voorstelrondje - Pagina 7 — Dutch (Netherlands)

voorstelrondje

Opties
15791011

Reacties

  • fonzarella63
    fonzarella63 Berichten: 6 Member
    Opties
    Ik heb opeens een idee voor de volgende meeting.... bij Monique :p

    Welkom allemaal :D

    Jullie zijn welkom hoor!!! hahaha weet alleen niet of het in het kader van calorien,.. een goed resutaat brengt ;))))))
    Jullie snappen gelijk al , dat het bijnaaaaa onmogelijk is om hier te dieten... maar ja ...ik moet!!!! :indifferent:
  • zwartezwaan
    zwartezwaan Berichten: 20 Member
    Opties
    Hoi Allemaal,

    Zit al een tijdje op mfp maar nooit gekeken in t forum tot ik erachter kwam dat je 'm op Nederlands kon instellen. Vorige week zondag begonnen om er 15 tot 20 kilo of te krijgen t komende jaar.

    Ben fotograaf dus beweeg soms veel, maar sport verder veel te weinig. Snoep heel veel maar na een weekje geen suiker voel ik die behoefte ook helemaal niet meer. Woon in Rotterdam.

    Ik ga eens e.e.a. terug lezen hier allemaal en hoop wat bij te kunnen brengen en tegelijk steun en tips te ontvangen. Voeg me gerust toe trouwens.

    Ginger
  • louisette1988
    louisette1988 Berichten: 215 Member
    Opties
    Welkom Monique en Ginger!!

    Ik stem ook voor een meeting bij Monique haha :)
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Welkom Ginger :) Nog een fotograaf in ons midden. Leuk :D
  • linda_v33
    linda_v33 Berichten: 104 Member
    Opties
    Ginger en Monique, veel succes!
  • Adehoog
    Adehoog Berichten: 32 Member
    Opties
    Welkom GInger, veel succes!
  • zwartezwaan
    zwartezwaan Berichten: 20 Member
    Opties
    Heb net eens even lekker zitten terug kezen. Wat een enthousiasme en wat hebben vele van jullie al veel kilo's verloren, wauw. Helpt wel om goed bezig te blijven.

    Wat ik overigens ook heb gedaan, aangezien ik nogal goed kan photoshoppen :) is een foto van mezelf gemaakt met veel te strakke kleding die ik weer wil passen en deze bewerkt tot de ik die ik weer wil zijn. Deze staat op m'n ipad zodat ik deze er steeds even bij kan pakken als het nodig is. Ik geloof er namelijk in dat een visuele stimulance erg goed kan helpen. Dat virtuele linkje wat eerder gedeeld is lijkt er wel een beetje op :)

    Voor de mensen die ondertussen mijn vriendschapsverzoekje hebben geaccepteerd of mij er een hebben verzonden, bedankt!
  • elss1968
    elss1968 Berichten: 5
    Opties
    Hey allemaal,
    Begonnen sinds ....... vandaag. Maar moet het allemaal nog wat opzoeken hoor. Ik ben Els, 45 jaar en wil 7 kg. afvallen. Maar begrijp niet echt goed hoe je het aantal kcal kan uitrekenen dat je per dag mag eten ? Bestaat daar ook een minimum limiet op ?

    Groetjes en verder veel succes !
  • vero802
    vero802 Berichten: 1
    Opties
    hallo iedereen

    Ik ben Veronique ben 26 jaar
    en zou graag 15 kg vermageren tegen dat ik in het huwelijksbootje stap :smile:

    ik ben begonnen sinds vandaag :smile:

    alle tips zijn welkom

    groetjes
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Welkom alle nieuwelingen :D
  • louisette1988
    louisette1988 Berichten: 215 Member
    Opties
    Succes dames!
  • _Sem_78
    _Sem_78 Berichten: 32 Member
    Opties
    Hai Allemaal,
    Sommige van jullie hebben mij al voorbij zien komen als nieuw vriendje en ik gebruik al een goed aantal weken deze app, maar ik had me hier nog helemaal niet voorgesteld. Dus dacht laat ik dat maar snel eens even doen ook :)
    Ik ben Anouk, 35 jr, 1m72, single, spontaan en gezellig, maar ook veelste zwaar. In november van 2012 ben ik coldturky gestopt met roken en zonder echt heel gek te doen behoorlijk veel aangekomen in zeer korte tijd. In april 2013 een "resize" programma geprobeerd in een sportschool, maar wat ik kwijt was kwam ik erna dubbel en dwars aan, dus was ik uiteindelijk nog zwaarder ZUCHT! Dat was gelijk mijn eerste ervaring met het welbekende jojo effect grom grom. Maar goed...in de tijd erna gelet op wat ik eet en me ingeschreven op valtaf,nl. Laatste maanden van 2013 flink gesport met de hulp van een personal trainer. Mijn conditie is beter en ik ben sterker, maar afvallen?? nee hoor. We denken dat het komt door een factor van stress, dat ik daardoor toch de kilo's blijf vasthouden. Hoe dan ook, ik geef niet op en de laatste weken val ik maar 0,5 kilo per twee weken af. Ze zeggen altijd in het begin gaat het snel en dat is bij mij helaas nooit het geval geweest. Toch ben ik heel erg positief en geloof ik dat ook ik de kilootjes er uiteindelijk af zal gaan krijgen!
    Wie het leuk vind om mij toevoegen mag dit uiteraard doen, hoe meer vriendjes hoe meer vreugd !! :D
  • xStephaniex981
    xStephaniex981 Berichten: 1
    Opties
    Hi iedereen,


    Ik ben Stephanie en ben nieuw op MFP.
    Momenteel zit ik in het vierde jaar van de havo, wat betekent dat ik nog wel even flink moet blokken.

    Hiervoor heb ik al wat andere apps geprobeerd als stimulator om wat gewicht te verliezen, maar MFP is toch wel erg fijn om te gebruiken. Vooral ook omdat ik nu weet dat die 30 km minuten fietsen per dag (naar school) toch ergens goed voor zijn :)

    Ik probeer meer te sporten en ga daarom sinds kort drie keer per week hardlopen. Dit lukt aardig, nu nog volhouden...
    Lezen, films kijken, reizen en wat rondhangen met vrienden vind ik heerlijk om te doen.

    Ik hoop over een week of vijf toch echt wel wat bereikt te hebben, is ook wel goed voor m'n zelfvertrouwen :)

    Iedereen heel veel succes met wat-het-dan-ook-is-waarom-je-hier-bent, en als je het niet meer ziet zitten: Remember Why You Started.



    Greetz, Stephx


    ( Voor de mensen met Twitter; Er zijn genoeg accounts te vinden die elke dag motiverende spreuken / foto's posten. Bijvoorbeeld: Fitness Motivation, Fitness Motivator, Live Fit, Healthy Facts )
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Hai Allemaal,
    Sommige van jullie hebben mij al voorbij zien komen als nieuw vriendje en ik gebruik al een goed aantal weken deze app, maar ik had me hier nog helemaal niet voorgesteld. Dus dacht laat ik dat maar snel eens even doen ook :)
    Ik ben Anouk, 35 jr, 1m72, single, spontaan en gezellig, maar ook veelste zwaar. In november van 2012 ben ik coldturky gestopt met roken en zonder echt heel gek te doen behoorlijk veel aangekomen in zeer korte tijd. In april 2013 een "resize" programma geprobeerd in een sportschool, maar wat ik kwijt was kwam ik erna dubbel en dwars aan, dus was ik uiteindelijk nog zwaarder ZUCHT! Dat was gelijk mijn eerste ervaring met het welbekende jojo effect grom grom. Maar goed...in de tijd erna gelet op wat ik eet en me ingeschreven op valtaf,nl. Laatste maanden van 2013 flink gesport met de hulp van een personal trainer. Mijn conditie is beter en ik ben sterker, maar afvallen?? nee hoor. We denken dat het komt door een factor van stress, dat ik daardoor toch de kilo's blijf vasthouden. Hoe dan ook, ik geef niet op en de laatste weken val ik maar 0,5 kilo per twee weken af. Ze zeggen altijd in het begin gaat het snel en dat is bij mij helaas nooit het geval geweest. Toch ben ik heel erg positief en geloof ik dat ook ik de kilootjes er uiteindelijk af zal gaan krijgen!
    Wie het leuk vind om mij toevoegen mag dit uiteraard doen, hoe meer vriendjes hoe meer vreugd !! :D
    Een halve kilo is toch weer een halve kilo ;)

    Enneh....alsnog welkom :)
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Hi iedereen,


    Ik ben Stephanie en ben nieuw op MFP.
    Momenteel zit ik in het vierde jaar van de havo, wat betekent dat ik nog wel even flink moet blokken.

    Hiervoor heb ik al wat andere apps geprobeerd als stimulator om wat gewicht te verliezen, maar MFP is toch wel erg fijn om te gebruiken. Vooral ook omdat ik nu weet dat die 30 km minuten fietsen per dag (naar school) toch ergens goed voor zijn :)

    Ik probeer meer te sporten en ga daarom sinds kort drie keer per week hardlopen. Dit lukt aardig, nu nog volhouden...
    Lezen, films kijken, reizen en wat rondhangen met vrienden vind ik heerlijk om te doen.

    Ik hoop over een week of vijf toch echt wel wat bereikt te hebben, is ook wel goed voor m'n zelfvertrouwen :)

    Iedereen heel veel succes met wat-het-dan-ook-is-waarom-je-hier-bent, en als je het niet meer ziet zitten: Remember Why You Started.



    Greetz, Stephx


    ( Voor de mensen met Twitter; Er zijn genoeg accounts te vinden die elke dag motiverende spreuken / foto's posten. Bijvoorbeeld: Fitness Motivation, Fitness Motivator, Live Fit, Healthy Facts )
    Welkom :)
  • linda_v33
    linda_v33 Berichten: 104 Member
    Opties
    Veel starters in korte tijd erbij, leuk hoor. Dat maakt het Nederlandstalige forum lekker levendig. En uiteraard veel succes natuurlijk, allemaal.
  • linda_v33
    linda_v33 Berichten: 104 Member
    Opties
    Hey allemaal,
    Begonnen sinds ....... vandaag. Maar moet het allemaal nog wat opzoeken hoor. Ik ben Els, 45 jaar en wil 7 kg. afvallen. Maar begrijp niet echt goed hoe je het aantal kcal kan uitrekenen dat je per dag mag eten ? Bestaat daar ook een minimum limiet op ?

    Groetjes en verder veel succes !

    Je kunt het aantal kcal per dag door MyfitnessPal zelf laten uitrekenen. Door het invullen (in de app of op de website) van je lengte/gewicht/geslacht en activiteitsniveau komt er een dagtotaal uit. Dit kun je evt. zelf nog aanpassen, maar niet tot onder de 1200 kcal.
  • elss1968
    elss1968 Berichten: 5
    Opties
    Dag Linda,
    Dank u wel voor uw antwoord !
    Blij hier mede lotgenoten op dit forum te leren kennen !
  • Adehoog
    Adehoog Berichten: 32 Member
    Opties
    Welkom iedereen! En succes!
  • Lyla_
    Lyla_ Berichten: 41
    Opties
    hallo iedereen

    Ik ben Veronique ben 26 jaar
    en zou graag 15 kg vermageren tegen dat ik in het huwelijksbootje stap :smile:

    ik ben begonnen sinds vandaag :smile:

    alle tips zijn welkom

    groetjes

    Dat is een mooi doel! Welkom en veel plezier op het forum. Mijn tip is om goed rond te kijken, veel mensen toe te voegen als vriend en proberen echt alles te loggen. Voor je het weet ben je hartstikke gemotiveerd en gewicht aan het verliezen!
  • Lyla_
    Lyla_ Berichten: 41
    Opties
    Wat leuk dat het steeds drukker wordt! Hopelijk wordt MFP steeds populairder in NL :) Welkom allemaal!
  • silkeschellekens
    silkeschellekens Berichten: 35 Member
    Opties
    Welkom iedereen :D
  • lienzeke
    lienzeke Berichten: 14 Member
    Opties
    Hallo allemaal,

    Ook ik wil me graag even voorstellen. Ik ben Lieneke, 23 jaar en ik studeer en heb een bijbaantje in de supermarkt.
    Ik was eerder altijd netjes op gewicht en erg sportief, maar vanwege blessures is er toch heel wat bijgekomen de afgelopen jaren. Inmiddels weet ik weer aardig wat ik aan kan met sporten en ben dan ook weer fanatieker bezig.
    Normaal rijd ik een aantal keer per week paard, maar ivm dracht is dat op het moment niet mogelijk. Daarnaast probeer ik 2x in de week te fitnessen en elke andere beweging is mooi mee genomen.

    Ik wil graag 15 kilo kwijt, wat niet echt een makkie is met veel feestjes (bier en chips zijn echt gemaakt om mij blij te maken :P). Gelukkig bijna altijd met auto weg, dus dan bied ik mij wel aan als BOB. Inmiddels ben ik al 3 kilo kwijt sinds ik begonnen ben met afvallen/beter eten, maar we zijn er nog niet. Dus wat extra motivatie kan zeker geen kwaad!
  • FotoRoel
    FotoRoel Berichten: 51
    Opties
    Welkom!!
  • pdehoog
    pdehoog Berichten: 278 Member
    Opties
    Welkom Lieneke!