Deel je kilo's
Reacties
-
Ik ben nieuw hier, maar ben al wel het een en ander te weten gekomen. Ik pas daarom elke dag mijn doel aan en zorg ervoor dat ik 1.000 kal eet en dat mijn bewegingsactiviteit iets van 1.100-1.200 is. Dus ik zorg ervoor zorgen dat mijn calorieverbruik hoger is dan mijn calorie-inname....na 4 dagen ben ik 2,1 kg kwijt.0
-
Hoi,
Na 12 jaar lang rond de 125kg te hebben gewogen. Ben ik eind juni begonnen met fitbit en MFP.
Nu zit ik op 113,9 mijn eerste doel was 115, mijn tweede doel is om 1-1-2016 op of onder de 99,9 te zitten.
Dubbele cijfers lijkt me wel een mijlpaal, nu nog een passend cadeau verzinnen!
en dan op naar de 85!1 -
In januari begonnen met 82 kilo en een BMI boven de 30 (= obesitas/ernstig overgewicht...). Vandaag een gezonde BMI gehaald met 67 kilo!
Nog 2 kilo te gaan tot mijn einddoel0 -
Top @ave19690
-
Yes! lijkt me echt z'n mooi moment! gefeliciteerd AVE0
-
Yihaaaaaa!!!! Vandaag kwam het wijzertje precies op 65 kilo!!!!0
-
Vandaag op 90kg. 6kg kwijt sinds ik bij MFP zit en 8kg in totaal. Nog maar 5 te gaan.0
-
Vorig jaar maart begonnen met 102 KG, aan het einde van die zomer 93 KG bereikt. Nu toch na een jaar weer toenomen tot 97 KG, in September weer begonnen en toch al weer een KG eraf
Man , 24 jaar
1.95m
Doel = 88-90 KG
Huidig = 96KG
Ik probeer vooral meer op de voeding te letten en loop 1-2 keer hard in de week. Met meer beweging zal ik mijn doel sneller bereiken maar ik ga liever voor langzaam en blijvend op het moment ( 6 dagen aan het werk deze maanden )0 -
Weer ene kilo eraf. Ik weeg nu 89 kilo. In een paar dagen 2 kilo kwijt terwijl ik een week plat heb gelegen ivm rugproblemen.0
-
Lekker bezig DarkLord0
-
Nou ja lekker.... vanaf mijn 4 lendewervel tot aan mijn enkels doet het pijn. Gelukkig kan ik weer wat lopen en fietsen (op- en afstappen is nog wel een probleem). Ben alleen bang dat dit spierafbraak is.0
-
Ja doelde op die kilo eraf. De rug is minder fijn om te horen0
-
Zo lang je kracht hetzelfde is zou ik mij daar niet zo'n zorgen maken. Bij afvallen zul je altijd spiermassa verliezen.0
-
Vanmorgen na 3 weken eindelijk de 61kg gehaald! Ik schommelde steeds tussen de 61,5 en de 62,5. Dat betekent dat er nu 14kg vanaf is sinds dit jaar!0
-
Lekker Nikki!0
-
Goed gedaan Nikki!0
-
wow gefeliciteerd Nikki!0
-
85kg. Mijn doelstelling gehaald. Nu proberen om op dat gewicht te blijven.0
-
Lekker bezig DarkLord!0
-
Danke Gustaaf.
Het is wel wat langzamer gegaan sind ik de tip van jou van het andere topic ben gaan opvolgen.
Mijn dagelijkse kcal gezet op 1940 via het MFP stappenplan. Ik merk dat de hoeveelheid vet, eiwitten en suikers nauwlijks mee omhoog gaan en het zout blijft steken op 2300mg (dezelfde waarde als wanneer ik 1 kg per week wil afvallen). Ik had verwacht dat die dan ergens naar de 5 of 6 gr zou stijgen.0 -
Ja dat zout houd MFP sowieso al weinig rekening mee
Als ik weet dat ik meer zout heb gegeten probeer ik ook meer water te drinken
En langzaam... Man ik ben al jaar bezig om onder de 85 kg te komen (niet helemaal waar, want heb 84 keer gewogen)
0 -
De laatste keer dat ik beneden de 85 woog (uitgezonder dinsdag 19-nov 2015 toen de weegschaal 84.9 aangaf) was voor februari 1990. Toen was ik in 7 weken tijd (van 2-jan t/m 13-feb, 17kg zwaarder geworden.0
-
Toen was ik in 7 weken tijd (van 2-jan t/m 13-feb, 17kg zwaarder geworden.0
-
Zoiets heet opleiding militaire dienst. Onbeperkt eten voor een maaltijbon (tot de kantine sluit). Ander soort training (ipv alleen maar vechtsporten naar alleen maar ijzer pompen)0
-
Ik kan mij alleen niet voorstellen dat die 17kg allemaal spieren waren...0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten