Reverse dieting - Pagina 4 — Dutch (Netherlands)

Reverse dieting

Opties
124

Reacties

  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    Opties
    inderdaad o:)
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    @janeckbear Ik val toch af... jij begint (naar mijn idee) met een negatieve opmerking dat dit niks voorstelt. Daar reageer ik nu alleen ff op. Ik heb nooit gezegd dat ik niet voldoende afval namelijk. Dat maak jij ervan.

    Sorry hanne, zal nu echt ophouden
  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    Opties
    o:)
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Thanks guys! Vorige week ben ik zelfs afgevallen, terwijl ik naar mijn idee erg weinig 'actief' ben geweest. Ik had vorige week woensdag een dry needling sessie vanwege mijn SI waardoor ik 1 dag meer rust had. Daarnaast had ik een cursusdag waar ik echt, maar dan ook echt de hele dag op de kont heb gezeten. Ben heel benieuwd wat het gewicht deze week heeft gedaan, want dit was de 2de week op 2000kcal. Kan zijn dat het volgende week zelfs nog verhoogd gaat worden, maar dat is afhankelijk van de metingen van morgen.
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Schommelingen zijn normaal natuurlijk, ondanks dat je meer eet hoeft dat niet per definitie in een week tijd te betekenen dat je aankomt
    Ik was vanmorgen ook weer anderhalve kg zwaarder als begin deze week, terwijl ik hele week op 2100 gezeten heb, en zelfs dag eronder.

    ach...komt allemaal wel weer
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ja, natuurlijk zijn schommelingen normaal, ik ben echter wel afhankelijk van mijn gewicht in mijn reverse. Dat is overigens met elke reverse zo. Je gewicht is wel de basis of je gaat verhogen of niet. Zo lang ik niet aankom is het goed en als mijn gewicht stabiel is gebleven gaan er weer calorieën bijkomen. Je wilt natuurlijk aan het einde van je reverse een zo hoog mogelijk onderhoud hebben bereikt.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Wederom verhoogd! Nu zit ik deze week op 2150kcal... holy cow... :neutral:
  • jpderidder
    jpderidder Berichten: 107 Member
    Opties
    oei je eet 250 kcal meer dan mij!

    maar hoe voel je je er bij?
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ja prima, ik merk écht wel een verschil in mijn kracht-uithoudingsvermogen. Kan langer door met zwaarder gewicht. Dus de energie tijdens mijn trainingen komt heel goed tot uiting en tot zijn recht. Superfijn, want ben een heel stuk positiever als ik mijn trainingen heb gedaan. Ze voelen fijn en dat is echt heel prettig.

    Kun je nagaan dat ik op 1500 zat en nu 650kcal. daar boven zit... Heerlijk al dat eten.
  • jpderidder
    jpderidder Berichten: 107 Member
    Opties
    itzhanne82 schreef: »
    Ja prima, ik merk écht wel een verschil in mijn kracht-uithoudingsvermogen. Kan langer door met zwaarder gewicht. Dus de energie tijdens mijn trainingen komt heel goed tot uiting en tot zijn recht. Superfijn, want ben een heel stuk positiever als ik mijn trainingen heb gedaan. Ze voelen fijn en dat is echt heel prettig.

    Kun je nagaan dat ik op 1500 zat en nu 650kcal. daar boven zit... Heerlijk al dat eten.

    voor al die laatste zin ... vrijf het er maar in hoor :neutral:
    maar serieus, je bent goed bezig! ik ben gezonder gaan eten maar kom vaak niet aan mijn totaal kcal. tenzij ik weer slecht ga eten.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Kerel, ik kan eindelijk eten wat mijn lichaam nodig heeft na 2,5 jaar... :wink:

    Ik heb nooit geen moeite om aan mijn kcal te komen, heb er eerder moeite mee dat ik er vaak boven zit en echt moet puzzelen om alles kloppen te krijgen.
  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    Opties
    Jp je schrijft ik ben gezonder gaan eten maar kom vaak niet aan mijn totaal kcal. tenzij ik weer slecht ga eten. zit je er onder of er boven?
  • jpderidder
    jpderidder Berichten: 107 Member
    oktober 2015 aangepast
    Opties
    onder soms wel 400 kcal en sporten log ik meestal niet
  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    oktober 2015 aangepast
    Opties
    als je onder je dagelijkse callorieen zit en geen hongergevoel hebt, is het toch goed? Dan val je alleen maar extra aF :)
  • jpderidder
    jpderidder Berichten: 107 Member
    Opties
    back on topic @itzhanne82 wat zijn je vooruitzichten nog verder ophogen of stabiliseren?
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ik ben afgelopen weekeind ruim een kilo zwaarder geworden, dus houden we deze week dezelfde macro's & dezelfde kcal aan. Het is nu uitvogelen waar mijn onderhoud ongeveer ligt. Dus nóg niet ophogen... :smile:
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    itzhanne82 schreef: »
    Wederom verhoogd! Nu zit ik deze week op 2150kcal... holy cow... :neutral:

    Zo zeg, 50kcal meer als dat ik nu eet.
    En zelfs 250 meer na volgende week, want ga kcal nog even verder verlagen naar 1900
  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    Opties
    wat zegt 1 weegmoment eigenlijk? misschien hield je vocht vast of een dikke drol. Pas als je dagen achter elkaar een kg zwaarder bent , ben je ook echt een kilo zwaarder
    De wegschaal geeft bij mij vandaag een kilo minder aan dan gisteren, dat hoed heus niet in dat ik in een dag een kilo ben afgevallen
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    wat zegt 1 weegmoment eigenlijk? misschien hield je vocht vast of een dikke drol
    Alsof ik dat niet weet... :neutral: Waarom denk je dat ik deze week exact hetzelfde moet aanhouden... FYI ik weeg áltijd nadat ik naar de wc ben geweest, maar dat zou iedereen moeten doen omdat je dat dan sowieso kunt uitsluiten.
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    'Eliminate all other factors, and the one which remains must be the truth.' - Sherlock Holmes
  • jpderidder
    jpderidder Berichten: 107 Member
    oktober 2015 aangepast
    Opties
    itzhanne82 schreef: »
    ik weeg áltijd nadat ik naar de wc ben geweest, maar dat zou iedereen moeten doen omdat je dat dan sowieso kunt uitsluiten.

    +1
  • janeckbear
    janeckbear Berichten: 405 Member
    oktober 2015 aangepast
    Opties
    .
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Reverse afgerond in 8 weken. Ik blijf ongeveer op 2150 kcal. Resultaten van de gehele reverse is dat ik nauwelijks tot niets ben aangekomen in gewicht en de cm's praktisch hetzelfde zijn gebleven. Wat ik eventueel wat later nog in het jaar ga proberen is 200kcal meer consumeren op trainingsdagen en kijken wat er dan gebeurd. Ook heb ik betere slaap, meer energie tijdens de trainingen en kan ik zwaarder tillen en langer doorgaan. Top resultaat en zowel Anne als ik ben erg enthousiast. Op naar het blijven eten op onderhoud, met wellicht een plan om dus op trainingsdagen meer te gaan eten.
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Goed gedaan Hanne. Mooie resultaten dus.
    Heb je nog doelen op lifting gebied?
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    oktober 2015 aangepast
    Opties
    Nah... niet echt. Ik probeer mij nu te focussen op beenkracht, echter zou dit alleen in een overschot kunnen en ik ben daar nu nog niet klaar voor. Anne stelde daarom voor om bijvoorbeeld, later, op trainingsdagen 200 meer te eten en kijken of dit verschil gaat maken na dit bijvoorbeeld 2/3 weken aan te houden. Maar ik had als tweede doel om minimaal 2/3 maanden op onderhoud te eten zonder verder aan te komen en daar ga ik mij nu ook aan houden. Niet te snel... :smile:

    Wat ik daarnaast nog ga doen is 1x per maand of 2 maanden met haar een training doen om te kijken hoe mijn compounds zijn en waar ik dit zou kunnen verbeteren.