hey, I am Vanessa and I am new here

Options
vanesasr4
vanesasr4 Posts: 3
edited January 2015 in Introduce Yourself
My name is Vanessa, 20, I am from Spain and I am new here. I don't know if this app has worked for someone. Can you tell me your experience? Or maybe we could be friends :)

Replies

  • siminske
    siminske Posts: 35 Member
    Options
    It works, but you have to weigh your food, log everything, and become more active. Most of all, you have to want to change. You have to want to be more healthy.
  • AlbaKrabappel
    Options
    Hola, Vanesa. Te cuento mi experiencia. La utilicé durante 3 meses, pesando y anotando todo y perdí algo más de 6Kg. Durante este tiempo también bebía casi 2 litros al día y hacía ejercicio moderado (andar rápido o trotar un poco) 2 días por semana. Es muy útil porque además de contar calorías vas mirando que tipo de alimentos vas comiendo (grasas, hidratos o proteinas) por lo que estás más equilibrada y te sentirás mejor. Yo estoy empezando de nuevo porque después de 3 meses sin dieta y las navidades he recuperado 2 kilos y medio. Me faltan 5kg para llegar a mi meta.
  • KLangleydoula
    KLangleydoula Posts: 1,494 Member
    Options
    Hi Vanessa! I have lost 86 pounds with the help of MFP! It works! Feel free to add me as a friend. :smiley: