Deel je kilo's
Reacties
-
Yes!!!!0
-
Bam! Volgens de weegschaal vanmorgen: 45,4 kg kwijt. En daarmee op doelgewicht. Done!
Voelt raar na iets van 20 jaar lang diverse vormen van overgewicht. People call my skinny now Nu uiteraard vasthouden en niet terugvallen in oude gewoontes. Al heb ik wel wat ruimte gecreëerd dat er eventueel wel een paar kilo terug mag komen.1 -
Wauw. Eigenlijk moet je deze dag elke dag vieren :-). Gefeliciteerd!0
-
Nou ja, elke dag... Elk jaar bedoelde ik0
-
Super gefeliciteerd, Commot!!!!0
-
Proficiat Commot en AuroreVL!0
-
Wauw. Eigenlijk moet je deze dag elke dag vieren :-). Gefeliciteerd!
1 bier (normaal doordeweeks nooit) en afhaal spare ribs tot gevolg. Wel rustig geweest met de saus. Als ik het zo moet gokken 600kcal over doel heen, maar als ik op gewicht moet blijven zou ik toch weer 500 kcal per dag meer mogen.
Maar morgen gaan we weer gezond doen, en die 500 kcal extra bouw ik rustig op.0 -
Precies. Morgen weer een dag, maar eerst nú genieten :-)0
-
Wauw! Heel goed!0
-
Ik ben ook zeer tevreden over de voorbije week Ik ben 400 gr af0
-
Ik ben (beetje) teleurgesteld. De voorbije weken nooit zoveel beweging gehad als de drie voorbije dagen (fietsen woonwerk-verkeer 2x50min. goed voor 34km/dag) en 400gr. bijgekomen. Zijn dat die van jou Adnilleke ?0
-
Oei dcav, was wel nie de bedoeling da jij die overnam he
Maare volgende week zal het voor jou ook beter zijn
Denk er wel aan dat spieren meer wegen dan vet, door meer te sporten krijg je nu meer spieren he0 -
-
15 kilo minder! Dat is lekker wakker worden :-)
0 -
Yesssss!!! Gefeliciteerd hoor!0
-
Proficiat ! dcav0
-
Ik was donderdagmorgen 200 gr af. En ik ben juist op mijn streefgewicht. Nu even denken of ik nog een paar kilootjes lichter zou gaan of tevreden zijn met wat ik heb bereikt0
-
Super!
0 -
Gefeliciteerd!!!0
-
Wauw super, das lekker Gefeliciteerd!0
-
Nog 7 kg. te gaan alvorens in de gevarenzone te belanden! Voor degenen die dat niet snappen, ik heb al tweemaal mijn streefgewicht bereikt in het verleden en dan verslapt de aandacht, de zomer komt er dan ook aan en dan escaleert de boel, een ijsje hier, een pannekoekje of een taartje ginder, uitstapjes meestal gevolgd door een etentje. Ik heb nu wel de extra motivatie door de hartproblemen die optraden vorig jaar maar 't zal toch opletten worden.0
-
Thankx iedereen voor de positieve reacties
Enja...dcav tegen wie zeg je het ? Ik heb al meermaals mijn doel bereikt
En ik vind op gewicht blijven moeilijker dan vermageren
Maar ik probeer de schade te beperken. Ik probeer max 3 a 4 kg boven mijn streefgewicht te gaan. En tot nu toe lukt mij dit goed0 -
Proficiat met het bereiken van je streefgewicht Adnilleke en veel succes met het behouden ervan!0
-
Het behouden is vaak inderdaad moeilijker dan zakken, super trots op iedereen hier1
-
Het slechte nieuws...mijn doelstelling van 85kg. voor eind maart heb ik niet bereikt .
Het goede nieuws... voor de maand maart toch nog 3.4kg. kwijt en dus gestrand op 86.4kg .
Doelstelling voor april (gebaseerd op maart): 83kg. Afwachten of het lukt, de motivatie is er toch nog steeds!2
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 473 MyFitnessPal-Fora