Deel je kilo's
Faziaaa
Beste allemaal ,
Ik ben erg benieuwd naar hoeveel jullie allemaal in totaal tot nu zijn afgevallen.
Ik ben erg benieuwd naar hoeveel jullie allemaal in totaal tot nu zijn afgevallen.
5
Reacties
-
Sinds mei zo'n 12kg; sinds ik hier bij MFP meedoe (nu een maand) zo'n 9kg. Ik heb bij MFP zeker de ondersteuning gevonden die ik nodig heb en ik verlies nu zeer effectief gewicht.
O, en het verlies aan gewicht betekent o.a. 12cm omtrek verlies op mijn heupen8 -
28 kilo so far, vanaf begin februari. Had dan ook aardig wat te verliezen. Zit momenteel nog steeds op overgewicht qua BMI, maar het gaat de goede kant op.13
-
Ik ben sinds februari serieus bezig en ik ben inmiddels 32 kg afgevallen. Heb nu even 2 maanden een plateau gehad vanwege het beginnen met sporten maar nu val ik weer af. Ik wil namelijk nog 13-15 kg afvallen.6
-
Sinds ik ben begonnen met MFP ben ik 46 kg afgevallen en ben nu op mijn streefgewicht20
-
Ik ben vorig jaar juni langzaam aan begonnen bij Sparkpeople en ben ik 16 kilo afgevallen tot eind oktober, door een ongeluk ben ik toen gestopt met bij houden (kon ook zelf geen eten klaar maken), maar wel op gewicht gebleven. Dit jaar heb ik eind mei de boel weer op gepakt en ben sindsdien 19,5 kilo afgevallen (totaal dus 35,5 kilo), nog 13,5 kilo te gaan tot mijn "streef gewicht", maar ik probeer eerder een streef taille omtrek te bereiken.
1 -
van mei tot nu 42kg, combinatie van mfp/eten en veel beweging. tuurlijk gaat t niet meer zo snel als int begin (en maar goed ook )2
-
Ik ben in totaal nu 29,8 kilo afgevallen.
Ik ben in januari 2013 langzaam aan begonnen met het veranderen van mijn levensstijl en begonnen op een sportschool. In 2013 ben ik 14 kilo afgevallen. Vanaf januari 2014 ben ik begonnen met MFP om meer grip op mijn voeding te krijgen en ben ik intensiever gaan sporten. Met goed gevolg: ik ben in 2014 al 15,8 kilo afgevallen!0 -
Sinds februari 29kg. Dat is 1/3 van wat er af moet dus ik heb nog even
Maar ik had er ook 3 jaar voor uitgetrokken en dat gaat aardig uitkomen denk ik.4 -
Wooow wat zijn jullie veel afgevallen allemaal dat geeft mij weer hoop. Wat ik mij afvraag is moet je je kcal die je per dag mag eten aanpassen maar minder als je afgevallen bent? En nemen jullie ool weleens wat zoets ? Of slechts?0
-
Als je via http://www.myfitnesspal.nl/account/change_goals_guided je profiel bijwerkt dan herberekend MFP je kcal per dag doel. Als je bij 'Metingen' waardes invoert krijg je ook eens in de zoveel tijd de vraag of je wil dat kcal per dag word herberekend.
Ben nooit zo een zoetekauw geweest, dus dat is het probleem niet. Iets slechts? Wat is slecht? Een McDonalds, pizza, frituur, afhaal Chinees, speklappen, spareribs met knoflooksaus , een BBQ met grote hoeveelheden vlees? Dat komt bij mij allemaal nog wel voor. Als het binnen mijn dagelijkse kcal doel past vind ik het al snel prima. Bij uit eten of een feestje probeer ik te plannen door de rest van de dag wat minder calorierijk voedsel te nemen, en op locatie ook de caloriearme opties te proberen. Gaat dat niet, dan proberen te limiteren tot maximaal eens per week. Ik zit op soms ook wel iets aan, maar vaak is het binnen een paar dagen ook weer terug op normaal niveau. Ik weeg persoonlijk dagelijks waardoor uitschieters goed te zien zijn. Dat 'slechte' voedsel doet ondanks wat uitschieters toch weinig met m'n gemiddelde: http://i.imgur.com/T60wfJf.png
Ik ben niet direct een super gezonde eter geworden (whatever that may mean), maar wel een stuk bewuster over wat ik eet een hoeveel. Calories in, calories out2 -
Ik ben in totaal 2kg aangekomen Gelukkig is dat ook mijn doel!5
-
Inmiddels 12 kilo afgevallen, wat betekent dat ik nog 1 kilo boven mijn 'streefgewicht' zit. Maar als je er een meetlint bij pakt ben ik vooral bij mijn taille afgevallen (van 77 naar 71cm) en zie ik veel verschil in mijn armen. Mijn kont is bijna nog even dik (100 >98 cm) en borsten (godzijdank, 89 cm) geen verschil . Ben nu vooral bezig mijn billen wat meer in proportie te krijgen met mijn taille en borsten, maar ben een typisch peerfiguur dus ben benieuwd hoe me dat verder gaat lukken haha.0
-
n borsten (godzijdank, 89 cm) geen verschil0
-
Inmiddels 11,7 kilo afgevallen. Sinds 3 maanden myfitnesspal gebruikt 5,8 kilo. Het ging eerst heel snel nu gaat het wel wat langzamer.1
-
itzhanne82 schreef: »n borsten (godzijdank, 89 cm) geen verschil0
-
Na 11 maanden weeg ik eindelijk 100 kg, nu nog 12 kg eraf en ik ben een tevreden mens0
-
1 september 2014 begonnen op 110,6 kilo en inmiddels 85,4. Nog maar 15,4 kilo te gaan.3
-
Op 9 januari ben ik begonnen en woog 99 kilo schrok dat de drie cijfers voor de komma zo voor het grijpen lag.
Nu heb ik de draad weer opgepakt en nu staat er 96.2. nog 16 kilo te gaan en daarna zien we wel weer of we verder gaan.1 -
itzhanne82 schreef: »n borsten (godzijdank, 89 cm) geen verschil
Poeh, die van mij mogen ook wel mee krimpen, maar ik heb dan ondertussen ook al cup D.
Ik ben pas een kilo afgevallen.0 -
22,1 kilo afgevallen, van 78 kilo naar 55,9 en ik ben 1.72. Maatje 44 naar 36. Doel qua gewicht is bereikt3
-
@Lottewiegeraad; Dat klinkt heel goed! Heb je 't op een verantwoorde manier gedaan? Is 55,9 niet weinig voor iemand met jouw lengte? Ik ben zelf 1.78 en weeg 69kg... Zit wel veel spier onder, dat dan weer wel... Maar bijna 13kg verschil? Wow...1
-
@itzhanne82 ik heb er ongeveer 3 jaar over gedaan, waarvan pas 1 jaar bewuster eten. De rest is dus sporten en dat ook pas 1,5 lekker fanatiek ^^ heb nog steeds een buikje en zie er echt zwaarder uit dan ik ben. Ik weeg dus liever 62 kilo en gespierd/strak dan nu 56 kilo met dat buikje, vandaar ook dat ik elke paar maanden mijn eetgedrag en sportschema onder de loep neem.0
-
Sinds de aanvang op 05/01 inmiddels 5,4kg. kwijt. Nog 16,1kg. te gaan (doel 80kg., liefst nog wat minder om reserves te hebben als het eens misloopt). Van BMI 31.33 naar 29.66 (doel 24.69 of minder).0
-
Goed bezig @coelieboy gaat zeker lukken ^^0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten