Hi! =) I'm from Spain! =) Does anyone know Spain?

LauraHielo
LauraHielo Posts: 1
edited January 4 in Introduce Yourself
Hi! =) I'm from Spain! =) Does anyone know Spain?

Replies

• H2596
    H2596 Posts: 286 Member
    Ola - that's about my limit. Spent many holidays in Spain and the surrounding islands. Beautiful country. Good luck with MFP.
  • lisapr123
    lisapr123 Posts: 863 Member
    I love Spain! When I was 16 I worked with and fell in love with an exchange worker from Spain. We grew up and lost touch. In 2006 I had the opportunity to visit with my husbands graduate school class....we we in Barcelona for about a week. Looking forward to going back someday....
  • lewcompton
    lewcompton Posts: 881 Member
    Vivi en Espana el fin de junio al fin de julio en 1988... Me encanta la paella y la olla podrida...
  • shenanigansmo
    shenanigansmo Posts: 119 Member
    Hola nueva amiga! Me encanta Espana! I visited spain about 12 years ago on a school trip. We visited Madrid, Toledo, Seville, Costa del Sol, Malaga, and then spent a day on Gibraltar.

Some day I will go back. I love everything about Spain. My parents are moving to Costa Rica in a couple years. Even though some things are similar and I get to practice my Spanish speaking skills, it's just not the same as Spain.
  • shenanigansmo
    shenanigansmo Posts: 119 Member
    Vivi en Espana el fin de junio al fin de julio en 1988... Me encanta la paella y la olla podrida...

Mmmmm paella y jamon iberico!
  • lewcompton
    Ojala que puedes bajar de peso como quieres... He bajado unos 100 libras desde el principio de julio y mi esposa ha bajado unos 10 libras... No se si sabes la conversion de libras a kilos per he bajado 45 kilos y tengo que bajarme unos 50 mas... Que te vayas muy bien. Si necesitas mas amigos, soy capaz.
  • lewcompton

Mmmmm paella y jamon iberico!
    Jamon y queso fresco en empanadas... mmmmm Es como sube de peso...
  • I want to visit Spain!

On the upside, hablo español :bigsmile:
  • lewcompton
    Apparently you're at a computer that can do the multi-lingual thing easier than the computer that I'm on... Que lastima que este computadora es incapaz de escribir correctamente en el espanol...
This discussion has been closed.