Zijn er hier nog Nederlanders? :))

Options
Hallo! Ik ben Lisa, 24 jaar uit Nederland en ik wil 50 kg afvallen. Tot nu toe ben ik in 10 dagen al 2,6 kg afgevallen!
Naast het gezond eten geef ik borstvoeding aan mn 3 maanden oude dochter, beweeg ik minimaal 30 min en hen ik bezig met de wii fit en de 30 day shred! Lijkt me leuk om met meer Nederlanders/Belgen in contact te komen. Dus voeg me toe zodat we elkaar kunnen motiveren!!

Replies

  • kipala
    kipala Posts: 3
    Options
    Ik heb je toegevoegd!
  • juttakristen3
    juttakristen3 Posts: 5 Member
    Options
    duits, maar ik woon in Rotterdam.
    Ik vind MFP geweldig voor nederlanders, met name als in de database bijna alles van AH zit, en het scan tool vdat ook alles kan lezen. makkelijk!
  • acpgee
    acpgee Posts: 7,718 Member
    Options
    Canadees en Nederlandse passporten, maar ik woon in Londen al 5 jaar.
  • mirandacoort
    Options
    Hoi. Ik ben sinds zaterdag hier ingeschreven en ik vind deze app super. Ik hoop samen met jullie hier goede resultaten mee te bereiken. Ik woog zaterdag 90 kilo. Ben maar 167 hoog dus ook zwaarlijvig zoals het mooi wordt genoemd. Het zou heel mooi zijn als ik 22 kg zou afvallen,aar ik ben al reuze blij met 10 kilo. Ik probeer me zoveel mogelijk aan een koolhydraatarm en eiwitrijk dieet te houden, atkins komt in de buurt,aar ik vind de combinatie van volvette mayonaise en andere producten dan weer erg raar en dat neem ik dus niet. Ik ben nu 1,5 kg minder. Hopelijk zaterdag 2 kilo. Dat is mooi voor de eerste week.

    Ik hoop van jullie te horen...