Nordic male looking for friends from....where ever ;-)

thomasewards
thomasewards Posts: 23 Member
edited December 3 in Introduce Yourself
Hi!
47 years old, back in the saddle again after some years being quite ill. Looking for fellow riders (road bike) or actually anyone whom I can pepp and vice versa, humor is also very much needed when the inspiration is going down the drain :-)
I´m in a slow and steady descent down to my goal of 187 lbs and doing so by eating mainly organic/Eco and commuting to/from work some 115 miles a week.

The MFP community in Sweden has unfortunately very low activity, not where one hang out if one is looking for inspiration :/

Looking forward to see You soon :-)

/Thomas

Replies

• rainbowbow
    rainbowbow Posts: 7,490 Member
    You can feel free to add me. I commute by bike but i don't bike nearly as much as you do.

Jeg er personlig træner i københavn. Jeg kan taler kun Dansk, men hvis du skriver nogle status kan jeg måske forstå. :smile:
  • thomasewards
    thomasewards Posts: 23 Member
    rainbowbow wrote: »
    You can feel free to add me. I commute by bike but i don't bike nearly as much as you do.

Jeg er personlig træner i københavn. Jeg kan taler kun Dansk, men hvis du skriver nogle status kan jeg måske forstå. :smile:

As I wrote in my message, me and Danes always end upp speaking English at the end anyhow :-)
    Så detta blir nog sista gången du får se mig skriva på Svenska här :-)
This discussion has been closed.