Real life MFP meeting
Reacties
-
Jeetje......dat wordt morgen flink wandelen om alles er weer af te lopen :P Ik ga morgen een soepje fabriceren voor jullie0
-
Veel plezier allemaal morgen!0
-
Vandaag bijna de hele dag rondgelopen met koppijn. Huis is niet zo opgeruimd als ik had gewild, maar jullie doen het er maar mee :P0
-
Veel plezier vandaag!0
-
Vandaag bijna de hele dag rondgelopen met koppijn. Huis is niet zo opgeruimd als ik had gewild, maar jullie doen het er maar mee :P
Zal vast wel meevallen, anders geef je Muffin en Brownie gewoon de schuld :-)0 -
Mensen,
Supergezellige meet! Lekkere wandeling. Goeie koffie En ook een hoop lekkere / gezonde dingen als lunch. En daar horen natuurlijk ook recepten bij. Ik stel voor om de recepten gewoon in dit topic te verwerken?
Ik zal vanavond even het recept van de kikkererwtensoep uitwerken.0 -
Goedemorgen mensen,
En hoe is de eerste meeting bevallen.
Zie graag de foto's en recepten tegemoet :happy:0 -
Mensen,
Supergezellige meet! Lekkere wandeling. Goeie koffie En ook een hoop lekkere / gezonde dingen als lunch. En daar horen natuurlijk ook recepten bij. Ik stel voor om de recepten gewoon in dit topic te verwerken?
Ik zal vanavond even het recept van de kikkererwtensoep uitwerken.
Was zeker gezellig! Misschien kunnen we een apart topic maken in het recepten deel van het forum?0 -
Ook goed
Net het tweede deel van die eiwit-reep op. Goed tussendoortje0 -
Het was écht erg geslaagd mensen! En oh die reep was heerlijk!
Hoe bevoel het fietsen vandaag P? lekker lopen nadenken over wat je kunt gaan eten wat meer eiwitrijk?
Misschien dat Louisette je goed kan helpen ook!
Hoe dan ook... next time Alphen.. bbq... heb er nu al zin in!0 -
Hoe bevoel het fietsen vandaag P? lekker lopen nadenken over wat je kunt gaan eten wat meer eiwitrijk?
Hoe dan ook... next time Alphen.. bbq... heb er nu al zin in!
Ik wil juist minder eiwitten eten :P Denk dat eiwitten verhogen met voeding niet zo moeilijk hoeft te zijn. Veel vlees, vis, kaas en eieren gaan eten!0 -
Ik wil juist minder eiwitten eten :P Denk dat eiwitten verhogen met voeding niet zo moeilijk hoeft te zijn. Veel vlees, vis, kaas en eieren gaan eten!
veel eiwitten eten is idd doodsimpel, en meestal ook lekker, maar meer eiwitten eten zonder je kcal teveel te verhogen, daar ligt de uitdaging
kip, tonijn, eieren... mager rundvlees... varkensvlees is bijv vrij vet in verhouding tot de eiwitten die het bevat.. en ga zo maar door0 -
Hoe dan ook... next time Alphen.. bbq... heb er nu al zin in!0 -
in principe kan je je KCAL aanhouden zoals MFP het zegt, maar de soort voeding die je eet aan gaan passen. meer onbewerkt kopen en meer zelf maken0 -
Ik gebruik deze momenteel:
http://iifym.com/iifym-calculator/
Doordat ik nu ook met SL5x5 bezig ben ga ik mijn calorieën wel iets omhoog gooien na week 3, omdat ik dan waarschijnlijk al in de gewichten kom dat ik er moeite mee ga hebben, maar heb mijn activiteit op desk job gezet en nog geen 3 keer per week, dat doe ik dus vanaf week 40 -
Is er al een vervolg gepland?0 -
Is er al een vervolg gepland?0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten