Voor- en na foto's - Pagina 6 — Dutch (Netherlands)

Voor- en na foto's

Opties
1234689

Reacties

  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Lievig, het is niet nodig dat te doen, omdat het in feite niet uitmaakt wat je nu eet, zolang je maar je tekort hanteert :wink: Daarnaast heb ik al eens advies gegeven betreffende je voeding; kies volwaardige producten, maar ook producten waar jij je prettig bij voelt en die je lekker vindt.
  • evapfneisel
    evapfneisel Berichten: 95 Member
    Opties
    itzhanne82 schreef: »
    Lievig, het is niet nodig dat te doen, omdat het in feite niet uitmaakt wat je nu eet, zolang je maar je tekort hanteert :wink: Daarnaast heb ik al eens advies gegeven betreffende je voeding; kies volwaardige producten, maar ook producten waar jij je prettig bij voelt en die je lekker vindt.

    Haha oke :) Dank je! Vind het echt heel fijn dat je met veel geduld (zo lijkt het tenminste ;)) advies geeft e.d.
    Ik heb er veel aan! Tevens voor @Gustaaf85 :D
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Goed te horen... Ik hoor het niet vaak, haha... dat ik geduld heb... :tongue: Maar ik vind het alleen maar fijn als je er iets uithaalt en in het tofste geval iets mee doet :smile:

    Afvallen is niet heel moeilijk, alleen als je wat van voeding en training weet kan dit de boel wel vergemakkelijken. Maar ook ík leer nog steeds hoor en wil mezelf blijven verbeteren. Afgelopen zondag nog voor tips & tricks in de Vondelgym met Anne Haakmeester geweest. Ze heeft gelijk gecheckt hoe het met mijn vet-inname zat en die was natuurlijk "on point"... haha... In januari start ik bij Richard Bell (coach & trainer van Anne zelf) om meer beenkracht/ beenspierkracht te ontwikkelen. Ik heb gemerkt dat dit me alleen niet lukt, heb al zoveel geprobeerd. Daar dus veel zin in! #ikwilbeenspierbobbels :smiley:
  • evapfneisel
    evapfneisel Berichten: 95 Member
    december 2015 aangepast
    Opties
    itzhanne82 schreef: »
    Goed te horen... Ik hoor het niet vaak, haha... dat ik geduld heb... :tongue: Maar ik vind het alleen maar fijn als je er iets uithaalt en in het tofste geval iets mee doet :smile:

    Afvallen is niet heel moeilijk, alleen als je wat van voeding en training weet kan dit de boel wel vergemakkelijken. Maar ook ík leer nog steeds hoor en wil mezelf blijven verbeteren. Afgelopen zondag nog voor tips & tricks in de Vondelgym met Anne Haakmeester geweest. Ze heeft gelijk gecheckt hoe het met mijn vet-inname zat en die was natuurlijk "on point"... haha... In januari start ik bij Richard Bell (coach & trainer van Anne zelf) om meer beenkracht/ beenspierkracht te ontwikkelen. Ik heb gemerkt dat dit me alleen niet lukt, heb al zoveel geprobeerd. Daar dus veel zin in! #ikwilbeenspierbobbels :smiley:

    Ach, misschien heb je wel bloed op je vingers van het boze typen op dit forum, maar zien we dat niet ;)

    Nee, is ook wel zo natuurlijk. Alleen voor je gevoel moet je op zoveel dingen letten. Ik vond het dan ook echt een verademing om te horen dat het er niet om gaat wat je eet/drinkt, maar om de hoeveelheid. Dat maakt het al een stuk makkelijker vind ik.

    Ik ben wel erg benieuwd naar hoe je lichaam er nu uit ziet. Heb je foto's op dit forum staan bijvoorbeeld? Of hou je dat soort dingen liever privé?
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Al een tijdje niet gedaan, maar ik weet niet of je instagram hebt? Daar post ik soms wel e.e.a.
  • evapfneisel
    evapfneisel Berichten: 95 Member
    Opties
    itzhanne82 schreef: »
    Al een tijdje niet gedaan, maar ik weet niet of je instagram hebt? Daar post ik soms wel e.e.a.


    Ja heb ik :) PM ik wel naar je!
  • Neske89
    Neske89 Berichten: 4 Member
    Opties
    wion9pttttdi.jpg

    Ik ben wel nog niet op mijn streefgewicht maar wou toch al even een foto plaatsen van waar ik u al ben :P
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Wauw, super netjes Neske
  • navredsap
    navredsap Berichten: 30 Member
    Opties
    Goed zeg! Wat is jouw streefgewicht Neske en hoe lang ben je als ik vragen mag?
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Super gedaan!
  • Neske89
    Neske89 Berichten: 4 Member
    Opties
    Thx iedereen :)
    @navredsap Mijn streefgewicht is 55 kg en ik ben 1m70 groot ;) Dat is mijn gewicht van voor de zwangerschappen :)
  • navredsap
    navredsap Berichten: 30 Member
    Opties
    Bedankt Neske! Dat ben ik nu bij 1m60 en ben ik al best blij mee maar er mag nog wel wat af :)
  • snnbn
    snnbn Berichten: 2 Member
    Opties
    Wow! Super allemaal! Geeft ook mij weer extra motivatie!
  • petra_zwijnenburg
    petra_zwijnenburg Berichten: 1 Member
    Opties
    bejdphf54gqf.jpeg

    September begonnen met fitnesspall. Nu inmiddels ruim 11 kilo kwijt. Nog 3 te gaan!!
  • fxmhaast
    fxmhaast Berichten: 189 Member
    Opties
    goed bezig
  • shezza4mobee
    shezza4mobee Berichten: 1 Member
    Opties
    Oh leuk zeg, mensen uit België en Nederland. Ik woon al 10 jaar in de States en wel eens leuk om Nederlands te lezen en succesverhalen te zien van ginderen. Ik was dertijds toen ik nog in België woonde 79 kg en iedereen noemde me dik. Ik ben dan zwanger geworden en nam er nog eens 20 kg bij (ja, letterlijk voor 2 eten!) en dan naar Engeland en uiteindelijk Amerika verhuisd. Hier zijn grote porties, uiteten en constant cola drinken enz wel een feit en dan nog beetje gemakzucht erbij en ik woog vorig jaar uiteindelijk 141 kg!! Jaartje later weeg ik nu 119 kg en dus wel nog een "work in progress" maar ik zie graag al die succesverhalen als motivatie. Mijn doel is terug die 79 kg wegen en deze keer niet luisteren naar mensen die zeggen dat ik dik ben, want bij die 79 kg voelde ik me wel goed in mijn vel! En das voor mij t belangrijkste!
    Alvast proficiat aan iedereen, goed werk zeg!
  • mrs_hekate
    mrs_hekate Berichten: 234 Member
    Opties
    mensen noemen mensen veelste snel dik...
  • Piranja1
    Piranja1 Berichten: 12 Member
    Opties
    hoi ik ben nieuw , zal me zo op t andere gedeelte even voorstellen , maar hier alvast mn voor (125 kg) en na (80 kg) foto er moet nu nog ruim 20 kg af , want ik was weer bijgekomen , op de dikste was ik al 10kg afgevallen...helaas heb ik van de 135 kg geen foto en even zonder koppie, ben nogal onzeker :(emulb6d7cmhu.jpg
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    mensen noemen mensen veelste snel dik...
    Ligt eraan wat mensen verstaan onder dik zijn, want ik denk dat iedereen daarin een andere perceptie heeft. Je hebt een algemene maatstaaf om aan te geven of iemand overgewicht heeft ja of nee. Alleen dat hoeft niet leidend te zijn, omdat lichaamscompositie daarin ook een rol speelt. Even gechargeerd gezegd; een bodybuilder zou n.a.v. zijn BMI obese moeten zijn, maar dat is hij/ zij verre van. Dus een BMI hoeft niet in alle gevallen leidend te zijn.

    Nog een kleine zijsprong; de kinderen van tegenwoordig, en dan vaak op hele jonge leeftijd, zijn ook al vaak snel chubby en dik t.o.v. de kinderen van vroeger heb ik het idee. Ze zitten maar achter de computer of tv en gaan niet meer buitenspelen. Maar goed, daar zijn de ouders ook vaak bij.
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    Piranja1 schreef: »
    hoi ik ben nieuw , zal me zo op t andere gedeelte even voorstellen , maar hier alvast mn voor (125 kg) en na (80 kg) foto er moet nu nog ruim 20 kg af , want ik was weer bijgekomen , op de dikste was ik al 10kg afgevallen...helaas heb ik van de 135 kg geen foto en even zonder koppie, ben nogal onzeker :(emulb6d7cmhu.jpg

    Zeer veel respect dame! Echt super knap en wat een verschil
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    Opties
    mrs_hekate schreef: »
    mensen noemen mensen veelste snel dik...

    Ben ik aan ene kant met je eens

    Aan andere kant, het kan mij tegenwoordig echt niets meer schelen wat anderen van mij vinden, qua uiterlijk dan.
    Ik moet er mee leven, en mijn verandering doe ik voor mezelf, niet omdat anderen mij dan mooi gaan vinden.
  • nadiavanginneken
    nadiavanginneken Berichten: 6 Member
    Opties
    wow, knappe prestaties allemaal, hoop dat ik jullie kan achterna doen :)
  • Lenteliedjes
    Lenteliedjes Berichten: 58 Member
    Opties
    dcav0304 schreef: »
    Ik wil dit zeker doen maar pas wanneer ik mijn streefgewicht bereikt heb en terug passende kledij heb gekocht want nu zie ik eruit als een schotelvod (uitspraak van mijn liefhebbende echtgenote) met mijn te groot geworden kleren.

    Dan mag ze je nu wel een keer mee uit winkelen nemen om het goed te maken dcav! Laten we hopen dat ze het complimenteus bedoelde :wink:
  • Lenteliedjes
    Lenteliedjes Berichten: 58 Member
    Opties
    Mensen, ik ben DIEP onder de indruk van jullie allemaal!!!
    Wat een mooie resultaten! En ook leuk om de 'work in progress' foto's erbij te zien, 't is goed om te weten waar je vandaan komt en hoe je in je nieuwe lijf beland bent ;)
    Ik moet es even in een grote fotodoos zoeken naar een 'voor' foto. Ben eigenlijk pas dit jaar foto's gaan maken (eerder durfde ik niet en dook ik altijd weg als er ook maar een camera in de buurt was)...

    Bedankt dat je de eerste stap genomen hebt Nicolet, je ziet het... goed voorbeeld doet volgen!
  • Daymorn2016
    Daymorn2016 Berichten: 13 Member
    Opties
    itzhanne82 schreef: »
    mensen noemen mensen veelste snel dik...
    Ligt eraan wat mensen verstaan onder dik zijn, want ik denk dat iedereen daarin een andere perceptie heeft. Je hebt een algemene maatstaaf om aan te geven of iemand overgewicht heeft ja of nee. Alleen dat hoeft niet leidend te zijn, omdat lichaamscompositie daarin ook een rol speelt. Even gechargeerd gezegd; een bodybuilder zou n.a.v. zijn BMI obese moeten zijn, maar dat is hij/ zij verre van. Dus een BMI hoeft niet in alle gevallen leidend te zijn.

    Nog een kleine zijsprong; de kinderen van tegenwoordig, en dan vaak op hele jonge leeftijd, zijn ook al vaak snel chubby en dik t.o.v. de kinderen van vroeger heb ik het idee. Ze zitten maar achter de computer of tv en gaan niet meer buitenspelen. Maar goed, daar zijn de ouders ook vaak bij.

    Bij elke goede bmi bepaling staat er bij dat deze afwijkt voor sporters en mensen die aan krachttraining doen.

    Petje af voor al die mensen hier en hun behaalde resultaten, ik zal als ik "af" ben ook wat foto's plaatsen.

    itzhanne82 je zegt dat dat spieropbouw niet kan in een deficit dieet maar dat durf ik te betwisten want ondanks dat ik in deficit train neemt mijn spiermassa toe en vetpercentage af.