Hola!!!

Options
Ya me habia introducido anteriormente, pero en inglés. Ahora lo hago en español. Sólo deseaba saber si por hay existen algunos hermanos puertorriqueños, dominicanos ó de Latino America que desearian unirse a mi - añadiéndome como 'amiga' - para lograr perder peso juntos. También podemos intercambiar recetas latinas saludables para poner un poco de sazón en nuestra cocina. Gracias y que tengan un bonito día!

Replies

  • daviddcw
    Options
    Hola, me gustó tu post porque estoy aprendiendo a español. He leído tu post en español. Lo traduje tu post en inglés con un programa de traducción. Vivo en California, soy un maestro jubilado de escuela pública, y estoy felizmente casado. Gracias. Feliz día de Turquía!

    Hi, I liked your post because I am learning Spanish. I read your post in Spanish. I translated your post into English with a translation program. I live in California, I am a retired public school teacher, and I am happily married. Thanks. Happy Turkey Day!
  • LizAlexis
    Options
    Cualquier dia que desees practicar tu español, me puedes contactar. Yo con mucho gusto te ayudo a practicar. Feliz dia de Accion de gracias.


    Any day that you wish to practice your Spanish, you can contact me. I will be pleased to practice with you. Have a happy Thanksgiving day!
  • arewethereyet
    arewethereyet Posts: 18,702 Member
    Options
    Hello! Welcome to MFP. We do have a set of guidelines which includes this rule:
    18. Please Post In English On The Main Forums

    Because we need to ensure that our English-speaking moderator team can properly understand and evaluate all posts, we request that all posts on the Main Forums are made in English. If you wish to post in a different language, we encourage you to join a language-specific group

    Please review the entire thread for further info:
    http://www.myfitnesspal.com/welcome/guidelines

    Thank You and have a great day,
    Arewethereyet
    MFP Moderator