Real life MFP meeting - Pagina 2 — Dutch (Netherlands)

Real life MFP meeting

Opties
245

Reacties

  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    Peter is goed met data prikken... en besluiten haha IS goed 9 maart houden we aan!
    Ik heb ervaring met meets op fora :P Zonder datum geen meet :P asap concreet worden werkt het beste.

    9 maart it is! hebben alleen deelnemers het gelezen? (bevestig SVP :) )

    als het lijstje niet veel langer wordt is t bij mij nog steeds mogelijk btw.. ik woon vlakbij station delft, dat is dan wel weer handig :)
  • akoorn1982
    akoorn1982 Berichten: 61 Member
    Opties
    Prima
  • Nepq
    Nepq Berichten: 261 MFP Moderator
    Opties
    De negende staat in mijn agenda ;)
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Ben heel benieuwd naar jullie allemaal :)
  • akoorn1982
    akoorn1982 Berichten: 61 Member
    Opties
    Ben heel benieuwd naar jullie allemaal :)

    Mij ken je al, ik ben geen verrassing meer ;)
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Mij ken je al, ik ben geen verrassing meer ;)
    :+
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    Mij ken je al, ik ben geen verrassing meer ;)
    :+

    ow?

    :P
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    Ik ben ook echt heel benieuwd!! Gaat al snel :)

    Trouwens, zullen we allemaal wat eten fixen (iets wat jij graag eet en anderen mee wilt laten kennismaken mby? En wat voor'n tijd zaten we te denken? Ochtend/Smiddags/savonds.
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    uurtje of half 11? dat we eerst 1,5 -2 uur stevig kunnen wandelen en dan gaan eten met goede eetlust? ;)
  • louisette1988
    louisette1988 Berichten: 215 Member
    Opties
    Voor mij word dat eten nog een puntje.. ik kan wel wat maken hoor, alleen denk niet dat ik van andere wat eet ;) En niet omdat ik jullie kookkunsten niet vertrouw :P maar vanwege de koolhydraatjes!

    Ik denk voor mij het prettigste eind ochtend / begin middag. Eten wat meegenomen is als lunch? En dan kan ik ook wel weer op tijd thuis zijn voor het avond eten.
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    Voor mij word dat eten nog een puntje.. ik kan wel wat maken hoor, alleen denk niet dat ik van andere wat eet ;) En niet omdat ik jullie kookkunsten niet vertrouw :P maar vanwege de koolhydraatjes!

    Ik denk voor mij het prettigste eind ochtend / begin middag. Eten wat meegenomen is als lunch? En dan kan ik ook wel weer op tijd thuis zijn voor het avond eten.

    protein fluff met fruit is teveel carbs? want daar zat ik aan te denken.. gewoon mn blender inpakken :P

    edit: en dan gewoon wat minder fruit voor de keto en de strenge mensjes ? :)
  • louisette1988
    louisette1988 Berichten: 215 Member
    Opties
    Great minds think alike! Zat daar ook aan te denken. Maar dat kan inderdaad wel, ligt er alleen een beetje aan welk fruit en hoeveel ik er van eet. Gisteren was 125 gram bramen en me buikje was wel een beetje van streek (heb ik dan ook wel weer over voor de fluff) terwijl daar heel weinig in zit.

    Edit: lees nu je edit ;) haha.
  • renewondergem
    renewondergem Berichten: 249 Member
    Opties
    Great minds think alike! Zat daar ook aan te denken. Maar dat kan inderdaad wel, ligt er alleen een beetje aan welk fruit en hoeveel ik er van eet. Gisteren was 125 gram bramen en me buikje was wel een beetje van streek (heb ik dan ook wel weer over voor de fluff) terwijl daar heel weinig in zit.

    Edit: lees nu je edit ;) haha.

    ooww, ik doe niet eens zoveel fruit voor mezelf in de fluff :) dus komt goed hoor :) ik let ook op mn carbs ;) (hoewel ik er waarschijnlijk alsnog heel veel meer binnen krijg dan jou denk ik ... :P )
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Trouwens, zullen we allemaal wat eten fixen (iets wat jij graag eet en anderen mee wilt laten kennismaken mby?
    Zelfgemaakte frietjes? Ham-kaas-bitterballen? :P

    Zonder gekheid: dacht aan een kip-mango-salade :9
  • akoorn1982
    akoorn1982 Berichten: 61 Member
    Opties
    Om nou mn actifry mee te nemen is ook weer overdreven :p
    Ik ga eens nadenken.
  • FotoRoel
    FotoRoel Berichten: 51
    Opties
    9 Maart kan ik helaas niet. Wens jullie heel veel plezier, wel foto's maken he!
  • louzziej
    louzziej Berichten: 142
    Opties
    Jammer roel! Een van de andere data wel? Of haak je volgende keer aan? :)

    Die salade klinkt goed! Ik ga nog ff denken... Iets wat we allemaal de bom vinden gaat denk ik niet lukken :p. Miss iemand iets op mn blog tegengekomem wat ze willen proeven? http://louzziejfood.blogspot.nl [/spam]

    Haha miss mn profroyo
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Jammer roel! Een van de andere data wel? Of haak je volgende keer aan? :)

    Die salade klinkt goed! Ik ga nog ff denken... Iets wat we allemaal de bom vinden gaat denk ik niet lukken :p. Miss iemand iets op mn blog tegengekomem wat ze willen proeven? http://louzziejfood.blogspot.nl [/spam]

    Haha miss mn profroyo
    Die springrolls? Of noodle-soepje?
  • FotoRoel
    FotoRoel Berichten: 51
    Opties
    Jammer roel! Een van de andere data wel? Of haak je volgende keer aan? :)

    Die salade klinkt goed! Ik ga nog ff denken... Iets wat we allemaal de bom vinden gaat denk ik niet lukken :p. Miss iemand iets op mn blog tegengekomem wat ze willen proeven? http://louzziejfood.blogspot.nl [/spam]

    Haha miss mn profroyo

    Ik haak een andere keer aan ;-)
    Weekeinden zijn voor mij zo ie zo heel lastig qua planning.
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Ik kan er bij deze helaas niet bij zijn, maar mocht er een volgende MFP dutch meeting komen wil ik proberen er bij te zijn
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Leuk, Gustaaf :)
  • louisette1988
    louisette1988 Berichten: 215 Member
    Opties
    Ik zit te twijfelen tussen twee dingen die ik kan maken. Want ik kan pecan yoghurt cakejes maken, maar die zijn erg vet en weet niet of iedereen die wel zou willen eten? En de andere optie is zelfgemaakte chocolade fudge eitwit reep! Hoor het graag :)
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Het lijkt mij allebei lekker :D
  • louisette1988
    louisette1988 Berichten: 215 Member
    Opties
    Het lijkt mij allebei lekker :D

    Kan het natuurlijk ook allebei maken :D
  • silkeschellekens
    silkeschellekens Berichten: 35 Member
    Opties
    Klinkt heel gezellig alleen is delft voor deze brabander iets te ver en werk ik elke zondag :( have fun !