voorstelrondje - Pagina 11 — Dutch (Netherlands)

voorstelrondje

15678911»

Reacties

  • MissVoetbal
    MissVoetbal Berichten: 1
    Ha mede-Nederlanders,

    Ik ben Miss Voetbal ;-),
    Ik ben 22 jaar en werkende student. Vandaag de app maar gedownload, gezond eten, sporten en calorieen tellen deed ik al, maar na aanraden begonnen aan my fitness pal. Heb er zin in! Ik hoef niet per se heel veel gewicht te verliezen, was al aardig op weg. Ik hou van veel eten dus het zal lastig worden alles steeds in te voeren maar komt vast goed.

    Ik doe aan yoga, kickboxen en hardlopen. Verder ga ik eens per drie weken helemaal los want dan is m'n cheat day.

    Grtjs!! X
  • Lovely_1986
    Lovely_1986 Berichten: 2
    Hallo,

    Ik ben 28 jaar en wil graag een kleine 10 kg afvallen. Ik woog toen ik begon met de MFP app, 79,2 kg.
    Ik zou graag terug willen naar 70 kg, nog mooier is 68 maar dat ligt er aan hoe ik me er dan bij voel.
    Ik ben op 26 mei j.l. begonnen en viel de eerste week direct al 1,4 kg af. Het heeft ook even 2 weken stil gestaan, maar ondertussen ben ik toch 3,3 kg kwijt en het voelt super! Eindelijk iets wat ik vol kan houden. Ik besmet ook andere mensen met het MFP virus...ondertussen doet mijn moeder mee (ook 2,2 kg afgevallen tot nu toe) en een vriendin van de sportschool ( in 2 weken 2 kg!).
    Het is erg interessant om te zien hoeveel calorieën er in je voeding zitten, ik was me er totaal niet van bewust.
    Nu check ik van tevoren hoeveel er in sommige dingen zit en is het te veel dan hoef ik het niet, dan vind ik het ook gewoon zonde van de calorieën die ik mag hebben.