Feedback på vegetariska kokböcker med mindfulness
teadrinker7
Hej,
Jag skulle vilja ha eran åsikt hur om det här konceptet? Jag driver www.ÄtMerVegetariskt.se och har publicerat 3 nya vegetariska kokböcker.
Recepten innehåller både vegetarisk mat och mindfulness.
Jag skickar med en länk så att ni kan få en uppfattning om böckerna:
http://www.atmervegetariskt.se/kokbocker/
Tanken med ÄtMerVegetariskt.se är att främja vegetarisk mat som vegetarisk mat borde vara – bra för kropp, själ och natur – det ska vara lätt att vara nyttig och med en stor dos mindfulness och hälsosamma vanor. Sajten och böckerna vänder sig både till de som äter en köttfri dag i veckan, nybörjarvegetarianer som vill lära sig mer o helvegatarianer.
Frågan är: Tror ni böckerna kommer funka? Skulle det vara bättre med andra titlar? Något som saknas?
Feedback uppskattas!
Jag skulle vilja ha eran åsikt hur om det här konceptet? Jag driver www.ÄtMerVegetariskt.se och har publicerat 3 nya vegetariska kokböcker.
Recepten innehåller både vegetarisk mat och mindfulness.
Jag skickar med en länk så att ni kan få en uppfattning om böckerna:
http://www.atmervegetariskt.se/kokbocker/
Tanken med ÄtMerVegetariskt.se är att främja vegetarisk mat som vegetarisk mat borde vara – bra för kropp, själ och natur – det ska vara lätt att vara nyttig och med en stor dos mindfulness och hälsosamma vanor. Sajten och böckerna vänder sig både till de som äter en köttfri dag i veckan, nybörjarvegetarianer som vill lära sig mer o helvegatarianer.
Frågan är: Tror ni böckerna kommer funka? Skulle det vara bättre med andra titlar? Något som saknas?
Feedback uppskattas!
0
Categories
- All Categories
- 1.4M Health, Wellness and Goals
- 393.9K Introduce Yourself
- 43.9K Getting Started
- 260.3K Health and Weight Loss
- 176K Food and Nutrition
- 47.5K Recipes
- 232.6K Fitness and Exercise
- 430 Sleep, Mindfulness and Overall Wellness