Deel je kilo's
Reacties
-
itzhanne82 schreef: »Om zichtbare abs te krijgen moeten zowel mannen als vrouwen behoorlijk laag in vetpercentage zitten. Bij de een zijn ze sneller zichtbaar, dan bij de ander. Voor mij hoeft het niet, want dan moet ik zo weinig eten en afvallen dat het mij simpelweg niet waard is. Het is niet functioneel en voor die paar dagen in de zomer dat je ze wellicht kunt showen, is het mij niet waard. Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik houd mijn ogen enkel gericht op functionaliteit en dat is voor mij persoonlijk het sterker worden en meer massa ontwikkelen.
Ik prefereer dit:
Over dit:
1 -
Nah, doe mij toch maar die laatste
0 -
Smaken verschillen! Wie kan er een leuk topic bedenken voor meer van dit soort foto's? Er komt genoeg inspiratie voorbij op bijvoorbeeld Pinterest... Hehe!
Maar even serieus. Ik had een nogal feestelijk weekend, dus verwachtte dat het met de kilo's niet zo goed zou gaan gister op de weegschaal bij de sportschool. Tot mijn verbazing tikte de weegschaal net 68 aan! Nu vasthouden in de feestdagen.1 -
Yeahhh...superlekker afgevallen in mijn eerste week van Januari. Zal wel hoofdzakelijk vocht zijn maar het begin is er. Ben er blij mee !! - 6,21
-
Goed bezig! Zelf ga ik vanavond even op de goede weegschaal staan om te kijken.0
-
Geen idee. Ik weeg me zelden.ik heb er een paar weken geleden opgestaan. Viel me tegen.Il denk dat ik in totaal 3 kilo kwijt ben in 6 weken. Ik durf me niet te wegen.Dan ben im er teveel mee bezig. Ik sport 2 x per week 5 kwartier.. Ik merk wel dat ik wat smaller ben geworden..0
-
Dat fysiek van de onderste man is behoorlijk onderhoudsintensief. Laag vetpercentage en zal meer aandacht vereisen fysiek-wise, dan de eerste (wat overigens ook mijn voorkeur heeft). Natuurlijk is het mooi om te zien, maar minder functioneel dan de 1ste. Ik wil overigens niet zeggen dat de onderste man niet sterk zou kunnen zijn, maar het vergt wel meer toewijding om het fysiek zo te houden.0
-
In 10 maanden nu bijna 25 kilo kwijt1
-
Lang verhaal. Vroeger gebruikte ik mynetdiary, echt fantastische app. Maar recentelijk Ou het niet meer werken. Dus ben ik maar naar hier gekomen.
Heb altijd rond de 73kg gewogen met mijn 1m73. Toen ik nog in school zat begon ik een groot en lang dieet om naar de 60 te gaan, dat is me bijna gelukt en raakte ik aan m'n laagste tot nu toe; 63kg. Dan weer langzaam bijgekomen door af te studeren en een depressie. Op 'n bepaald punt zelfs 80 gewogen! Enkele jarzn gedieet met ups en downs. Nu weeg ik 74 en ik wil graag nog eens proberen, maar deze keer moet het me lukken!1 -
Op 3 weken 10 kilo, I am afraid. Al is het mijne door operatie waar ik compleet niet meer door kan eten. Alijd leuk.
Doel: 50 kg, nu 53 kg. Al moet ik maken dat ik wel er niet onder ga, anders krijg ik ook problemen.0 -
Maar waarom wil je dan naar de 50 als het voor jou inhoud dat je in de problemen raakt zodra je eronder komt? Houd dat dan in dat 50 voor jou de grens is voor ondergewicht?0
-
-11kg tot nu toe, nog 5 kg te gaan0
-
1,7 kg in 1 week.0
-
Ik nog niks vandaag begonnen, maar doel is 70 met kerst, nu nog 88! Hoppa, gaan met die banaan.0
-
Ik viel in 2011 20 kg af en bereikte na 15 weken mijn streefgewicht. (ik ben 1m79 en ging van 98kg naar 78kg). Nu 2015 en 2 kinderen verder woog ik 89 en wil ik naar 75. Na 1 week My Fitness Pal weeg ik al 86,2. Nog ruim tien te gaan dus.
Wat had je hieraan gedaan 20 kg? Dieet, zelf of iets anders0 -
Sinds 5 april 2017, 24,7 kg kwijt. Ruim een kilo gemiddeld per week in totaal wil ik 50 kg afvallen.1
-
Ben 10 augustus begonnen met 82,7 wil naar de 68kg
Ben nu 1,3 kg kwijt
Gaat lekker!0 -
16 kilo dr af nog 8 kilo te gaan1
-
4 kg eraf bijna. Wel veel gesport (iedere dag minimaal 45 min). Omdat ik totaal niet sportte van te voren zal er ook al wel een beetje spiermassa zijn ontstaan. Merk al wel verschil in mijn lijf.0
-
Gestart 1 januari 2018 1,3 kilo afgevallen en over het geheel 12,5 cm kwijt. Heb nog een lange weg te gaan.0
-
56 kilo nu nog 7 te gaan0
-
Gestart juni 2017, 16 kilo eraf nog 4 te gaan.0
-
Gestart in april 2017, 7kg eraf, nog minimaal 5 te gaan.0
-
Ik ben tot nu toe met ups en downs 13,8 kilo kwijt.1
-
Na 93 dagen mfp -7,4 kg0
Categorieën
- Alle Categorieën