20 kilo afvallen- wie doet er mee? - Pagina 5 — Dutch (Netherlands)

20 kilo afvallen- wie doet er mee?

Opties
1235

Reacties

  • Guylaenen
    Guylaenen Berichten: 12 Member
    Opties
    Week 0 : 112,9kg
    Week 1 : 110,9kg (-2,0)
    Week 2 : 110,2kg (-0,7)
    Week 3 : 108,4kg (-1,8)

    Een eerste succesje. Terug onder die 110. En nu verder naar die andere grens
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Goed bezig! Ik zit zelf bijna op de 70.
  • phildhont
    phildhont Berichten: 10 Member
    Opties
    Waarom gaat mijn gewicht terug naar boven terwijl ik elke dag onder mijn doel bereik?
    Mijn gewicht ging twee weken elke dag beetje naar beneden en nu 1kg aangekomen in twee dagen
    Begrijp er niets van
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Gewicht verliezen gaat nooit lineair en fluctueert heel veel. Daarom zegt een eenmalige weging niks, maar gaat het om de trend die naar beneden gaat over een langere periode. Zo kan het wel eens zijn dat een gewicht soms ineens met een kilo stijgt (of zakt) maar dat over een periode van bijvoorbeeld 2 weken het gewicht gemiddeld genomen gewoon daalt.
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Lekker bezig!!💪💪
  • groetje137
    groetje137 Berichten: 51 Member
    Opties
    Goede resultaten!
  • Guylaenen
    Guylaenen Berichten: 12 Member
    Opties
    Week 0 : 112,9kg
    Week 1 : 110,9kg (-2,0)
    Week 2 : 110,2kg (-0,7)
    Week 3 : 108,4kg (-1,8)
    Week 4 : 106,8kg (-1,6)
    Week 5 : 106,6kg (-0,2)

    Een tegenvaller deze week, maar de trend zit er nog steeds in.
    Volhouden maar
  • phildhont
    phildhont Berichten: 10 Member
    Opties
    Is bij ook zo, plotseling verminder ik nie meer, heb hetzelfde meegemaakt 3 weken terug
    Dus volhouden
  • Guylaenen
    Guylaenen Berichten: 12 Member
    Opties
    Week 0 : 112,9kg
    Week 1 : 110,9kg (-2,0)
    Week 2 : 110,2kg (-0,7)
    Week 3 : 108,4kg (-1,8)
    Week 4 : 106,8kg (-1,6)
    Week 5 : 106,6kg (-0,2)
    Week 6 : 104,4Kg (-2,2)

    Vorige week was blijkbaar een slechte meting :-)
    Nu komt er een weekje uitdaging aan. Een ganse week opleiding in het buitenland, weg van de structuur en gewoontes die thuis al redelijk aanwezig was.
  • nataliedevos1
    nataliedevos1 Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik doe graag mee met 20 kg afvallen! Steeds val ik in de zelfde valkuil: emotiesnoepen :'( Wat gezond eten en bewegen is, weet ik, en ik herken het ook wanneer ik onderuit ga. Soms gaat het maanden goed en dan ineens is het over (vooral als de blaadjes gaan vallen!) Het duurt dan weer maanden om op te krabbelen. Inmiddels is het bijna juli en heb ik de afgevallen kilo's van vorig jaar er weer bijgesnoept (9kg) Deze jojo-aktie is natuurlijk erg slecht. Daarom zoek ik nu steun om met gezond eten en bewegen rustig aan mijn overtollige kilo's kwijt te raken en een voor mij gezond gewicht te behouden.
  • DreDVD
    DreDVD Berichten: 11 Member
    Opties
    Misschien een tip voor meerdere mensen om je niet direct te wegen als je uit bed stapt, je kunt namelijk vocht vast houden na je nachtrust. Zelf laat ik eerst de hond uit en weeg me daarna. Daarna lekker ontbijten. Ben nu 6 kilo kwijt en op weg naar de 10 kilo totaal.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Het maakt eigenlijk niet direct uit wanneer je je precies weegt, als het moment van wegen maar altijd hetzelfde is. Preferabel is het na een wc bezoek na het wakker worden.
  • DreDVD
    DreDVD Berichten: 11 Member
    Opties
    Je spreekt jezelf tegen (het maakt niet uit als het moment van wegen hetzelfde maar is) ? Je laatste regel ben ik wel 100% met je eens.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Waar spreek ik mezelf tegen? Ik geef alleen aan dat het meest preferable moment na een wc bezoek na het opstaan is. Maar als je dat niet doet, zoals jij omdat je eerst gaat wandelen, is dat ook oke zolang je dat dan elke dag doet.
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Je voortgang kun je ook zien als je nog niet gewandeld hebt bedoelt Itzhanne, als je altijd op hetzelfde moment weegt dan heb je een helder beeld. Of dat nu altijd om 8.00 uur is of altijd 6.00 uur
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Exact :tongue: Soms kan een ander beter omschrijven wat ik bedoel :wink: Thanks @Sandraatje123
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    > @itzhanne82 zei:
    > Exact :tongue: Soms kan een ander beter omschrijven wat ik bedoel :wink: Thanks @Sandraatje123

    👍🏻😁
  • phildhont
    phildhont Berichten: 10 Member
    Opties
    > @nataliedevos1 zei:
    > Ik doe graag mee met 20 kg afvallen! Steeds val ik in de zelfde valkuil: emotiesnoepen :'( Wat gezond eten en bewegen is, weet ik, en ik herken het ook wanneer ik onderuit ga. Soms gaat het maanden goed en dan ineens is het over (vooral als de blaadjes gaan vallen!) Het duurt dan weer maanden om op te krabbelen. Inmiddels is het bijna juli en heb ik de afgevallen kilo's van vorig jaar er weer bijgesnoept (9kg) Deze jojo-aktie is natuurlijk erg slecht. Daarom zoek ik nu steun om met gezond eten en bewegen rustig aan mijn overtollige kilo's kwijt te raken en een voor mij gezond gewicht te behouden.
  • phildhont
    phildhont Berichten: 10 Member
    Opties
    Fitnesspal, werkt. App ingesteld om 1.5 kg af te vallen/week. Ben nu 8 weken bezig en ben 12kg afgevallen. Nog 4 weken te gaan en doel is bereikt.
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Dat is wel heel keurig volgens planning! Top gedaan!
  • huisjeboompjeblogje
    huisjeboompjeblogje Berichten: 7 Member
    Opties
    Ik ben bezig aan de min 15 KG en zit nu op -7 KG 😉💪🏻 (In 36 dagen tijd).
    Wellicht vind ik 68 kg (mijn doel) dan goed voor mijn lengte. Maar wellicht ga ik nog overstag om een stapje verder te gaan nog naar die -20 ... Lets go!😊💪🏻
  • groetje137
    groetje137 Berichten: 51 Member
    Opties
    Tijdje ging het niet zo goed. Bleef op hetzelfde gewicht. Nu weer de draad opgepakt. Weeg nu 95,0. Dat is 7,3. Eraf. Nu opnaar de - 10 kilo💪🏻💪🏻