik ook niet meer, wel een actifry :D
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    die frituurpan neem ik wel mee.. die heb je niet meer nodig ;-)

    zonder dollen, k heb die van mij weggegooid jaren geleden, dat was echt een nagel aan mn doodskist, dat ding :')
    Die frietpan blijft gewoon staan :P Ik hou wel van een frietje op zijn tijd. En ik wil nog steeds eens zelf kroketten maken :D
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    is het de bedoeling dat we eerst naar Peter komen? Het lijkt mij geen goed idee om allemaal met hapjes in een rugzak rond te marcheren :P
    Verzamelen bij mij ja :) Ik heb Louzziej het adres ge-pm-ed dus dat zal ze wel verspreiden :)
  • louisette1988
    louisette1988 Berichten: 215 Member
    Opties
    Qua hapjes hoeft niemand rekening met mij te houden! (tenzij ze heel low carb zijn :P) Ben namelijk niet van plan om te cheaten :)
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    Qua hapjes hoeft niemand rekening met mij te houden! (tenzij ze heel low carb zijn :P) Ben namelijk niet van plan om te cheaten :)

    ik neem spul voor fluff mee.. :P
  • Adehoog
    Adehoog Berichten: 32 Member
    Opties
    Broeder, wel foto's maken dan he! :-)
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Broeder, wel foto's maken dan he! :-)
    Als ik zin heb :P
  • akoorn1982
    akoorn1982 Berichten: 61 Member
    Opties
    Broeder, wel foto's maken dan he! :-)
    Als ik zin heb :P
    en anders ik wel...kan ik mijn nieuwe speeltje uitproberen :)