How much weight does everyone want to lose?

What's your goals mine is 45lbs
«1

Replies

• justgrub
    justgrub Posts: 4 Member
    Mine is about 5 stone or more
  • 25lbs start 2018 7lbs down 18lbs togo
  • ThinGoldLineNS
    ThinGoldLineNS Posts: 265 Member
    22# - lost 4 so 18# to go!
  • karlschaeffer
    karlschaeffer Posts: 1,507 Member
    Ate too much over the holidays... 2 belt notches or about 10-15lbs by March 28 (need to fit in my suit for a family wedding).
  • annam648
    annam648 Posts: 1 Member
    30 pounds is my first goal (that's what I have gained back since my recent pregnancy baby was born in Sept weight hasn't budged)
  • 1beetleboy
    1beetleboy Posts: 19 Member
    20 lbs for now.
  • aeloine
    aeloine Posts: 2,163 Member
    Roughly 50 down, 80 to go.
  • FitRican
    FitRican Posts: 98 Member
    My goal is 20 LBS. The challenge? I want to lose Fat only. It is not easy but possible. I am using the Ultimate Diet 2.0 program to try to achieve my goal.
  • labgirl77
    labgirl77 Posts: 18 Member
    I am down about 7lbs already, so I would say between 50 to 55 pounds :smile:
  • DesireeSal
    DesireeSal Posts: 9 Member
    15 more pounds to go
  • 50lbs total but I plan on losing 30lbs then maintaining for a few months before going after the last 20.
  • Smiler_85
    Smiler_85 Posts: 11 Member
    Mine is 44lbs... I'm currently rocking the heaviest I have been for quite some time now, but have been roughly the same weight for the past few years. After an extremely over indulgent festive period (and various other excuses), I have now got to a point where things have got to change! This is my year!
  • WSOX37
    WSOX37 Posts: 1,611 Member
    15
  • 50 pounds
  • Louise1434
    Louise1434 Posts: 2 Member
    130 overall but for starters I want to lose 15lbs by my birthday in Mid-april :)
  • ftmtyler
    ftmtyler Posts: 8 Member
    ultimately about 100lbs but i'll be happy every amount i lose!
  • Becky_p1972
    Becky_p1972 Posts: 25 Member
    I’d like to lose 30lbs, I’m short so any weight shows up on me. 30 may not sound like a lot but for me it’s huge. Would love some friends to help keep me on track and motivated.
  • dklecan
    dklecan Posts: 1 Member
    Love to lose 50 pounds. January 17 is a weird day to start, but was out of town for a few weeks.....so best to start as you mean to go on
  • adarba
    adarba Posts: 22 Member
    justgrub wrote: »
    Mine is about 5 stone or more
    Now I have to go and translate this in pounds lol
  • adarba
    adarba Posts: 22 Member
    ftmtyler wrote: »
    ultimately about 100lbs but i'll be happy every amount i lose!

I have lost 100 pounds 6 years ago and kept it off for a while. but about a year and a half I've gained about 20 pounds back. it took me two years to lose 100 pounds yet I've been struggling almost that much to lose the 20. You can do it honey. You can lose it. Keeping it off can be difficult.
  • melipon2166
    melipon2166 Posts: 32 Member
    40
  • trawillcy2018
    trawillcy2018 Posts: 155 Member
    Mine's 32lb
    I started just over a week ago & lost 4lb at first weigh-in :)
  • avalonblues
    avalonblues Posts: 558 Member
    25 lbs
  • shenanigans_
    shenanigans_ Posts: 457 Member
    25
  • Lovelyilaissa
    Lovelyilaissa Posts: 6 Member
    My goal is 85 lbs. Not only because of the weight, but pre-diabetic & disabled. Gotta get healthy & fit to better myself.
  • LeighBish01
    LeighBish01 Posts: 1 Member
    75, which I gained in 4 years. Will be happy with 50
  • njnomadlyn
    njnomadlyn Posts: 1 Member
    Would like to lose 90 pounds. Just started one week ago and starting to feel better already eating healthy. Want to see it through to the end! I have done this too many times already and am too old to be overweight. Want to be an active senior and travel!!!