Nordic male looking for friends from....where ever ;-)

thomasewards
thomasewards Posts: 23 Member
edited December 2024 in Introduce Yourself
Hi!
47 years old, back in the saddle again after some years being quite ill. Looking for fellow riders (road bike) or actually anyone whom I can pepp and vice versa, humor is also very much needed when the inspiration is going down the drain :-)
I´m in a slow and steady descent down to my goal of 187 lbs and doing so by eating mainly organic/Eco and commuting to/from work some 115 miles a week.

The MFP community in Sweden has unfortunately very low activity, not where one hang out if one is looking for inspiration :/

Looking forward to see You soon :-)

/Thomas

Replies

• rainbowbow
    rainbowbow Posts: 7,490 Member
    You can feel free to add me. I commute by bike but i don't bike nearly as much as you do.

Jeg er personlig træner i københavn. Jeg kan taler kun Dansk, men hvis du skriver nogle status kan jeg måske forstå. :smile:
  • thomasewards
    thomasewards Posts: 23 Member
    rainbowbow wrote: »
    You can feel free to add me. I commute by bike but i don't bike nearly as much as you do.

Jeg er personlig træner i københavn. Jeg kan taler kun Dansk, men hvis du skriver nogle status kan jeg måske forstå. :smile:

As I wrote in my message, me and Danes always end upp speaking English at the end anyhow :-)
    Så detta blir nog sista gången du får se mig skriva på Svenska här :-)
This discussion has been closed.