Real life MFP meeting
Reacties
-
en anders ik wel...kan ik mijn nieuwe speeltje uitproberen0
-
Moet er eigenlijk nog wat speciaals te drinken gehaald worden? Ik heb water, thee, koffie.0
-
Moet er eigenlijk nog wat speciaals te drinken gehaald worden? Ik heb water, thee, koffie.
ik doe 't heul goed op water en koffie... voor mij niet iig :P0 -
Leuk Leggen we die van jou naast die van mij 8-)
Wie heeft de grootste?:p0 -
Leuk Leggen we die van jou naast die van mij 8-)
Wie heeft de grootste?:p0 -
0
-
Wanneer is de meeting nu eigenlijk?0
-
Wanneer is de meeting nu eigenlijk?
a.s. zondag...
en gaan we bierbuiken vergelijken?
dan weet ik idd wie er wint :+0 -
a.s. zondag...
dan weet ik idd wie er wint :+0 -
Hoe laat spreken we eigenlijk af?0
-
Uurtje of 11?0
-
Ik had een tijd terug een nieuwe OV chipkaart besteld, hoop toch echt dat hij op tijd binnen komt!! Anders moet ik even iets anders gaan regelen.0
-
Ik ben er ook bij! Ze voorspellen mooi weer, wat een geluk hebben wij
8 tot 10 km is helemaal goed. Ik trek dan wel lekker me lelijke wandelschoenen aan naar de meeting hihi0 -
Ik had een tijd terug een nieuwe OV chipkaart besteld, hoop toch echt dat hij op tijd binnen komt!! Anders moet ik even iets anders gaan regelen.
je kan toch een treinkaartje kopen? in delft bij PdeHoog komen regelen louzziej en ik wel wij gaan vanaf mijn huis (= bij het station) met de auto denk ik overigens is het wel aan te lopen naar z'n huis denk ik.. maar das wel weer 2 extra km op de wandeling :P0 -
a.s. zondag...
dan weet ik idd wie er wint :+
jep, dat bedoelde ik..
hoewel ik niet ver zal achterblijven :')0 -
Als ik er zou zijn denk ik dat ik ook nog kans maak op eerste plaats
Helaas kan ik er niet bij zijn.
Ga om uur of 3 weer mijn eerste tocht buiten fietsen met vrienden, zal waarschijnlijk maar km of 30 zijn aangezien er een nieuwe bij is die zegt pas 10 km gefietst te hebben en toen al kapot was
Dus zal een rit van maar iets meer als een uur zijn0 -
Ik had een tijd terug een nieuwe OV chipkaart besteld, hoop toch echt dat hij op tijd binnen komt!! Anders moet ik even iets anders gaan regelen.
je kan toch een treinkaartje kopen? in delft bij PdeHoog komen regelen louzziej en ik wel wij gaan vanaf mijn huis (= bij het station) met de auto denk ik overigens is het wel aan te lopen naar z'n huis denk ik.. maar das wel weer 2 extra km op de wandeling :P
Ja maar dan kan ik niet reizen met korting! Dat wil ik natuurlijk het liefst Maar denk dat het niet gaat lukken. Vind het extra lopen niet erg hoor! Maar een lift zou ook niet erg zijn haha0 -
Ha hij zat in de brievenbus! Gelukkig, scheelt toch weer 40%0
-
Ha hij zat in de brievenbus! Gelukkig, scheelt toch weer 40%
ahh, scheelt weer, dat van die korting had ik niet bedacht :')
maar die lift komt wel goed denk ik, louz en ik gaan eerst sporten en rijden dan via mijn huis naar pdehoog toe.. ik msg mijn 06 wel0 -
Ha hij zat in de brievenbus! Gelukkig, scheelt toch weer 40%
ahh, scheelt weer, dat van die korting had ik niet bedacht :')
maar die lift komt wel goed denk ik, louz en ik gaan eerst sporten en rijden dan via mijn huis naar pdehoog toe.. ik msg mijn 06 wel
Voordelen van het student zijn haha0 -
je kan toch een treinkaartje kopen? in delft bij PdeHoog komen regelen louzziej en ik wel wij gaan vanaf mijn huis (= bij het station) met de auto denk ik overigens is het wel aan te lopen naar z'n huis denk ik.. maar das wel weer 2 extra km op de wandeling :P0 -
Ideaal.. K kan sowieso met ov 1e klas onbeperkt... Voordeel van bij ns werken . Maar het is te lekker niet met de motor te gaan!0
-
Zo ik heb in de keuken gestaan voor jullie
Tonijnsalade op oosterse wijze (soja, sesam olie, gember, knoflook en citroen), oosterse spinazie salade en ovengebakken wonton chippies...0 -
Ik heb ook in de keuken gestaan! Vergeet ik gewoon een belangrijk ingrediënt in me cakjes. Gelukkig zijn ze nog wel te eten :P Ben er gewoon niet bij met mijn hoofd. Hebben jullie er zin in??0
-
Ik wel ben er net achter gekomen dat er een directe bus van mijn huis naar Peter gaat....0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 473 MyFitnessPal-Fora