Calorie Counter

You are currently viewing the message boards in:

The MFP LBD Thread

13233343537

Replies

  • caco_ethescaco_ethes Posts: 11,693Member Member Posts: 11,693Member Member
    caco_ethes wrote: »
    PAFC84 wrote: »
    PAFC84 wrote: »
    jfitt007 wrote: »
    Cowsfan1 wrote: »
    jfitt007 wrote: »
    9dw58r2f3p8w.jpeg
    Eff it I’ll play.
    ETA...my hair is a little crazy on top but I don't do the whole filtersh!t so whatever.

    What a beauty, this dress looks fantastic on you girl!!

    Hmm - .. thread needs some more contributions - just sayin 😉

    I contributed a while back...which would have been the last time I wore a LBD, lol

    Amen!! That was well worth the search.

    What page? Lol

    Gotta put in your own work bruh
    PAFC84 wrote: »
    jfitt007 wrote: »
    Cowsfan1 wrote: »
    jfitt007 wrote: »
    9dw58r2f3p8w.jpeg
    Eff it I’ll play.
    ETA...my hair is a little crazy on top but I don't do the whole filtersh!t so whatever.

    What a beauty, this dress looks fantastic on you girl!!

    Hmm - .. thread needs some more contributions - just sayin 😉

    I contributed a while back...which would have been the last time I wore a LBD, lol

    Amen!! That was well worth the search.

    What page? Lol

    Gotta put in your own work bruh

    I see how it is.

    women appreciate effort

    Nay, demand it!

    Those are the ones who rarely receive it

    This wounds me
  • mike_rommike_rom Posts: 638Member Member Posts: 638Member Member
    Does little black boxer briefs count for this thread? asking for a friend :laugh:
  • jfitt007jfitt007 Posts: 228Deleted Member Posts: 228Deleted Member
    caco_ethes wrote: »
    caco_ethes wrote: »
    PAFC84 wrote: »
    PAFC84 wrote: »
    jfitt007 wrote: »
    Cowsfan1 wrote: »
    jfitt007 wrote: »
    9dw58r2f3p8w.jpeg
    Eff it I’ll play.
    ETA...my hair is a little crazy on top but I don't do the whole filtersh!t so whatever.

    What a beauty, this dress looks fantastic on you girl!!

    Hmm - .. thread needs some more contributions - just sayin 😉

    I contributed a while back...which would have been the last time I wore a LBD, lol

    Amen!! That was well worth the search.

    What page? Lol

    Gotta put in your own work bruh
    PAFC84 wrote: »
    jfitt007 wrote: »
    Cowsfan1 wrote: »
    jfitt007 wrote: »
    9dw58r2f3p8w.jpeg
    Eff it I’ll play.
    ETA...my hair is a little crazy on top but I don't do the whole filtersh!t so whatever.

    What a beauty, this dress looks fantastic on you girl!!

    Hmm - .. thread needs some more contributions - just sayin 😉

    I contributed a while back...which would have been the last time I wore a LBD, lol

    Amen!! That was well worth the search.

    What page? Lol

    Gotta put in your own work bruh

    I see how it is.

    women appreciate effort

    Nay, demand it!

    Those are the ones who rarely receive it

    This wounds me

    Wow...seems I missed a little, bahahaha. You guys are hilarious!
  • jfitt007jfitt007 Posts: 228Deleted Member Posts: 228Deleted Member
    mike_rom wrote: »
    Does little black boxer briefs count for this thread? asking for a friend :laugh:

    Let’s see it!!
  • samtarlyonadietsamtarlyonadiet Posts: 944Member Member Posts: 944Member Member
    Can I request to see someone in a little black dress?
  • askeeneyaskeeney Posts: 448Member Member Posts: 448Member Member
    Can I request to see someone in a little black dress?

    Sorry. All of mine are far too inappropriate.
  • eatpolerepeateatpolerepeat Posts: 7,194Member Member Posts: 7,194Member Member
    Can I request to see someone in a little black dress?

    You can request but whether it will be fulfilled or not is another matter
  • samtarlyonadietsamtarlyonadiet Posts: 944Member Member Posts: 944Member Member
    I just went through every single page
  • mike_rommike_rom Posts: 638Member Member Posts: 638Member Member
    askeeney wrote: »
    Can I request to see someone in a little black dress?

    Sorry. All of mine are far too inappropriate.

    Yeah, I don't think ANY guy here would be sad about that hahaha
  • NotSo_LittleRichardNotSo_LittleRichard Posts: 1,003Member Member Posts: 1,003Member Member
    askeeney wrote: »
    Can I request to see someone in a little black dress?

    Sorry. All of mine are far too inappropriate.
    askeeney wrote: »
    Can I request to see someone in a little black dress?

    Sorry. All of mine are far too inappropriate.

    FR sent
  • NotSo_LittleRichardNotSo_LittleRichard Posts: 1,003Member Member Posts: 1,003Member Member
  • jfitt007jfitt007 Posts: 228Deleted Member Posts: 228Deleted Member
    ky8rolf6ru9v.jpg
    cdpehxvcljba.jpg
    Hopefully my Little Bitty Red dress set works :D

    Geezuzzzz...you’re Hot AF girl!! Well done
  • Cowsfan1Cowsfan1 Posts: 7,860Member Member Posts: 7,860Member Member
  • alteredsteve175alteredsteve175 Posts: 1,735Member Member Posts: 1,735Member Member
    skctilidie wrote: »
    k297e5wvonks.jpeg

    Shh...this one’s actually navy, but I love it, so I’ll share anyway.

    Nice! Love the black and white photo.
  • tams_89tams_89 Posts: 1,057Member Member Posts: 1,057Member Member
    skctilidie wrote: »
    k297e5wvonks.jpeg

    Shh...this one’s actually navy, but I love it, so I’ll share anyway.

    That is a really pretty dress 😍
  • skctilidieskctilidie Posts: 1,349Member Member Posts: 1,349Member Member
    tams_89 wrote: »
    skctilidie wrote: »
    k297e5wvonks.jpeg

    Shh...this one’s actually navy, but I love it, so I’ll share anyway.

    That is a really pretty dress 😍

    Thanks @tams_89 - I love it and have been struggling to keep myself from buying it in at least one more color, because it fits so nicely but was only a whopping $22. I ordered it online fully prepared for it to be a piece of junk that would immediately be returned, but was very pleasantly surprised. :joy:
  • TomFit18TomFit18 Posts: 2,451Member Member Posts: 2,451Member Member
    skctilidie wrote: »
    k297e5wvonks.jpeg

    Shh...this one’s actually navy, but I love it, so I’ll share anyway.

    That's a nice dress!
Sign In or Register to comment.