Running NSV ;)

mommabenefield
mommabenefield Posts: 1,329 Member
edited January 29 in Success Stories
So this is big to me... Never been a cardio person its very hard for me

BUT

Sunday i Jogged/Ran for 11 minutes STRAIGHT on the treadmill!!! I have never done that before so that is an awesome empowering NSV for me.. :)

Replies

• Ivey05131980
    Ivey05131980 Posts: 1,118 Member
    Awesome!! Congrats!!
  • fooninie
    fooninie Posts: 291 Member
    That is a great victory indeed! Congrats! :drinker:
  • liquidjem
    liquidjem Posts: 138 Member
    As someone who is quite new to the whole "running" world ( I started SLOWLY at the beginning of the month, I am still slow, but I do it) I understand what a big deal this is!! Good for you and keep it up!!
  • mommabenefield
    mommabenefield Posts: 1,329 Member
    THANK YOU!!! :):bigsmile: :bigsmile: :bigsmile:
  • ninjakitty419
    ninjakitty419 Posts: 349 Member
    Awesome! I could maybe make it one minute...hahahaha
  • kellijauch
    kellijauch Posts: 379 Member
    Good job! I used to only be able to run maybe 5 minutes at a time. Now I can run 2 miles without stopping. You'll get there, just stick with it!
  • daniellemm1
    daniellemm1 Posts: 465 Member
    That is awesome! As a new runner myself I totally remember how thrilled I was each time I met a goal of running for a longer period of time. I'd brag to my husband "Oh yeah I just ran 3min, 8min, 22 min" I started C25K in April and just last week I was able to brag that I ran for 40 min straight. You will keep achieving more and more so go ahead and celebrate every minute you can run!!!! Stick with it :)
  • 20072013
    20072013 Posts: 35 Member
    That is a great feeling! Congrats!
This discussion has been closed.
Do you Love MyFitnessPal? Have you crushed a goal or improved your life through better nutrition using MyFitnessPal?
Share your success and inspire others. Leave us a review on Apple Or Google Play stores!